VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lukáš Petr 5. A Stonek.
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
ORGÁNY ROSTLIN-KOŘEN A STONEK
Stonek Mgr. Helena Roubalová
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Stonek VY_32_INOVACE_3.1.Bi1.04/Li
stélka - tělo nižších rostlin, není tvořeno pletivy kormus - členěné tělo vyšších rostlin.
Cíl: seznámení se stavbou, druhy a funkcí
STONEK.
Stavba a typy stonků Bohumil Bareš.
STONEK KAULOM.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
13.1 Kořen, stonek, list Rostliny mohou vypadat různě – malé, velké.
Cíl: seznámení se stavbou, druhy, typy a funkcí
Třídění rostlin - stonek
Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Soustavy pletiv Pletiva – skupiny buněk stejného tvaru, funkce.
Přechod rostlin na souš
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Vegetativní orgány rostlin
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Rostlinné orgány - stonek
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis - Biologie rostlin
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Uspořádání rostlinného těla
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Opakování stonek, list Pro 7. třídy.
VY_52_INOVACE_PŘ. 8.14_ Trávicí soustava,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Stavba rostlinného těla Stonek
Byliny.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Krytosemenné rostliny
Podzemní a nadzemní části rostlin.
STONEK.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Základy anatomie rostlin 1. díl (kořen – stonek)
Stonek Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
STONEK. Význam stonku pro rostlinu: 1. nese další rostlinné orgány 2. vede látky z kořenů do listů a naopak 3. zajišťuje růst celé rostliny 4. může mít.
STONEK. Stonek2 STONEK Nadzemní rostlinný orgán Vegetativní orgán Stonek3.
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STONEK ROSTLINY.
BOTANIKA Procvičování pojmů
Vegetativní orgány Stonek
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Stavba rostlinného těla
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Vegetativní rostlinné orgány
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org.
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_ Kořen, stonek
Význam Druhy stonků Byliny, dřeviny Přeměny
Stonek.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Transkript prezentace:

VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 7.ročník – Botanika, test Autor VM – Magdaléna Bošková Období vytvoření – duben 2012 Anotace – Žáci ověří své znalosti o stavbě rostliny

Test - Botanika Jméno……………. Datum…………….. 1)Vyjmenuj druhy pletiv a)asimilační, vodivá b)vodivá, podpůrná, zásobní, asimilační c)vodivá, zásobní, podpůrná, dělivá, zásobní, asimilační 2)Jakou funkci má kořen a)podpůrnou b))zásobní c)přichycovací a zásobní

Test – 2.strana 3)Jaké jsou typy kořenů a)hlavní a postranní kořen, svazčitý, zásobní, hlízy, vzdušné kořeny b)hlavní a postranní kořen c)svazčité a zásobní kořeny 4)Jaká je funkce stonku a)vede živiny, umožňuje růst, nese listy, květy a plod b)dřevnatý a dužnatý stonek c)umožňuje rostlině růst rovně

Test – 3.trana 5)Jaké jsou druhy stonku a)dužnatý a dřevnatý b)stvol, lodyha, stéblo, oddenek c)stéblo s kolénkem 6) Jako rozdělujeme rostliny podle délky růstu a)jednoleté, dvouleté, trvalé b)krátkodobé a dlouhodobé c)kvetoucí, nekvetoucí

Řešení testu 1) c, 2) c, 3) a, 4) a, 5) a,b, 6) a