ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 2 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním.
Advertisements

Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
PRESENT PERFECT PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS.
PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
William Shakespeare Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
CONVERSATIONAL TOPICS AND WORKING WITH THEM Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň The Beatles Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2196 NázevPast simple Téma hodinyMinulý čas PředmětAnglický.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_ Jazyk anglický TEMA: Free time – my hobbies.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Jazyk anglický TEMA: Free time – sports and.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Angličtina: Martin Luther King
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
affirmative negative question
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LONDON´S BURNING - práce s textem
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 2 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

U 2 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

1) What do you think? Answer: a) Do you know songs by U2? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. YES, I DO. / NO, I DON´T. b) What are your favourite songs by her? For example: MY FAVOURITE SONG ARE Beautiful day, With or without you, One. c) What about do they sing? THEY SING ABOUT REAL LIFE, ABOUT RELIGIOUS AND POLITICAL MOTIVES.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1) What do you think? Answer: d) What is their nationality? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. THEY ARE FROM IRELAND.THEIR NATIONALITY IS IRISH. e) What are their names? BONO (vlastním jménem Paul David Hewson) THE EDGE (vlastním jménem David Howell Evans) ADAM CLAYTON LARRY MULLEN, Jr.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1) What do you think? Answer: f) Which musical instruments can they play? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. THEY CAN PLAY A LOT OF MUSICAL INSTRUMENTS. BONO PLAYS THE GUITAR AND HE IS A LEAD SINGER OF THIS GROUP. THE EDGE CAN PLAY THE GUITAR, THE KEYBOARD AND HE SINGS, TOO. ADAM CLAYTON PLAYS THE BASS GUITAR. LARRY MULLEN, Jr. CAN PLAY THE DRUMS. g) When did they start to perform? THEY STARTED TO PERFORM IN 1976.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2) Read this text: U2 is an Irish legendary rock group founded in The band is one of the most popular rock bands in the world. For nearly thirty years of its existence has sold over 100 million copies of records of the group. Members (Bono especially) are very active in the field of human rights. In her songs also appear religious and political motives. Its members - Bono (real name Paul David Hewson), then it is The Edge (real name David Howell Evans), Adam Clayton and Larry Mullen. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: At the beginning of U2 became a legend Lawrence Mullen, Jr. In less than fifteen years, hung on the board schools, leaflet, asking whether someone would be with him did not establish a band. Leaflet remained unanswered, and so Larry took the search himself. He found a guitar wizard David Evans / The Edge /. His friend Adam Clayton, Larry said later, and finally came to an ambitious Paul Hewson / Bono, later /. After several musical examines, they found out that Paul cannot sing or play the guitar. The rest of the group felt the need to get rid of it. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: Paul, however, worked hard on himself, and later he got better not only vocals but also play the guitar and slowly becomes the leader of the group (still at concerts Bono thanks the band: "I want it thank Larry, Adam and Edge's Let Me Be In The Band. "). In late 1976 the band participates in the school talent competition, where they won. Members of the group are: Bono - vocals, harmonica and rhythm guitar, The Edge - guitar, keyboards and backing vocals Adam Clayton - bass and Larry Mullen – drums. Adam started to order their performances in local clubs in Dublin. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: In 1978 they participate in Limerick competition. U2 got first prize of 500 pounds and created their own demo. The Edge decided to combine his future with the band and left studies and gave up his dream of becoming a doctor. U2 name was chosen because it raises an interesting evocation (the name of the aircraft or submarine), but does not indicate anything specific. Some argue that it is the intention - because U2 English reads like YOU TOO. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: The song lyrics reflect the religious beliefs of the band members. Bono, The Edge and Larry are Christians and members of religious groups Dublin. Lead singer Bono has participated in many charity events. Finally U2 has become 'stadium band' and they are still very active in trying to help the world. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3) Translate these words: PARTICIPATE = RELIGIOUS = BELIEF = EVENT = ARGUE = ÚČASTNIT SE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. NÁBOŽNÝ VÍRA UDÁLOST ARGUMENTOVAT

