Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Jaroslav Martinek Central MeetBike Expert Seminar 3. LEGISLATIVA.
Advertisements

PP12 Lipsko – Best practice Integrace problematiky cyklistické dopravy do správy obce a strategické zapojení zúčastněných stran Datum: Prezentace:
Lokální partnerství FÓRUM PRO RODINU
Projekt rozvoje sítě měst v regionu Weinviertel – jižní Morava Projekt zur Entwicklung eines Städtenetzwerkes Weinviertel - Südmähren MĚSTA ZAPOJENÁ DO.
Role Městské policie v prevenci úrazů v Chrudimi
1 ASOCIACE MĚST PRO CYKLISTY Jaroslav Martinek Projekt Central MeetBike (3CE343P2) je realizován prostřednictvím programu Central Europe, který je spolufinancován.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Propagace cyklistické dopravy, marketing, komunikační plán
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Případová studie k možnému využití ITI a k diskuzi o roli měst po roce 2013 Praha, Řízení rozvoje Hradecko-pardubické aglomerace ve vztahu.
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a Zdraví 21 v kraji Vysočina.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
KONCEPT ROZVOJE CYKLISTIKY VE VELKOMĚTECH Ing. Luděk Sosna, Ph. D., ředitel odboru strategie, MD ČR.
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
Liptovský Mikuláš 2. září 2010
Bezpečnost seniorů v dopravě. Za seniory osoby považujeme osoby, jejichž věk je vyšší než 65 let Po šedesátce právě vlivem věku lze zaznamenat změny organizmu,
Připomínkování územních plánů moderně
KAMPANĚ Proč je vlastně chceme? Radka ŽÁKOVÁ Liberec 24. dubna 2013.
European Urban Knowledge Network
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
Propagace cyklistiky v Jihlavě „Budování infrastruktury, odstraňování bariér, propagace a kampaně“ Ing. Jaroslav Vymazal, primátor statutárního města Jihlavy.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Akce ČMKOS proti dopadům škrtformy STÁVKOVÁ POHOTOVOST Spanilé jízdy Regionální setkání s předsedy ZO Anketa a její vyhodnocení Kulatý - hranatý stůl (s.
Marketingová komunikace
Partnerství u projektů financovaných z Globálních grantů Sociální inkluze v kontextu přípravy na nové programovací období – zkušenosti, problémy a překážky.
Zlín cyklistický Josef Novák, člen Rady města Zlína
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
MARKETINGOVÝ MIX.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
8. Marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Veřejná zakázka na realizaci projektu MPSV NÁRODNÍ SOUSTAVA POVOLÁNÍ ing. Jaromír Janoš, Trexima spol. s r.o. Zlín 2. Národní konference projektu NSK,
Bezpečné cesty do školy optikou jejich uživatelů MĚSTO V POHYBU: UDRŽITELNÁ MOBILITA A NOVÉ TRENDY V ŠETRNÉ DOPRAVĚ Radek Patrný , Magistrát.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
Velikonoce začátek motoristické sezóny aktivity BESIP - zranitelní účastníci provozu Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Zima 2014/2015 Viditelnost chodců a rizika zimního období Ing. Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva dopravy
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Bezpečné cesty do školy – projekt pro města a obce v ČR
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Angažovanci Petr Holý - ORR.
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Marketingová komunikace
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
4. celosvětový týden bezpečnosti OSN rychlost – aktivity BESIP
Role SVAZU při podpoře městské mobility
7. PROSINCE 2017 CITYCHANGERS Martin Krejčí
Propagace cyklistiky v Jihlavě
ORP a NNO Petr Holý.
Příklady úspěšných marketingových kampaní
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations

Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů Zboží --> Marketing --> Zisk Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů

Cílové skupiny: Politici (starostové, primátoři, poslanci úředníci NNO (cyklokluby atp.) Odborníci (urbanisté, dopravní projektanti)

Nástroje přímé: Nástroje nepřímé: Internetové stránky Tiskové zprávy Vlastní tištěná média / noviny Newslettery Facebook Kampaně Nástroje nepřímé: Tiskové zprávy Tiskové konference

Nástroje Cyklostrategie Internové stránky Newslettery Tiskové konference Tiskové zprávy

Nástroje pro města Internové stránky Vlastní noviny Tiskové zprávy Newslettery Facebook Kampaně Tiskové zprávy Tiskové konference Akce (otevírání stezek, vyjížďky po stezkách)

Role NNO ve městech Kampaně (formou grantů) Podpora výuky udržitelné dopravy v reálných podmínkách (školy) Besedy / kulaté stoly

Vlastní příklad Politici a úřednící na cykloakcích Do úřadu na kole Osobnosti na kolech – je to „in“

Zpětná vazba Cyklomejl Sčítače na frekventovaných místech Facebook

Mnichov cyklostránky routeplanner film akce cyklofestival Facebook

Charakter kampaně za větší podíl cyklistů v Mnichově Kampaň má za cíl změnit chování a pohled lidí na cestování na kole. Změna chování lidí nastane jen tehdy, jestliže pro ně vyžadované chování (více jízd na kole, ohleduplné chování v dopravě) představuje určitou hodnotu. Proto musí kampaň s mottem „Společné místo pro všechny" splňovat následující tři kritéria: 1) Být vnímána: Má cyklodopravu jako systém učinit lépe viditelnou a vnímatelnou než dosud. K tomu patří nejen jízda na kole, jízdní kola, cyklostezky, cykloparkoviště, dopravní předpisy, nadřízené systémy, nabídky informací atd. ale i z toho vyplývající témata, jako např. téma bezpečnosti v dopravě. 2) Zlepšit identifikaci: Kampaň by chtěla zlepšit identifikaci Mnichovanek a Mnichovanů s ježděním na kole v Mnichově. Ježdění na kole a Mnichov mají být neoddělitelně spojeny. Lidé by měli sami sebe chápat jako součást dopravní kultury v Mnichově. 3) Umožnit participaci: Mnichovanky a Mnichované mají být podníceni k tomu, aby se zapojili. Každý jednotlivec dostává možnost sám sebe aktivně vložit, spolupůsobit při uskutečňování kampaně a tím zaujmout tvůrčí roli

tisková mluvčí národního cyklokoordinátora Děkuji za pozornost Ing. Radka ŽÁKOVÁ tisková mluvčí národního cyklokoordinátora  777 093 290,  377 240 666, cykloradka@seznam.cz