VY_42_INOVACE_102_DRUHÁ MOCNINA Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMsrpen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MOCNINY s přirozeným exponentem
Advertisements

Interpretovaná Matematika
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Vzorce na umocnění.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Rozklad mnohočlenů na součin pomocí vzorců
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Výrazy - vzorce Mgr. Petra Jelínková.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Druhá mocnina a odmocnina
Rozdíl druhých mocnin.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Druhá mocnina a odmocnina
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Matematika – 8.ročník Druhá odmocnina
Společný dělitel, největší společný dělitel (D)
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Nejmenší společný násobek
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Procvičování vzorce.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Dělení desetinným číslem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Mocniny a Odmocniny.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_42_INOVACE_113_SHODNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
VY_42_INOVACE_88_POROVNÁVÁNÍ ZLOMKŮ Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčervenec 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
VY_42_INOVACE_109_PYTHAGOROVA VĚTA Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastMatematické vzdělávání PředmětMatematika Tematický.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
VY_42_INOVACE_368_DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ČÍSELNÉ VÝRAZY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Znaky dělitelnosti.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_578_VZTAHY_MEZI_ČÍSLY Téma: OPAKOVÁNÍ VZTAHŮ.
MOCNINY s přirozeným exponentem
1. Mocnina s přirozeným mocnitelem
VY_42_INOVACE_117_KRUŽNICE, KRUH 2. ČÁST Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Pravidla pro počítání s mocninami.
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
VY_42_INOVACE_87_ZÁKLADNÍ TVAR ZLOMKU Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčerven 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Transkript prezentace:

VY_42_INOVACE_102_DRUHÁ MOCNINA Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMsrpen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace VMdruhá mocnina přirozeného čísla, desetin. čísla - objasnění + procvičení

DRUHÁ MOCNINA Druhá mocnina čísla a je součin a. a. a 2 = a.a 5…. základ 2….mocnitel ( exponent) 5252

a 2 = a.a 7 2 = = = = = = = = = = Druhá mocnina přirozeného čísla.

Druhá mocnina desetinného čísla. 0,1 2 = 0,1. 0,1 0,1 2 = 0,01 0,01 2 =0,01. 0,010,01 2 = 0,0001 0,001 2 = 0,001. 0,0010,001 2 = 0,000001

Umocni na druhou. 8 2 = 5 2 = 6 2 = 9 2 = 30 2 = 70 2 = = 0,4 2 = 0,02 2 = 0,007 2 = ,16 0,0004 0,000049