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: INDICATE = AIRCRAFT = SUBMARINE = GIVE UP = INTENTION = OZNAČIT Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. LETADLO PONORKA PŘESTAT ZÁMĚR

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: DECIDE = PERFORMANCE = COMBINE = COMPETITION = FOUNDED = ROZHODNOUT SE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. PŘEDSTAVENÍ SPOJIT SOUTĚŽ ZALOŽENO

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: NEARLY = MEMBERS = HUMAN RIGHTS = APPEAR = FIND OUT = TÉMĚŘ, SKORO Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ČLENOVÉ LIDSKÁ PRÁVA OBJEVIT SE ZJISTIT

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) a) THEY ARE FROM ENGLAND. FALSE. (THEY ARE FROM IRELAND.) b) U2 WAS FOUNDED IN TRUE. c) THEY ONLY SING ABOUT POLITICAL MOTIVES. FALSE. (THEY SING ALSO ABOUT REAL LIFE AND RELIGIOUS MOTIVES.) Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) d) NOWDAYS U2 HAS BEEN VERY ACTIVE IN HELPING THE PEOPLE. TRUE. e) U2 HAS GOT FIVE MEMBERS. FALSE. (U2 HAS GOT FOUR MEMBERS.) f) BONO IS THE LEAD SINGER. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) g) THEY STARTED TO PLAY IN LOCAL PUBS IN DUBLIN. TRUE. h) THE NAME U2 MEANS ALSO YOU, TOO. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. i) THE GUITARIST THE EDGE HAS PARTICIPATED IN MANY CHARITY EVENTS. FALSE. (IT WAS THE LEAD SINGER BONO.)

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) j) AT THE BEGINNING SINGER BONO COULD NOT SING WELL. TRUE. k) SOME MEMBERS OF U2 ARE BELIEVERS. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 Is it getting_______? Or do you ____ the same? Will it make it easier on you now? You got someone to blame You _____ One love One life When it's one need In the night One love Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. better feel say

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 We ____ to share it Leaves you baby if you Don't _____ for it Did I disappoint you? Or leave a bad taste in ______ mouth? You act like you never had love And you want me to go ______ Well it's Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. got care your now

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 Too ______ Tonight To drag the past out into the light We're one, but we're not ________ We get to carry each other ______ ______other One Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. late the same carryeach

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 Have you come here for forgiveness? Have you come to raise the dead? Have you come here to _____ Jesus? To the lepers in your head. Did I ask too much? More than a lot. You gave me nothing, Now it's all I got We're one Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. play

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 But we're not ____ _______ Well we Hurt each other Then we do it ______ You say Love is a temple Love a ______ law Love is a temple Love the higher law You _____ me to enter But then you make me crawl Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. thesame again higher asked

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 And I _____ be holding on To what you got When all you've got is hurt One love One ______ One life You got to do what you _____ One life With each other Sisters Brothers Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. can´t blood show

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: ONE - U2 One life But we're not the same We get to ____ _____ other Carry each other One... One... Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. carryeach

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: b) From completed words – choose five – and construct sentences: For example: I HAPPY TODAY. I WAS PLAYING TENNIS WITH BROTHER. YESTERDAY I WAS AT SCHOOL. SHE IS DANCING. SHE A FANTASTIC GIFT TO HER BIRTHDAY YESTERDAY. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. FEEL NOW YOUR LATE GOT

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: c) From the song choose irregular verbs and complete the missing forms: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Infinitive Past Simple Past Participle BE/ARE WAS/WERE BEEN FEEL FELT MAKE MADE GET GOT SAY SAID LEAVE LEFT HAVE HAD GO WENT GONE COME CAME COME DO DID DONE GIVE GAVE GIVEN HURT CAN COULD SHOW SHOWED SHOWN

Použitý upravený text: Použité obrázky: Noty Klipart Microsoft Office Bono a The Edge z U2 na stadionu Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 Genericlicense Bono s čepicí a další dva členové Creative Commons Attribution 2.5 Generic license U2 s červeným pozadím Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 Generic license Bono s brýlemi a s dalším členem kapely Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license U2 s Edgem na jevišti Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Použitý text písně: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.