Lukáš Masopust 2007. Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

Prezentace pro rodiče a uživatele Internetu © PaedDr. Miloslav Psota, 2012.
Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
WWW stránky.
Tvorba WWW stránek ÚVOD
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 2.  Struktura stránky  hlavička  meta tagy  titulek stránky  připojení stylů,...  CSS.
Základní struktura, metainformace
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jazyk HTML Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí.
CSS a HTML 5. HTML 5 HTML5 je nová verze specifikace značkovacího jazyka HTML, která přináší podstatné změny v technologiích webových stránek. HTML5 umožňuje.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Základy úprav fotografií
Architektury a techniky DS Tvorba efektivních příkazů I Přednáška č. 3 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
PHP – vkládání souborů a html 5
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Katalog sociálních služeb EXPORT katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich nabídky a vzdělávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základy práce s počítačem – lekce V.
3MA381 PowerPoint - seznámení
TNPW1 Technologie pro publikování na webu
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Web zábavního areálu – plavecký bazén Michaela Janečková.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
_ Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa.
Makroekonomická predikce (leden 2010) a dlouhodobý scénář
Barva Jak vybrat barvy.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 1. ročníky Podle platné legislativy ke dni
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint - seznámení Miroslav Lorenc. PowerPoint  K čemu a kdy použít?  Jaké jsou možnosti využití?  Alternativy?
aneb zásady správné tvorby webových stránek Informatika Milan Šimek
WWW – hypertextový informační systém
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Webový design Web zábavního areálu - akvapark Barbora Chumlenová.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Vzorová prezentace Nadpis : Tučně Styl pozadí 12
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Word - záložka "Vložit" Klíčová slova: Záložka vložit, obrázek,
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web16 Označení materiálu web16_barvy.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (1) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
1 Kurz XHTML a CSS Část 1: Náš první XTHML dokument a jeho publikace na internetu.
Tribuna českého obchodu TZB
Základní úpravy barev v Adobe Photoshopu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Webová prezentace zájmového sdružení
Základní úpravy barev v Adobe Photoshopu
Oblastní zpravodajský portál
Současné fotoalbum.
Vladimír Image search Vladimír
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Lukáš Masopust 2007

Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost Snadno zapamatovatelný název 4/8/20152

Významná místa 4/8/20153

Magie barev I. 4/8/20154

Magie barev II. Červená stop, nebezpečí, chyba Modrá barva pro chlapce studená barva pro techniky techniky Růžová barva pro dívky Zelená relaxace, volno Pozn: bílá v Evropě radost, svatební barva; na východě smutek, vážnost 4/8/20155

Magie barev III. 4/8/20156

Barevná schémata Monochromatické schéma se kromě černé a bílé skládá z jednoho dalšího odstínu. Nemusí se nutně jednat o jedinou barvu, neboť lze použít několik variant téhož odstínu s různou sytostí, či světlostí. Monochromatické schéma se kromě černé a bílé skládá z jednoho dalšího odstínu. Nemusí se nutně jednat o jedinou barvu, neboť lze použít několik variant téhož odstínu s různou sytostí, či světlostí. 4/8/20157 Analogické barvy jsou ty, které spolu bezprostředně sousedí. Na barevném kruhu si vyberte jednu barvu a doplňte ji jejími sousedy bezprostředně vpravo a vlevo. Obvykle se jedna z barev použije jako dominantní Analogické barvy jsou ty, které spolu bezprostředně sousedí. Na barevném kruhu si vyberte jednu barvu a doplňte ji jejími sousedy bezprostředně vpravo a vlevo. Obvykle se jedna z barev použije jako dominantní Komplementární barvy jsou 2 barvy stojící v kruhu přímo naproti sobě. Při správném použití mohou vytvořit jak rovnováhu, tak zajímavý kontrast. Komplementární barvy jsou 2 barvy stojící v kruhu přímo naproti sobě. Při správném použití mohou vytvořit jak rovnováhu, tak zajímavý kontrast.

Bezpečné barvy 4/8/20158

Layout čili uspořádání Hlavička Navigace Obsahová část Prostor pro reklamu Zkratky na nové články Ovládací prvky Formuláře a jiné objekty 4/8/20159

Učme se na příkladech 4/8/201510

Muži x ženy Ženy – vše rychle přístupné 4/8/ Muži – logická strukturovaná navigace Pozn: Rozdíly se stíraní díky vyšší počítačové gramotnosti

RSS Really Simple Syndication, Rich Site Summary Verze: 0.90 – pro portál My Netscape »URL, název, popis, XML formát 2.00– Přibylo: datum vydání, obrázky 4/8/201512

SEO „Content is a king“ 4/8/201513

SEO Úprava struktury, textu a dalších prvků Optimalizace na klíčové slovo či frázi 4/8/ Search engine optimalization

SEO – Předpoklady 4/8/201515

SEO – Metody ON PAGE FAKTORY –Vše co může obsahovat klíčová slova –Meta, Hx, Strong, A, Big, Title –Záleží i na hustotě v textu (viz Wiki)Wiki OFF PAGE FAKTORY –Pagerank – určuje informativní cenu webu –Stránky si Pagerank předávají –Link exchange, Link trading 4/8/201516

SEO – Pagerank PR(A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) +…+ PR(Tn)/C(Tn)) kde PR(A) je PageRank stránky A PR(Ti) je PageRank stránek Ti, které odkazují na A C(Ti) je po et odchozích odkazů na stránce Ti d je faktor útlumu (damping factor), který je mezi 0 a 1 – nekliká do nekonečna Pozn: přibližnou hodnotu určuje Toolbar PR 4/8/201517

SEO – jak na to? Zvýšit hustotu klíčového slova Klíčové slovo umístit do adresy, titulku, nadpisu a textu (např: Wiki)Wiki Získat zpětné odkaz Předělat na hezká URL Dát na stránku mapu webu Vložit do kořene webu robots.txt META –Description, keywords, DC.*** 4/8/201518

hezká URL SEO – Je libo hezká URL? 4/8/ ErrorDocument 404 /index.php?err=or RewriteEngine On RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteRule ([^/]+)/(.*) /index.php?lang=$1&odkaz=$2 /index.php?lang=cz&odkaz=didakticka_cinnost

Reklamní systémy Výměnné – obvykle bannery Každý banner je ohodnocen kredity Za zobrazení banneru se přitají/odečítají kredity Málá úspěšnost ~ 4% (CTR) Např: Billborad.cz Kontextové – jen relevantní odkazy Obvykle placená služba Platí se i za kliknutí Objednatel platí za kliknutí Např: adSence, adFox 4/8/201520

SEM – Search engine marketing 4/8/ adWords

Platíme za kliknutí 4/8/201522

Děkuji za pozornost