Bankovní a poradenské franšízy Partners market

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

Vyskytuje se ve třech rovinách:
Kudy vlastně putují peníze
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Představení společnosti
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Financování rozvojových projektů obcí a měst: hlavní motor meziobecní spolupráce v ČR Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D. Katedra práva a veřejné správy,
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Finanční gramotnost Fynanční gramotnost
Podpora mikroregionů v Královéhradeckém kraji Ing. Pavlína Trpkošová Krajský úřad Královéhradeckého kraje Odbor regionálního rozvoje, cestovního ruchu.
GEPARD FINANCE a.s. – kancelář Písek Drlíčov
Příležitosti a hrozby rozvíjejících se trhů BRICS Ing. Olga Girstlová
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu města a jím zřízených příspěvkových organizací Bc. Miloslav Šalé jednatel společnosti RESPECT BRNO, s. r. o.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Petr Slad a Rostislav Chabr
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Prezentace společnosti INSIA 1. 2Prezentace společnosti Insia Prodejce Závislost na finančních institucích *Jeden, případně několik produktů bez vzájemné.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Fond Vysočiny Celkový objem finančních prostředků Fondu Vysočiny – 81,4 mil Kč Dílčí cíl Programu rozvoje kraje – 3.2 Podpora rozvoje telekomunikačních.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Trainee Program SEKUNDA 2013 / 2014 Marie Mourková, Senior HR Business Partner Březen 2013.
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
JJ Mois Année IX. Celostátní finanční konference “Finance pro města a obce z evropských fondů v letech “ IX. Celostátní finanční konference.
Podpora sociálního podnikání ve stávajícím období a příprava na období 2014+
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Realitní společnost ČS - květen strana 2 Aktuální stav franšízové sítě RSČS RSČS je plně profitabilní a stále 100% dceřiná společnost České spořitelny,
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Jan Hummel Fruitisimo.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Jak vypadá profesionální poradenské řešení Petr SYROVÝ €FA.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
 banka byla založena v lednu roku 1990  tehdy se jednalo o státní peněžní ústav, který byl 5. března 1992 transformován na akciovou společnost  v červenci.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Prezentace společnosti Fincentrum
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Podpory pro malé a střední podnikatele v roce zvýhodněné záruky, úvěry a finanční příspěvky.
Podpora podnikání v ČR Konference „Evropská unie a český export“
RAIFFEISENBANK RUDOLF RABIŇÁK
SPOLEČNĚ PRO BUDOUCNOST
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Česka spořitelna je členem Erste Group
Transkript prezentace:

