Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová. Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Advertisements

Dominika Kalasová, Karel Kolář Talnet, Praha Veletrh nápadů učitelů fyziky , Hradec Králové.
Malý průzkum dovedností žáků řešit úlohy
Nový školní rok začíná.
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev spolupráce, komunikace, týmová hra Patnácté MaSo Poprvé.
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu CZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Vzdělávací.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2013/2014.
Využití počítačových sítí ve výuce & SIPVZ (nejen)
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
MINIMATURITY
Obor informační technologie
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Stěžejním motivem je představení netradičních a inovativních výukových.
IVIG 2005 Informační vzdělávání a informační gramotnost v teorii a praxi vzdělávacích institucí Projekt online systému podpory informačního vzděláván v.
Fibonacciho posloupnost
Co nabízí KDF MFF UK (např. vedoucím klubů malých Debrujárů a malým Debrujárům) Zdeněk Drozd.
E-learning ve výuce na SŠ
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
MINIMATURITY
Matematika a její aplikace
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Matematika a její aplikace
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu4 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra experimentální biologie rostlin PřF UK iHOP - plnotextové vyhledávání Pubmed.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – sčítání zlomků VY_42_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Den otevřených dveří PřF MU
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Zálohování a posílání fotografií Hrušková Markéta.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B11 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření prosinec.
Komunitní role knihoven. Komunití role knihoven je důležitá součást systému knihoven Koncepce rozvoje knihoven Priorita C -9, 10.
Zajímavosti a weby …on-line inspirace.. Webové stránky ERYICA – stránky organizace, seznam členů, školení, projekty, dokumenty, novinky.
EVALUACE WWW ELEKTRONICKÉ INFORMAČNÍ ZDROJE Petr Sejk
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Posílání fotek Letecká pošta- První web ne který můžeme umístit velké množství fotek.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B8 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
1665 n. l. Londýn sužovaný dýmějovým morem Woolsthorp – rodný dům jednoho z největších fyziků v dějinách lidstva.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – nepřímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
KOF / FI. Kontakt  Lukáš Feřt   Kancelář: kl410  Domovské sránky: home.zcu.cz/~lferthome.zcu.cz/~lfert.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Informatika (1) Počítač - základní pojmy HW a SW4 OS MS-DOS, Windows 95, 982 Org. souborů na disku, operační paměť2 Aplikace Malování, Word8 Základy programování.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Kraje pro bezpečný internet Pracovní setkání, ZSMV Hotel Solenice Tomáš Marek, koordinátor KPBI, Krajský úřad Plzeňského kraje.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Humanitární aplikace informatiky Jaromír Plhák. Organizace hodin Jedno vybrané téma. Obecné informace k danému tématu studenti představí vlastní.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
MATEMATIKA Radost z uvažování a z chápání je nejkrásnějším darem přírody. Albert Einstein.
DidactIG Liberec 21. dubna 2018 Jiří Vaníček.
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
Rovnice ve slovních úlohách III.
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 08 Vytýkání II
Úpravy algebraických výrazů
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Při technické univerzitě v Liberci
Transkript prezentace:

Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová

Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se s problémem 4) Soutěže

1) Web  pozůstatek školního projektu na  konkrétně

1) Využití webu  připomenutí zadání dlouhodobých domácích úkolů (trimestrálních prací)  vkládání odkazů na šikovné studijní materiály dostupné online vkládání odkazů  přehled klíčových informací k maturitěinformací k maturitě  program všech hodin – seminářesemináře

2) Využití Facebooku I  přístupný dětem od 13 let  nepřesvědčovat k užívání FB ty, kdo nechtějí, ale využít skutečnost, že většina je na něm online pořád  rychlý způsob, jak sehnat studenta/být sehnán studentem (u zprávy je navíc vidět, kdy byla přečtena)

2) Využití Facebooku II  vytvořit skupinu např. „VIII matika“  členové jsou studenti a učitel  možnost vkládání vzkazů, reakce na ně, vkládání souborů (výsledky testů, příklady k přípravě na velké testy), odkazy na studijní materiály online, kvízy, videa, …

2) Využití Facebooku III  skupina se obvykle probouzí k životu pár dní či večer před velkým testem  studenti mezi sebou diskutují o sporných úlohách, ujišťují se (navzájem i u mě), zda uvažují/počítají správně  prostor pro postěžování si

3) Nápady – témata atraktivní pro kluky

3) Nápady – „video“ o aplikaci/výklad  Hyperboloids in Architecture Hyperboloids in Architecture  Line of Intersection of Two Planes Line of Intersection of Two Planes

3) Nápady – sportovci a hazardéři  softballové hřiště (řešení) softballové hřištěřešení  sázení v loterii sázení v loterii

3) Nápady – k logice  bezpočet hádanek o poctivcích a lhářích  implikace implikace  metahádanky metahádanky  strategie strategie

4) Soutěže  Matematická olympiáda –  Logická olympiáda –  Matematický korespondenční seminář –  Pikomat –  Korespondenční seminář z programování –  pIšQworky –  Pražská střela –  Náboj –  MaSo –  Klokan –  English Maths Competition  MathRace –  MathRace Junior –  Internetová logická soutěž –  Finanční gramotnost –  Středoškolská odborná činnost –

Díky za pozornost. A můžeme diskutovat