Jan Hummel Fruitisimo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

Představení společnosti
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
Solární systémy pro aktivní topení
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.
Implementace SAP Business One
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI 2 T AFORGE A. S.  patří do holdingu TATRA TRUCKS, a.s.  zaujímá jednu z vedoucích pozic kovárny zápustkových výkovků v ČR 
STUDIE PROVEDITELNOSTI PRO PROJEKT „Technologické centrum“ Zpracovatel: EUNICE CONSULTING a.s. 1.
Poznámky pro výuku Předmět: účetnictví Autor: Ing. Lenka Růžičková
Výběr informačního systému Karel Jaborník
Mapa zájmu - plány.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
ROZVOJOVÉ PROJEKTY PRAHA, a.s.
Konference Nová adresa pro Vaše podnikání
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Vodohospodářská zařízení Šumperk, a.s.
PRAHA PRO AFRIKU Projekt podpory rozvoje města a venkova v Etiopii.
Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Aktuální bariéry sociálního partnerství škol a zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský ředitel sekce RLZ a regionálních.
Roneli – franchisa ve stavebnictví. Roneli (staví např. na Ukrajině, v Rusku, Kazachstánu a Gruzii) Generální dodávky staveb - stavby občanské, průmyslové,
Centrum dokumentárních filmů Jihlava (CDF) Záměr projektu: přestavba městského kina Dukla na víceúčelové kulturní zařízení zaměřené na dokumentární film.
3. VÝZVA MAS LUHAČOVSKÉ ZÁLESÍ. Fiche 2: Rozvoj drobného a malého podnikání Hlavní opatření III.1.2. – Podpora a zakládání podniků a jejich rozvoje Cíl.
Vliv energetické koncepce na obchodníka s energiemi Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
– soutěž PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Zajištění bezpečnosti potravin v České republice
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
KONFERENCE Vzdělávání v období snižování nákladů Eva ŽILAYOVÁ Hotel Josef, Praha 5. května 2004 CO ŠKOLIT.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Tomáš Křížek Setkání primátorů a starostů měst a obcí České republiky.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Organizace a organizování podniku
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
SUBURBANIZACE.
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
STAVBy pro obchod a služby
Struktura podnikatelského plánu
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
EJPOVICE Výstavba obytné zóny. Umístění Ejpovic: Plzeňský kraj, okres Rokycany.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Konzervárenská výroba
Výrobní faktory organizace
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Valašské Klobouky, květen 2013
Transkript prezentace:

Jan Hummel Fruitisimo

Kdo jsme a co nabízíme? Fruitisimo Fresh Juice Více než 60 druhů čerstvých fresh džusů, koktejlů, salátů a ovoce 100% ovocné nápoje bez chemických přísad z čerstvého ovoce a zeleniny Příprava drinků přímo před zraky zákazníků Denně čerstvé ovocné a zeleninové saláty Vitamíny v každém kousku

Kdo jsme a co nabízíme? Fruitisimo Ice Cream Široká nabídka kvalitní italské kopečkové zmrzliny Bez konzervačních látek s minimálním obsahem tuku Vyráběno ručně ve vlastní továrně na zmrzlinu Tradiční italské receptury Kladen velký důraz na kvalitu a výběr ingrediencí Přes 23 příchutí kopečkové zmrzliny, zmrzlinové poháry a shaky, ledové tříště

Fruitisimo Ice Cream Factory První továrna na zmrzlinu v České republice Ručně vyráběná zmrzlina přímo před zraky diváků Čerstvá zmrzlina z těch nejlepších surovin

O Fruitisimo První provozovna otevřena: 2003 Aktuální počet provozoven: 26 Plánovaný počet provozoven do roku 2015: 40

Podpora partnerů Nabízíme ziskový maloobchodní koncept Osvědčený sortiment a silné zázemí Hledáme partnery pro dlouhodobou spolupráci Dlouhodobá spolupráce znamená oboustranně výhodný obchodní vztah

TOP 3 body, proč podnikat s Fruitisimo Ekonomický, pokladní a personální systém přizpůsobený našemu provozovnu – silný nástroj pro rychlé zajištění ziskovosti prodejny Silná marketingová podpora, znalost značky po celé ČR Vlastní výroba a distribuce surovin a produktů

Podpora partnerů před otevření provozovny Úvodní školení pro provozovatele Předání provozních materiálů Pomoc s výběrem lokality Školení managera provozovny v našich prodejnách Předání manuálů pro zaměstnance Personální školení Pomoc s projektem, úřady státní správy Dodávka technologií od prověřených dodavatelů za výhodné ceny Asistence s otevíráním provozovny

Podpora partnerů po otevření - průběžně Lokální a plošný marketing Vyhodnocování výsledku Čtvrtletní školení pro všechny provozovny v ČR Technická, personální i provozní podpora

Jak probíhá výběr lokality? Nákupní centrum či frekventovaná lokalita v centru města nad 50 000 obyvatel Důležitá je frekvence lidí Vhodná jsou nákupní centra, dopravní uzly městské i meziměstské dopravy, náměstí, pěší zóny Plocha 25 – 70m2 (případně větší plocha pro sezení Přímý vstup, velké výlohy, možnost výdeje „na ulici“ Možnost franchizingu již fungujících prodejen či předvybraných lokalit

Jaké jsou finanční požadavky? Vstupní poplatek 100tis. Kč Jistina/kauce – vratná, úročená – 100 až 300tis. Kč Licenční poplatek (royalities) 5 až 15% Za tento poplatek získáváte průběžnou podporu, pravidelnou měsíční hodnotící schůzku, vývoj SW pro řízení prodejny, vývoj nových produktů a jejich implementaci do sortimentu.

Marketingový poplatek 3% Za tento poplatek získáváte celoplošnou podporu sítě Fruitisimo v ČR, tiskoviny pro sezónní produkty, ostatní tiskoviny Celková investice do prodejny (liší se dle stavební připravenosti a požadavků pronajímatele) 500 tis. Až 1 mil. Kč Podíl vlastního kapitálů minimálně 30% Délka smlouvy 3 až 5 let

Store in Store Fruitisimo se hodí i jako doplněk vašeho podnikání Máme připravení řešení „store in store“ Můžete otevřít i „ malé“ Fruitisimo Stačí kousek prostoru navíc v atraktivní lokalitě

Kam se hodí a kolik je třeba místa? Hodí se do kaváren, pekáren, lahůdek, prodejen tisku, čerpací stanice a další convenience prodejny Je třeba 4 – 50m2 dle typu a sortimentu Sítě energie – přívod teplé a studené vody, el. Energie 220V 3x16A (pro zmrzlinu 380V 3x32A)

Lokality

Děkuji za pozornost.