Bankovní a poradenské franšízy Partners market

Franšízy Partners market Distribuční a servisní modely finančních služeb a poradenství v Partners 2007: KLASICKÝ MODEL FINANČNÍHO PORADENSTVÍ síť poradců a manažerů, kteří mají svoji manažerskou kariéru 300 kanceláří, vzdělávacích center, klientských center, lokálů funguje i jako škola podnikání a obchodu aktuálně 400 manažerů, 750 senior poradců a 750 poradců a Trainee cílová klientela je mass a upper mass FRANŠÍZINGOVÝ MODEL PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČKY pilot 2012, start 2013 a dnes 2 roky zkušeností a růstu 2014: PROFESIONALIZACE – VÝBĚR, TOP ZKUŠENOSTI A CERTIFIKACE roste ze sítě, má svoji profi kariéru a cílí na upper mass a afluent 310 VIP poradců a 24 VIP poradenských kanceláří © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Co je Partners market Představte si bankovní pobočku, ve které ovládáte svůj bankovní účet a vše, co je s tím spojeno – to je dost normální Pak si představte, že v té stejné pobočce vám porovnají 10 pojišťoven a online sjednají pojištění auta či domácnosti Pak vám připraví plán financování bydlení a budou vybírat z osmi bank a ve vybrané vám budou vyjednávat nejlepší podmínky Také vám do penzijního plánu budou vybírat ze stovek fondů a portfolií Prostě si představte banku a v ní poradce a odborníky, kteří mohou vybírat z 50 finančních institucí a stovek produktů, a to vše pod jednou střechou Netlačí vás do jednoho produktového řešení, ale do řešení cíle – produkty jsou jen prostředky A pak si představte JEDNO internetové bankovnictví, kde to vše máte také i s hodnotami a vývojem a změnami © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Cíle projektu KAŽDÝ KLIENT PARTNERS MÁ SVÉHO JEDNOHO PORADCE A SVŮJ PARTNERS MARKET © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Cíle projektu pro Partners TOP prioritní projekt, který řeší naše potřeby ZÁKAZNICKÝ SERVIS BRAND – VIDITELNOST A DOSTUPNOST DIVERZIFIKACI BYZNYSU BUDOVÁNÍ HODNOTY AKVIZICI I RŮST © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Cíle projektu Skvělý servisní model = dokonalá synergie se sítí poradců Poradce se postará o 20 % svých nejlepších klientů na 100 % O dalších 30 % se postará v oblastech bydlení, investic, zajištění a penzí Další 50 % náhodně a nepravidelně Řešení fluktuace a sirotků Servisní model i pro poradce a distribuce produktů s omezenou distribucí či složitým procesem – poradci realizují přes ně: Odborníci na bankovní služby Specialisté na podnikatelské úvěry či vybrané investiční produkty Specialisté na pojištění aut, majetku a odpovědnosti – místní „pojišťovák“ © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Další cíle projektu Dostupnost a jistota pro klienty, budování brandu pro Partners Akviziční kanál nedotčených klientů, cílí na lower mass, mass a upper mass Další „produkt“ pro podnikatele – možnost spolupráce s nej místními lidmi Zaměstnanecký model distribuce a servisu ve finančním poradenství Pevné obchodní místo jako alternativa k bankovním a pojišťovacím pobočkám - všechny finance na jednom místě – více než 50 obchodních partnerů, stovky produktů Rozšíření nabídky finančních služeb v menších městech – velký prostor Mezera na trhu ve finančním poradenstvím v ČR – pobočky, franšízing, zaměstnanci Realizační distribuční kanál pro naše online projekty a leadové spolupráce VIZE: VŠE O FINANCÍCH POD JEDNOU STŘECHOU © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Koncept franšíz My poskytujeme know-how, IT systémy, obchodně-právní vztahy s obchodními partnery, analytické, marketingové a obchodní materiály, jednotný vizuální koncept PM včetně dodavatelů, případně finanční prostředky pro vybudování A především komplet vzdělávání zdarma – základní cyklus je měsíc intenzivně Franšízant zajišťuje finanční prostředky na otevření a provoz franšízy, stavební úpravy PM, personální obsazení a řízení, lokální marketing a vztahy Požadavky na franšízanta - příslušný region zná, je v něm známý v pozitivním slova smyslu, má dostatek obchodně využitelných kontaktů a vazeb Minimálně maturita, beztrestnost, bezúhonnost, OSVČ a kapitál minimálně 500 tisíc Kč Možnost též spolupráce formou právnické osoby – s. r. o. © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Franšíza detailněji Velikost franšízy od cca 80 až do 100 m2, podmínkou parkovací místo Umístění na frekventovaném místě v městě či městské části či obchodním centru 2 až 4 jednací místa, recepce s čekací zónou - zavedení pevné linky na recepci, kávovar s kvalitní kávou pro klienty, dětský koutek - není povinný Samostatný bankovní koutek PBS - je povinný, pokud není v okolí UniCredit Expres Dvě výlohy nebo jedna velká, prostor na prezentaci na fasádě, možnost umístění světelného loga, bankomat - kde není ve vzdálenosti 500 metrů žádný další Jednotné vybavení a nábytek Otevírací doba standard od 8.00 – 19.00 a sobota dopoledne Franšízantovi poskytnut úvěr až 1,5 milionu korun © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Výsledky projektu PODÍL NA POČTU SMLUV: 15 % PODÍL NA NÁBORU 4Q: 21 %

Franšízy Partners market Výsledky roku 2014 PRŮMĚR OBRAT FRANŠÍZ DLE STÁŘÍ 6 – 12M: 140.000 Kč/M 13 – 18M: 224.000 Kč/M 2014: 85 mil. Kč a 21.000 SMLUV 2013: 28 mil. Kč a 6.600 SMLUV RŮST 190% CASH OBRAT 67 MIL. KČ Z TOHO 50 MIL. KČ FRANŠÍZANTŮM Z TOHO 1,5 MIL. KČ NÁSLEDNÉ NEJLEPŠÍ FRANŠÍZA MĚLA OBRAT 3,6 MIL. KČ ZA ROK 2014 TOP 10 FRANŠÍZ MĚLO PRŮMĚRNÝ OBRAT 2,5 MIL. KČ ZA ROK 2014: OBRAT 8 MIL. KČ ZE SERVISNÍCH SMLUV NEJPRVE OTÁZKA A ODPOVĚZTE VY?

Franšízy Partners market Partners markety v číslech Zdroj: Finparáda.cz a Partners © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Mapa pokrytí © Partners Financial Services, a.s.

Franšízy Partners market Výhled do budoucna Zvyšování počtu poboček – do konce roku 2015 – 80 až 100 hotových či rozbudovaných poboček Zvyšování efektivity poboček – růst průměrů a počtů klientů na pobočky Růst obratu na 190 mil. Kč v roce 2015 Automatizace servisního modelu a sdílení klientů Marketingová komunikace konceptu Zaměření na regiony, kde PM nejsou – západní a severní Čechy Posilování týmu regionálních manažerů, školitelů a lokálních trenérů – zde využijeme našich profesionálních poradců Nová pozice ředitele projektu Partners market – Richard Kouba © Partners Financial Services, a.s.

Děkuji za pozornost