Chráníme přírodu Chráněná území.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Příroda ovlivňuje člověka
Rozloha chráněných území na ploše ČR
Příroda v naší zemi Na našem území žijí tisíce živočichů a rostlin.
KVARTA LISTOPAD 2004 VÍTEK URBAN
Ochrana přírody v ČR Lukáš Kotlár.
Ochrana přírody ..
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Typy krajiny.
CHRÁNĚNÁ ÚZEMÍ V ČESKÉ REPUBLICE
Ochrana biosféry – světové přírodní parky a rezervace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Člověk a jeho svět – Přírodověda – Ochrana přírody autor VM:Ing.
Pokud jsi připraven/a, klikni sem
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Eviromentální výchova.
 zamezit dalšímu zhoršování životního prostředí  urychlit odstraňování jevů, které ohrožují živé i neživé složky přírody  chránit přírodní i kulturní.
Chráněná území České republiky
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Národní parky v České republice
Ochrana přírody ČR.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autor: Mgr. Ilona Nováková
Ekologie krajiny.
Česká republika Ochrana přírody a krajiny
Ochrana přírody v ČR Autor: Bronislav Šenkeřík
OchranapřírodyOchranapřírody. Jaký má smysl chránit p ř írodu? Pro č v ů bec n ě co takového existuje?
Významná chráněná území ČR Student: Antonín LindnerŠkolní rok: 2014/2015 Třída: 2LDen vypracování: Vyučující: Mgr. Ludvík KašparWeb školy:
OCHRANA PŘÍRODY A KRAJINY
ČESKO a jeho krajina.
Národní park České Švýcarsko (2000) Krkonošský národní park (1963) Národní park Podyjí (1991) Národní park Šumava (1991)
Příroda,Povrch a Nerostné suroviny v Jihočeském Kraji
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Ochrana životního prostředí a ochrana přírody v ČR Tematická oblast:Ekologie.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Ochrana přírody v České republice ochrana vod ochrana ovzduší ochrana rostlin.
Ochrana přírody Autor: Mgr. Jana Bieliková Datum: , ročník: 8. ročník ZŠ Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Anotace: Výukový materiál se zaměřuje.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Kácení lesů Těžba surovin Člověk a krajina Kulturní krajina.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_CHKO+NP.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_309_ČR ochrana přírody Vzdělávací oblast:Člověk a příroda.
Ochrana ŽP v ČR Ekologie – oikos a logos, nauka o místě kde přebýváme Systematická ochrana ŽP u nás začíná už kolem 12- století 1838 – první rezervace.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.04_prirodni pomery_cr_typy_chranenych_uzemi_v_cr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Hádková Název školyPlavská škola AutorMgr. Marcela Hádková Název VY_32_INOVACE_15_Vl5_Evropa.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 17. Přírodní rezervace Název sady: Základy ekologie pro střední školy.
2. setkání pracovní skupiny „Životní prostředí“. Souhrnná SWOT analýza Silné, slabé stránky Silné stránky B. Slabé stránky B. Zvyšování podílu separovaného.
Jak ty ke mně, tak já k tobě Aneb ochrana přírody
Krajina Co to je krajina?
17 ZÁKON O OCHRANĚ PŘÍRODY A KRAJINY
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_25_Chráněná území v ČR
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_43_Ochrana přírodního bohatství
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
VY_32_INOVACE_Vac_III_06 Ochrana přírody a krajiny
Ochrana přírody a krajiny
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Ochrana krajiny a přírody ČR
ŠABLONA 3/2 NÁRODNÍPARKY ČR
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Česká republika Ochrana přírody ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
Člověk mění a vytváří krajinu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s
VY_52_INOVACE_18_Ochrana rozmanitosti přírody - učební text
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Transkript prezentace:

Chráníme přírodu Chráněná území

Členění krajiny Podle poškození krajiny člověkem (těžba, znečištěné ovzduší či voda) krajinu členíme na přírodní (téměř bez vlivu člověka) kulturní (využívaná lidmi, zachovalá příroda) poškozená (narušená příroda) zdevastovaná (zničená příroda) Obnova krajiny je dlouhodobý proces – šetrná výroba, šetření surovinami, nové zdroje energie.

Chráněná území Chráněné krajinné oblasti a národní parky Národní park České Švýcarsko Krkonošský národní park Národní park Šumava Národní park Podyjí

Návštěva chráněných území Návštěvníci chráněných území se musí řídit pravidly. Blíže poznávat přírodu umožňují naučné stezky. Na příruční mapě vyhledejte chráněné oblasti vašeho kraje. Zjistěte, čím je tato oblast ojedinělá. Obrázky a fotografie: autor