JIRA školení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

Software Development Conference 2007 Vztah dodavatele a odběratele Zdeněk Borůvka.
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Webový systém pro příjem požadavků a řešení úkolů s modulem HelpDesk.
(B1 Print and Delivery) B1 Tisk a odeslání Ing. Miroslav Beran Servis/Helpdesk.
Webové služby nad IS/STAG 1 / 21 Seminář IS/STAG Kunžak 2008 Seminář IS/STAG – Kunžak 2008 Webové služby nad IS/STAG Lukáš Valenta.
ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Životní cyklus EIZ POŘÍZENÍ PŘIZPŮSOBENÍ PŘÍSTUP OHODNOCENÍ SPRÁVA PROZKOUMÁNÍ OBNOVA? TRIAL.
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ NÁVRH IS PRO TECH. PROCESY Roman Danel VŠB – TU Ostrava HGF Institut ekonomiky a systémů řízení.
Ensemble pro rychlejší tvorbu Caché aplikací Využijte infrastrukturu Ensemble pro své aplikace.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Management telekomunikačních systémů
Týmová spolupráce s využitím Google Code
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Řízení přístupových práv uživatelů
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
M-Cloud.cz Groupwarové řešení pro malé a střední podniky.
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
Vývoj aplikací pro SharePoint
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Efektivně fungující tým :00 Novinky a přínosy Microsoft Office systém 2007 Pauza 10:00 Personalistika a žádanky Pauza 11:15 Helpdesková řešení na.
NetSuite – snídaně. Agenda NetSuite snídaně – obsah, význam, vize Český balíček DPH v roce 2015 Uživatelské nastavení prostředí NS, vývojové nástroje,
Cloud Computing - efektivní a transparentní provoz organizace pro každého (Jakub Fiala, Miroslav Čejka GORDIC ® )
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
© 2008 IBM Corporation Servisně orientovaná správa IT a aktiv společnosti Ctibor Duda
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
Reporting Ing. Jan Přichystal, Ph.D.. Úvod Uživatelé obvykle přistupují k DW pomocí BI aplikace Většina využívá předdefinované reporty Poskytují standardizovaný.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Využití procesního řízení při správě nemocničního informačního systému ve VFN Všeobecná fakultní nemocnice Jiří Haase 20. května 2003.
Realizační tým ICZ duben 2005
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
Požadavky na další funkce systému ePUSA verze 2.0 Projektová dokumentace.
Systém manažerského sledování a řízení projektů Představení možností, přínosů a řešení Done, s.r.o. Na Krčské stráni 1434/ Praha 4 Tel.: Fax:
Pilotní projekt DeepSee. O Prezentaci O nás a o IS-MLINE Datový sklad Co dál? DeepSee Pilot Ukázky Shrnutí projektu.
Portál veřejné správy spolupráce s BusinessInfo CS – Zákaznická řešení pro státní správu Ing. Jitka Novotná Ministerstvo informatiky.
Technické řešení Mapových služeb Portálu veřejné správy Jiří Kvapil.
2005 Adobe Systems Incorporated. All Rights Reserved. 1 Adobe Řešení pro veřejnou správu Transformace služeb veřejné správy a PDF Inteligentními Dokumenty.
2005 Adobe Systems Incorporated. All Rights Reserved. 1 Inteligentní PDF formuláře Vladimír Střálka Territory Account Manager Adobe Řešení pro.
Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.
Využití Office 365 v prostředí start-up firmy Jiří Pavlík, výkonný ředitel Flashboard Media, s.r.o.
Vývoj helpdesků od roku 2000Již třetí verze „nativního“ helpdeskuPrvní verze HD pro MOSS v roce 2007Druhá verze HD pro MOSS v roce 2009.
IDEA Web Systém 5.0 Pavel Bezstarosti IDEA spol. s r.o
Přístup do IS z mobilních zařízení Tomáš Tureček Katedra Informatiky FEI VŠB-TU Ostrava.
Global network of innovation easyXchange Milan Mydlář Siemens Business Services.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
Nokia Czech Republic, s.r.o. Igor Šmerda, program manager.
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Pavel Cach Agenda Krátký úvod Ukázky – analýza dat v prostředí Excel PowerPivot Minigrafy Datové řezy Další možnosti reportingu a.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Zavádění Change Managementu v ING Group Jiří Mičke IT Projects & Architecture Manager.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR E-tržiště České pošty.
Anotace: Kancelářský balík od firmy Microsoft je nejčastěji používané řešení ve firmách i domácnostech. Žáci získají přehled o tomto produktu, získají.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
ICS v roce 2012 Petr Kunc, IBM ©2013 IBM Corporation.
Struktura a Koncept portálu ČVUT, © 2013 IBA CZ, s. r. o. Agenda Teoretický průřez strukturou a konceptem Liferay portálu Company Sites Pages (stránky)
SYNTACTIC SUGAR Pokročilé využití a zkušenosti se systémem TRAC.
Team Foundation Server 2015
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Vytuněný Moodle – rozšíření LMS Moodle pro vzdělávání zaměstnanců
GaP a správa úvazků.
Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
& Managed File Transfer.
Transkript prezentace:

JIRA školení

Business využití JIRA Podpora ITIL, CobIT, ISO 20 000 Provozní procesy Incident management Change management Release management Requirement management Provozní procesy Help desk Project management Software development Knowledge base

Atlassian JIRA Funkční charakteristiky Podpora životního cyklu požadavků Zadávání požadavků Inteligentní Workflow Dynamické rozhodování Reporty na míru Interaktivní dashboardy Správa přiložených dokumentů Nefunkční charakteristiky Rozsáhlé možnosti Integrace Rozšíření pomocí pluginů E-mailové notifikace Administrace pomocí webového rozhraní Správa uživatelů Správa workflows Správa bezpečnosti Správa obrazovek, atributů

JIRA workflow

JIRA – zobrazení úkolu

JIRA – reporty Filtry přes požadavky Grafy, diagramy, grafické prvky Definice emailových odběratelů Grafy, diagramy, grafické prvky Konfigurace uživatelem Generování do XLS Definice vlastních reportů v JIRA

JIRA – dashboardy Skládání z Gadgetů Vlastní nastavení Sdílení v týmu Report Pohled Filtr Aplikace třetích stran OpenSocial Outlook Google ...

JIRA - Administrace Pomocí webového rozhraní lze administrovat: Workflow Definice stavů a přechodů Uživatelské role a skupiny Obrazovky a atributy Oprávnění a přístupy Notifikace Dashboardy, filtry

JIRA – možnosti úprav Pomocí nativních rozšíření lze upravit: Rozšíření Workflows Validace, podmínky, post-funkce Reporty Příprava vlastních reportů Služby Hromadné úpravy issues Automatizace vykonávání workflow akcí

JIRA – integrace Email JIRA RPC Services REST SOAP Service XML-RPC Service Rozsáhlá sada poskytovaných operací pomocí WS

JIRA - Roadmap 2 x ročně major verze Těsnější propojení s ostatními produkty Atlassian Živá komunita definující další rozvoj JIRA V poslední major verze více jak 80 vylepšení Reporting Integrace Dashboardy

Konfigurace

Nejdříve ukázka Administrace Založíme uživatele Definujeme projekt Typy požadavků, Obrazovky, .. Projdeme workflow Vytvoříme požadavek Vytvoříme filtry Upravíme dashboard 1. projekt 2. issue type screen scheme 3. issue type scheme 4. issue type 5. screen 6. screen scheme 7. permission scheme 8. security level (pres issue sec scheme) 9. issue security scheme 10. WF 11. WF scheme 12. ukazka - create / assign / resolve / close 13. prava 14. wf - projit a pridat krok (se screenem) 15. stop progress - pouze ten kdo je prirazen toto muze udelat 16. validation / condition 17. events - notification scheme na projek 18. custom fields

Konfigurace – I. fáze K čemu aplikace slouží? Kdo, co a kdy? Projekty Typy požadavků Kdo, co a kdy? Uživatelé (role, skupiny) Práva Životní cyklus (WF) Notifikace

Konfigurace – II. fáze Co uživatelé uvidí? Uživatelské nastavení Obrazovky Create / Edit / View Uživatelské nastavení Filtry Reporty Dashboardy Gadgety

Agenda ukázky Vybereme projekt Vybereme typ požadavku Založíme požadavek Zpracujeme požadavek Vytvoříme filtr Přidáme filtr na dashboard Podíváme se na reporty o projektu