Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Představení společnosti
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Věrnostní program.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Informační systémy podnikové systémy CRM
CIMA A Prodejní politika
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
PERSONÁLNĚ VZDĚLÁVACÍ AGENTURA  10 LET NA TRHU  VÍCE JAK UMÍSTĚNÝCH KANDIDÁTŮ  OD ROKU 2009 ČLEN ČESKÉHO INSTITUTU PRO FRANCHISING.
Implementace systému flexibilních benefitů
Talent marketingových komunikací
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Jak vypadá profesionální poradenské řešení Petr SYROVÝ €FA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
úvod pojetí a obsah marketingu
MARKETING.
Optimální zdravotní péče „HEALTH POLICY “ Jan Hůlek Kardia s.r.o.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
UNIV 2 KRAJE středních škol Karlovarský kraj Střední odborná škola logistická a SOU Karlovy Vary - Dalovice PaedDr. Vladimíra Štrynclová - ředitelka.
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
Ekonomie 1 Magistři Šestá přednáška Lidský a sociální kapitál, princip přenesené ceny.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Agendové IS MPSV a ÚP Plán konsolidace a rozvoje Petr Krůček 1. náměstek ministryně 29. května 2013.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
květen 2016 Jak na odměňování dle výkonu? Pavel Jirůtka
PRESTIŽ SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A JEJÍ SOUVISLOST S PŘIPRAVOVANOU PROFESNÍ KOMOROU A-FORUM, z. s.
Marketingový plán podniku
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Assessment centrum.
Lidé, procesy, partnerství
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Prezentace obchodního plánu
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5 Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21.5.2008 Libor Tomíček

… obsah historický pohled na obchodního zástupce motivace obchodního zástupce jak získat kvalitního obchodníka jak si udržet kvalitní pracovníky vize vývoje pracovního trhu obchodník - je to business nebo čest?

… historie Historie obchodníka začala v době, kdy bylo poprvé co vyměnit ( prodat ) Od Lovců mamutů, přes středověk, po naší dobu prodělal obchodník zásadní proměnu, podstata zůstala stejná. Myšlenka, že každé zboží má svého zákazníka, historicky ukázala svou pravdivost

… původní motivace obchodního zástupce Původní motivací byl osobní, nebo skupinový úspěch, produkt, výhoda. Obchodní zástupce prodal, ale prodejem se stal i partnerem zákazníka a jako reprezentant firmy byl kolikrát i členem spol.vrstvy Byl soběstačný a měl svůj systém prodeje Byl motivován i společenskou prestiží

… finanční motivace obchodního zástupce Sekundární Obchodník od přírody, který má vrozené vlastnosti pro obchod je motivován sám sebou, je to jeho motor a odměna je na druhém místě. Primární Obchodník motivovaný odměnou, je pouze prodavač, který je zaměřen na prodej za každou cenu.

… materiální motivace obchodního zástupce Požadavky a možnosti OZ v 90.letech Auto bylo pouze referentské Mobil byla výsada PC pouze pro manažery Trh byl otevřený a prodej spíš reaktivní

… materiální motivace obchodního zástupce Mobil je samozřejmost Notebook a mobilní internet je stále výsada Auto je téměř standardní benefit ------------------------------------------------------------------ Požadavek na fixní plat roste Finační bonusy „netáhnou“ Hlad po ostatních benefitech

… jak získat kvalitního obchodníka Assessment centre začíná být standard Několika kolové VŘ Ideální vybírat na základě referencí Dobrý obchodník se prodá sám, nemá problém se zkušební dobou nebo horšími podmínkami pro začátek

… jak si udržet kvalitní obchodníky Kvalitní systém odměňování Fér jednání Vzdělávání jako benefit Pracovní prostředí, nálada na pracovišti Komunikace, komunikace, komunikace Týmová motivace

Vývoj za posledních 15 let Momentální situace … vize vývoje Vývoj za posledních 15 let Momentální situace Názor na vývoj v 5 letech --------------------------------------------------------------------- 1989  2008

… posledních 15.let Zlatá doba – hlad po novém Doba šikovných podvodů a nepravd Doba „otravných“ prodejců ------------------------------------------------------------------------ Obchodník se pomalu mění na konzultanta

… stávající stav V kvalitním obchodě se uplatňuje konzultant Produktový prodej se změnil na projektové myšlení Prodej několika návazných produktů je standard Do popředí se dostává key account management

… dalších 5.let Produktový prodej = obchodní zástupce Služby = obchodní reprezentant Úspěšný prodej = key account manager Očekávám dobu obchodních aliancí, projektového řízení a myšlení, které klienta přesvědčí o správnosti rozhodnutí na základě vlastního názoru, nikoliv manipulace.

…je to tedy jen obchod, nebo čest ? dobrý obchodník získává společenskou prestiž a postavení, protože ho dobrý zaměstnavatel sám ocení ( auto, plat, společnost, vrstva ). Průměrný a špatný obchodník jen řeší auto, notebook, mobil a nereálnost plánu. Být obchodník je dobré, být konzultant je čest a KAM je prestiž

…děkuji za pozornost tomicek@tomicek.com 602 650 294