Co nabízí KDF MFF UK (např. vedoucím klubů malých Debrujárů a malým Debrujárům) Zdeněk Drozd.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Využití cloudových služeb ve školství
Environmentální výchova pro základní školu
Několik projektů z tábora
Kurz práce s informacemi rodí se multimediální experiment MU Brno
Návody k fyzikálním experimentům na portálu Alik.cz
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Grafika – 3D Editor. Jaký 3D editor? •3D editorů je velké množství a výběr správného editoru nám velice usnadní práci •Některé jsou vhodné na průmyslový.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Moderní učebny Atrium s malým vodním prvkem, Zajímavou výuku s …
Představení zajímavých projektů OPVK
Space Four Charakteristika Harmonogram Úlohy Republikové finále Space camp – Německo a Belgie.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Zákon o síle VY_52_INOVACE_21 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 06 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Charakteristiky.
Astronomický seminář Práce s nadanými v oblasti Fyzika a Astronomie.
MINIMATURITY
Computer Agency o.p.s. ESOCAET II Vzdělávací projekt pro zaměstnance průmyslu a středoškolské pedagogy se zájmem o CAE technologie Josef Šesták, Barbora.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Vítáme vás na semináři vedoucích klubů Asociace malých debrujárů ČR – Hotel Ogar Luhačovice-Pozlovice.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Zdarma pro Vás aneb nabídka MFF UK, ČEZu a Eduforu školám
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Jak se stát dobrým právníkem?
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
E-learning ve výuce na SŠ
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Poznámky VY_32_INOVACE_17 Sada 26 Základní.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Co vím o síle? VY_52_INOVACE_11 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
KomunitníCentrum. ČESKÉHO ŠVÝCARSKA TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR  4 národní.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
INFORMATIKA 9 MS PowerPoint
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Badatelské mimoškolní aktivity jako příležitost k identifikaci a rozvoji nadání i obohacení výuky Vojtěch Tutr.
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Zajímavosti z konference GIREP Vojtěch Žák KDF MFF UK.
Pokračující aktivity Soutěžní přehlídka
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
INFORMATIKA 7 Odstavec IV. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Listopad A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy pro práci s pluhy.
INFORMATIKA 9 MS Excel IV. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
JITKA HOUFKOVÁ KDF MFF UK Praha
Tuhnutí vody…, V. Kopecká Václava Kopecká Katedra didaktiky fyziky MFF UK.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Nad vědou v dějinách (I. a II.) Mgr. Pavel Rušar instruktor kurzu.
Školské dokumenty. Osnovy Dříve dány centrálně. Jednotné pro všechny pro všechny školy daného typu. Od roku 2007 si osnovy vytváří každá škola na základě.
Využití ICT ve výuce jazyků. CílCíl Cílem školení je seznámit se s možností využití ICT ve výuce anglického jazyka. Důraz je kladen na osvojení a praktické.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/
Rozvoj výuky cizích jazyků
Projekt Podpora žáků s SVP
Informační a komunikační technologie
Stanislava Andršová Josef Vlach
Stanislava Andršová Josef Vlach
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Transkript prezentace:

Co nabízí KDF MFF UK (např. vedoucím klubů malých Debrujárů a malým Debrujárům) Zdeněk Drozd

Kurzy pro učitele fyziky V Praze i v jiných regionech ČR

Kurzy pro pražské učitele  Fyzikální experimenty pro rozvoj znalostí a dovedností žáků  Fyzika pro školy 21. století  Heuristická výuka fyziky prakticky I  Heuristická výuka fyziky prakticky II  Fyzika a ŠVP  ICT ve výuce pro talentované žáky

Kurzy pro mimopražské učitele  Pokusy s jednoduchými pomůckami  Aktivní práce se žáky  SW nástroje pro modelování ve fyzice  Fyzika a moderní technologie pro školy 21. století  Fyzikální experimenty pro rozvoj znalostí a dovedností žáků  Heuristická výuka prakticky I, II, III, IV  Modelování ve výuce fyziky

Ukázky práce v kurzu

Nuselský most – hlavní atrakce

Nuselské kyvadlo

A takto to (někdy) končí

Vodní barometr

Pár pokusů s počítačem

Projekt Talnet Internetové kurzy pro talentované děti

Příklad kurzu Materiály

Charakteristika kurzu  domácí experimenty  počítačové zpracování výsledků experimentů  důraz na aktivní přístup k řešešní úkolů  práce s odborným textem  seminární práce založené na experimentech

Jednoduché domácí experimenty Skutečné a smluvní napětí při deformování gumového vlákna (plné kroužky – smluvní napětí, prázdné kroužky – skutečné napětí)

Experimenty s netradičními materiály - ledový kompozit

Zpevňování sádry pilinami

Třídění plastů flotační metodou

Příklady domácího experimentování

Příklad seminární práce - špagety

Více informací o našich aktivitách naleznete na:

Neodymové magnety

A teď si pojďme něco vyzkoušet