Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/02.0088 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Učebna č patro 26. listopadu 2013 Název projektu: Logistická celoživotní akademie - rozšíření nabídky dalšího vzdělávání v logistické škole (reg.číslo:
Advertisements

Zahajovací konference projektu UNIV 3 BRNO
Střední škola automobilní Holice Nádražní 301, HOLICE Sociální partnerství odborných škol Brno Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
Tvorba a realizace programu výuky moderních komunikačních technologií na SŠ informatiky a spojů Brno Projekt ESF Realizační tým: odborní učitelé SŠ informatiky.
PROJEKTOVÝ DEN 27. ČERVENCE 2010 STŘEDNÍ ŠKOLA AUTOMOBILNÍ, MECHANIZACE A PODNIKÁNÍ, KRNOV, OPAVSKÁ 49 Ing. Marák Vladimír Tento projekt.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
PROJEKTOVÝ DEN 27. ČERVENCE 2010 STŘEDNÍ ŠKOLA AUTOMOBILNÍ, MECHANIZACE A PODNIKÁNÍ, KRNOV, OPAVSKÁ 49 Vyhodnocení dotazníkového.
Ing. Blanka Doležalová, ITP Analýza vlivu automobilového průmyslu na zaměstnanost v PK.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Silniční doprava z pohledu studentů.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
Studijní obory a jejich uplatnění.
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
Jak vybírat povolání?. Jaká máme povolání?Víte, že…? Povolání nejsou stále stejná, vznikají, zanikají, mění se… Pro drtivou většinu povolání je nutné.
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Dopravní síť světa 1 B. Fendrych 8.K.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
DRUHY DOPRAVY Lodní doprava Železniční doprava Letecká doprava
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Letecká doprava Petr Volný Třída: DLO1 Vedoucí práce: Mária Jozová
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
„Vybudování centra vzdělávání pro nové i stávající technické obory“ MIEZB.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 29 -DopravaAnotace Prezentace se zabývá světovou dopravou a jejími druhy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Grantový projekt OP VK: TECHNIKA JE ZÁBAVA Registrační číslo: CZ.1.07 / / Technik autoservisu Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a.
Opravář zemědělských strojů
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Historie automobilů OB21-OP-EL-AUM-JEŘ-U Ondřej Jeřábek
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Střední odborná škola technická, Střední odborné učiliště a Učiliště, Lidická 31, České Budějovice Představuje:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Úloha dopravy v hospodářství
Grantový projekt OP VK: TECHNIKA JE ZÁBAVA Registrační číslo: CZ.1.07 / / Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ KONEČNÁ Použité.
Životní prostředí a doprava Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
ZPŮSOBY FINANCOVÁNÍ A ZPOPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Naklady a jejich členění
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
1. června Příklad dobré praxe Začlenění rozšířeného vstupního školení řidičů do výuky.
Evropský projekt vzdělávání pedagogických pracovníků Střední odborná škola a střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Diagnostika řídících jednotek III. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
PRAVIDELNÉ TECHNICKÉ PROHLÍDKY SILNIČNÍCH VOZIDEL.
ŠANCE PRO VÁS. STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK Gen. Krátkého 30 Bulharská.
EVROPSKÝ PROJEKT KOORDINOVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ Střední škola technická a dopravní Ostrava – Vítkovice p.o.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: Z 8/19 Předmět: Zeměpis Ročník: 8. ročník Jméno.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_33_ZEMĚPIS
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoké učení technické v Brně
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934.
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
Modernizace odborného vzdělávání OLOMOUC - pondělí 14. května 2018
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Číslo v digitálním archivu školy
Autor: Mgr. Helena Nováková
Transkript prezentace:

Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 1

2 AUTODOPRAVA

3 Doprava je způsob pohybování se objektů z místa na místo. Jde o přemisťování... Objektem můžou být předměty, osoby, zvířata, ale třeba i informace nebo energie. Dopravní technologie sestávají z dopravních prostředků, dopravní infrastruktury a organizace dopravy.

4 Základní dělení dopravy: Pozemní – silniční (autodoprava), železniční, potrubní Vodní - říční, námořní Vzdušná - letecká Zvláštní druhy dopravy - přenos dat a zpráv, vedení el.energie

5 Historie automobilu: Již v roce 1770 zkonstruoval francouzský inženýr Nicolas Cugnot tříkolový kočár na parní pohon.

6 Rozvoj automobilu nastal, až v roce 1876 když německý inženýr Nikolaus Otto vynalezl spalovací motor. V roce 1895 vynalézá Rudolf Diesel vznětový motor.

7

8 V ČR je trvalý a velmi rychlý růst počtu osobních automobilů. V dnešní době připadá na 1 osobní automobil 2,98 obyvatel. Přitom např. v Praze připadá na jeden osobní automobil již 2,0 obyvatel. Současnost:

9 AUTODOPRAVA - AUTODOPRAVA - je v současné době ve všech ekonomicky rozvinutých i rozvíjejících se státech patří k nejprogresivněji se rozvíjejícím oborům. Jejími základními přednostmi je relativní rychlost, dostupnost, operativnost, rychlá přizpůsobivost.

10 Automechanika na plný úvazek.Automechanika na plný úvazek. - Nabídka - [ ] Hledám automechanika na osobní a dodávkové automobily pro práci v Brně. Požaduji vyučení v oboru. PŘIJMU ŘIDIČEPŘIJMU ŘIDIČE - Nabídka - [ ] Přijmu řidiče na vnitrostátní přepravu na vozidlo do celkové hmotnosti 7,5 t. Profesní průkaz a spolehlivost podmínkou. Výhodou vyučení v oboru automechanik.

11 Mechanik opravář motorových vozidel (Automechanik), učební obor, denní studium, 3 roky Autolakýrník, učební obor, denní studium, 3 roky Karosář, učební obor, denní studium, 3 roky Mechanik opravář motorových vozidel (Autoelektromechanik), učební obor, denní studium, 3 roky UČEBNÍ OBORY:

12 Mechanik opravář motorových vozidel Absolventi umí provádět demontáže, kontroly a opravy jednotlivých částí a jejich montáže, diagnostikování závad moderními diagnostickými přístroji. Součástí oboru je získání řidičského oprávnění skupiny C a možnost získat svářečský průkaz.

13 Karosář Absolventi umí stanovit rozsah potřebné opravy a určit jejich způsob, volit nářadí a nástroje pro opravu dílů. Získá oprávnění pro svařování plamenem a svařování elektrickým obloukem.Součástí vzdělání je získání řidičského oprávnění skupiny B.

14 Autolakýrník Absolventi se uplatní v povolání autolakýrník při povrchových úpravách karosérií a skříní vozidel, a to jak ve výrobě, tak při opravách. Součástí vzdělávání je i příprava k získání řidičského oprávnění skupiny B.

15 Mechanik opravář motorových vozidel (Autoelektromechanik) Absolvent ovládá ruční zpracování technických materiálů, používání měřicích přístrojů a zařízení elektronického a mechanického charakteru. Dokáže seřizovat složitější opravy elektropříslušenství motorových vozidel.

16 Profesionální řidiči vozidel nad 3,5 tuny potřebují od tzv. Profesní průkaz řidiče Tato povinnost se týká všech řidičů skupin C1, C a D1, D. Profesní průkaz řidiče Řidiči, kteří jsou již držiteli profesního průkazu, se musí pravidelně každý rok zúčastnit školení v rozsahu 7 h. POVOLÁNÍ ŘIDIČ:

17 Děkujeme za pozornost a přejeme šťastnou volbu vaší budoucnosti