Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová 3.12.2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou a máte svou infrastrukturu pod kontrolou Michal Hroch Produktový manažer Microsoft ČR.
MARKETING A MANAGEMENT
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Iluze a realita virtuálních přátelství klíč k sociálním problémům PhDr. Vojtěch Bednář
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Bezpečnost na internetu. V širším smyslu do této oblasti náleží také ochrana před úniky nevhodných osobních informací, například, manipulace s lidmi na.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
13. prosinec 2006 Kontrolní den VÚBP, Praha Projekt č. CZ / /0349 Kontaktní místo bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro region hl. m.
Informační systémy podnikové systémy CRM
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
MIDAS MetaPortál Seminář INSPIRE a metainformace, Praha, 2007 Horáková, Růžička, Ožana.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
© 2009 IBM Corporation Lotus SW Přehled produktů Petr Kunc,
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Základní služby Internetu
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Školní informační systémy
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
úvod pojetí a obsah marketingu
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) Informační systémy ve státní správě.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
Elektronické spisy před branami českých soudů - Nabídne justice zákazníkům nové moderní služby?
OCHRANA DAT – JEDNODUŠE A ZCELA BEZPEČNĚ! T-Soft s.r.o. Mgr.Pavel Hejl, CSc.,
Marketingové prostředí obce
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Průzkum trhu.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
 4IT551 - Sociální sítě: obsah, možnosti využití Ing. Ivan Jelínek Katedra informačních technologií Vysoká škola ekonomická.
Proč jsme vytvořili vlastní webfiltr Kernun Clear Web Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Seminář WEBFILTR Kernun / Praha 6. února.
ELRC Seminář, Praha, Panel: je možno se zapojit?” Jan Hajič (MFF UK) 1.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Strategie regionu, obce
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Ekonomika malých a středních podniků
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová

Nepodléhejme iluzím Internet je výjimečné médium pro komunikaci, zábavu a prezentaci Přestože existuje obrovské množství aplikací pro zábavu jako je video a networking většinu nepovažují uživatelé za důležité Hlavní funkce je pro ně totiž stále VELMI JEDNODUCHÁ !

Výzkum Gartner 2008 Hlavní důvod k využívání internetu je e- mail a získávání informací Napříč geografickými a demografickými segmenty se tento přístup téměř neliší Na třetím místě je on-line bankovnictví Nové aplikace jsou využívány mladými mezi 13 a 18 lety

Hlavní důvody používání internetu

Všichni versus 13 až 18

„Trickle Down“ Internet Phenomenum

Obrácený pohled Internet je nejen příležitost, ale i hrozba Mnohé firmy a hlavně instituce veřejné správy mohou hodně ztratit Tenká linie mezi veřejnou a soukromou prezentací mizí – Facebook, LinkedIn Podniky a organizace potřebují silnější ochranu ale i větší imunitu vůči útokům Negativní události jsou rychlejší, šíří se a na webu způsobí velké škody

Nevíme, jak na to Většina firem a institucí neumí využít možností internetu natož čelit hrozbám Používáte internet reputation management? Jaká je vaše současná reputace na internetu a víte, jak ji měřit? Jaké kroky jsou součástí vašeho krizového scénáře při šíření negativní informace na internetu? Kdo je zodpovědný za řízení reputace na internetu?

Existují i výjimky Potřeba zapojit jednotlivce Silná konkurence s pevnější vazbou na stranu Menší přístup k tradičním komunikačním kanálům a médiím kampaň Baracka Obamy

Jak na to Dřívější kampaně využívaly jen portálová řešení Nové nástroje web sítě - osobní – více než milion dobrovolníků - finanční – zaměřená na fundraising - myšlenková – odpovědi na otázky, reakce

Různé Web 2.0 komponenty

Řízený přístup ne pouhé linky 16 oficiálních sociálních sítí každý link musel sloužit cílům kampaně cílený sběr kontaktních údajů a názorů možných voličů nasazení, snaha zapojit každého nestačí mít k dispozici technologie

Síť příznivců

Nový přístup

Nové technologie oslovení nových trhů a zákazníků lepší prezentaci výrobků a služeb přímou komunikaci s jednotlivcem – zákazníkem, občanem, voličem efektivní sběr informací a názorů proces je třeba řídit – ne jen chaoticky umísťovat informace na internet

Proč se to povedlo Obamovi Kevin Malover, first CIO kampaně : „Openness is the key to making these types of innovative relationships work“

Děkuji za pozornost