PROJEKT ZAHRADA SNŮ  odevzdání práce – první týden v listopadu  práce ve dvojicích  na č tvrtku formát A3 narýsujte tence tu ž kou č tvercovou sí ť.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název: VY_32_inovace_PR45_09 Autor: Lenka Svobodová
Advertisements

Rostliny a živočichové DUM 12/1
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Hmyz v sadech a zahradách
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Bezobratlí.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
 Dominantní druhy  Brusnice bor ů vka  Brusinka obecná  Vlochyn ě bahenní  Rojovník bahenní  Suchopýr pochvatý  Klikva bahenní  Rosnatka okrouhlolistá.
Vztahy mezi živočichy a rostlinami
Mnohobuněční bezobratlí živočichové
Digitalizace výuky Příjemce
Zelinářské Zahrady 2.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
Ptáci okrasných zahrad a parků 1
Bezobratlí v sadech a zahradách
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Trávicí soustava.
VY_32_INOVACE_409, 21. sada, Přírodověda
Bezobratlí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_196.
Živočichové našich polí Hmyz 4. ročník
HMYZ Určování, zařazení
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK
OBECNÁ CHARAKTERISTIKA ŠKŮDCŮ
Jednotky délky Miroslava Maňásková. 1 ABCD 446 cm500 dm4,6 m50 cm 30,46 km0,5 km390 dm39 mm NAJDI DVOJICE 246 dm500 mm50 m460 mm 1390 cm460 m500 m3,9.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Prezentace Kmen:Členovci.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s běžnými druhy hmyzu, vyskytujícími.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Ekosystém park Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Obratlovci obojživelníci.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_15_Živočichové a rostliny v ročních obdobích Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 15 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
OPAKOVÁNÍ Jehličnany a bezobratlí živočichové +
Části rostlin podzemní části rostlin - kořeny nadzemní části rostlin
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Živočichové ve volné přírodě - hmyz
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2013
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
LOUKA živočichové.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: LOUKA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Sady a ovocné zahrady.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
Poznávačka - bezobratlí
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
Bezobratlí parků a sídlištní zeleně
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Ekosystém park Rostliny
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.7 Název školy Předmět Květinářství
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
VY_52_INOVACE_71_Živočichové travních společenstev- učební text
Transkript prezentace:

PROJEKT ZAHRADA SNŮ  odevzdání práce – první týden v listopadu  práce ve dvojicích  na č tvrtku formát A3 narýsujte tence tu ž kou č tvercovou sí ť 7 x 7 polí s délkou strany 4 cm ( tzn. 49 č tverc ů ) - ka ž dé pole p ř edstavuje 5 m 2, celá sí ť p ř edstavuje zahradu  do č tvercové sít ě (do zahrady) umíst ě te 4 druhy okrasných d ř evin a 4 druhy okrasných bylin tak, aby zahrada od jara do podzimu kvetla a aby si rostliny nestínily a zahrada vypadala podle vašich p ř edstav (obrázky rostlin mohou být kreslené nebo na nalepené fotografii), u bylin v ž dy vyzna č te tvar záhonu  vedle nákresu uvedete písemn ě základní informace k p ě stování vybraných rostlin (délka ž ivota, kdy kvetou, jaké mají nároky – slunce, zálivka, …) a 1 zajímavost

12. Parkové úpravy; BEZOBRATLÍ Ž IVO Č ICHOVÉ v parcích Význam zeleně: snižuje hlučnost a prašnost, zvlhčuje ovzduší, snižuje výkyvy teplot, zkrášluje Parková úprava: a) anglický park – volně rozptýlená zeleň b) francouzský park – s geometrickou přesností Bezobratlí živočichové  PAVOUKOVCI pavouk běžník: netká pavučiny, schopen barvoměny  HMYZ ruměnice pospolná (ploštice): v blízkosti lip mravenci,včely, vosy (blanokřídlí) motýli dřepčíci (brouci) – drobní (2mm), daleko skáčou  MĚKKÝŠI plž hlemýžď zahradní: býložravec