Poznávání rostlin podle květu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny, rostlinné orgány
Advertisements

Rostliny rybníka a jeho okolí
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha se sčítáním květin VY_42_INOVACE_32 Sada 2 Základní.
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Práce s bodem a vektorem.
Člověk a jeho svět Evropa a svět Evropa a svět XVIII VY_32_INOVACE_18 Sada 14 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Pozorování přírody stavba květu.
LIŠEJNÍKY - MECHY - KAPRADINY PLAVUNĚ A PŘESLIČKY
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM RYBNÍKA Ekologický přírodopis pro 6
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
LABORATORNÍ POMŮCKY, CHEMICKÉ SKLO
Vybrané čeledi jednoděložných rostlin I.
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
Krytosemenné rostliny
Název šablony: Inovace v přírodopisu 52/P28/ , Vrtišková Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu: Části rostlinného těla.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Škola:. Základní škola Kladruby
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se stavbou květů a s funkcí jednotlivých.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_165_čas-křížovka Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_23_ Prvouka 3. ročník Jsme Evropané
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
VY_32_INOVACE_11_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
Dvouděložné rostliny – Čeleď Bobovité
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Martina Nováková LS Vyplňte křížovku a napište výsledek tajenky chemickým vzorcem: )2)3) 4) 5) 6)
Krytosemenné rostliny
Zpracovala Jitka Ciprová
VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.
ROK_BŘEZEN VY_32_INOVACE_4A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Rostliny.
IT ve skole 16840/ VY_52_INOVACE_ 02_ROZMANITOST PŘÍRODY Sada 2 ZŠ Zbytiny, okres Prachatice Vzdělávací oblast:Člověk a jeho svět Tematický okruh:Rozmanitost.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_23_Přírodopis 7.ročník_Květ Téma: Květ CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: leden 2012.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
BOTANIKA Procvičování pojmů
LESNÍ KVETOUCÍ ROSTLINY
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Krytosemenné rostliny – semena v plodech
Rostliny Prvouka – 3. ročník
zpracovaný v rámci projektu
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_ opakování: květ
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Rostliny Mgr. Lenka Stará
05 Květiny a stromy na jaře
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Vy_32_Inovace_52_Skupiny bě-bje, vě-vje, pě, mě-mně
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
AUTOR: Lenka Hrnčířová
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN VY_32_INOVACE_06
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Český jazyk 9. ročník Alois Jirásek.
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Generativní rostlinné orgány
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
VY_32_INOVACE_418 _DÉLKY NOT, TVOŘENÍ TAKTŮ (5. roč. ) Mgr
Transkript prezentace:

Poznávání rostlin podle květu Ekologický přírodopis pro 7. ročník ZŠ Miroslava Melicharová

KŘÍŽOVKA Pod čísly jsou fotografie kvetoucích bylin. Doplň do křížovky jejich názvy a vylušti tajenku: Květ je orgán rostliny a má ……………….. funkci.

Jakou křížovku si vybereš ? LEHKÁ x TĚŽKÁ (s nápovědou) (bez nápovědy)

Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci. KŘÍŽOVKA - TĚŽKÁ 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci.

Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci. KŘÍŽOVKA - LEHKÁ 1. CH P O L N Í 2. B H 3. R I E Z K 4. S D A 5. U 6. V Á 7. T Ý 8. C 9. M Č 10. É 11. 12. Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

KŘÍŽOVKA - ŘEŠENÍ 1. CH R P A O L N Í 2. B T U H E 3. Z I K V 4. S D M Á 5. 6. 7. C Ž Ý 8. Ě 9. Č 10. É Ř 11. 12.

Květ je orgán rostliny a má rozmnožovací funkci. TAJENKA Květ je orgán rostliny a má rozmnožovací funkci.

Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci. KŘÍŽOVKA - TĚŽKÁ 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci.

Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci. KŘÍŽOVKA - LEHKÁ 1. CH P O L N Í 2. B H 3. R I E Z K 4. S D A 5. U 6. V Á 7. T Ý 8. C 9. M Č 10. É 11. 12. Květ je orgán rostliny a má ………………………..funkci.