Procvičování-houby.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: HOUBY VY_inovace_32_PR6_15
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.08 Anotace: Prezentace seznamuje s významnými houbami, podle obrázků je zařazuje do správné skupiny. Vzdělávací oblast: Houby bez.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
LIŠEJNÍKY Lišejníky jsou organismy složené. Jedná se o SYMBIÓZU houby a řasy. Houba poskytuje řase vodu a řasa houbě dává organické látky. Díky tomuto.
Houby, viry, baktérie Pro 6. ročník Autor: Mgr. Pavlína Marková
Houby Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi a se základní stavbou hub stopkovýtrusných.
Jedlé houby.
Výživa rostlin Autor: Mgr. Jarmila Kučerová Projekt „EUROgymnázia“
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Význam hub a mechů v ekosystému
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
HOUBY ŘÍŠE.
KVASINKY Jedná se o jednobuněčné houby – mikroorganismy patrné pod mikroskopem. Žijí všude kolem nás. Jsou složitější než bakterie (mají silnou buněčnou.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
HOUBY.
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
M1: LESNICKÁ BOTANIKA SYSTÉM HUB I.
Houby (Fungi) I., opakování
Marika Hauserová Pro 3. třídy základních škol
Říše: Houby vyvinuty z řas, které ztratily chloroplasty
Stavba těla hub, rozmnožování
Houby.
HOUBY.
Houby.
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Škola:. Základní škola Kladruby
Houby Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
HOUBY.
Říše: HOUBY Fungi.
HOUBY Jsou EUKARYOTICKÉ organismy (mají obdobnou stavbu buňky jako rostliny a živočichové) Tělo má jednoduchou stavbu – STÉLKU – tvořenou propletenými.
Význam hub. 1.) Cizopasné-parazitické Jsou původci nemocí Př. : hlízenka ovocná-způsobuje nemoc ovoce tzv. MONILIÓZU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.3 Houby Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ HOUBY (Fungi) unikátní, samostatná říše organismů.
H OUBY Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Pavlína Sedláková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJS_03 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Ročník:
HOUBY Přírodopis 6.ročník Zpracovala: Mgr. Jana Richterová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
RISKUJ přírodopis 6 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Obecná charakteristika. NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_7A_02_TEMA.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lumír.
Houby nemají chloroplasty neprobíhá fotosyntéza mají buněčnou stěnu zpevněnou chitinem (látka podobná celulóze, vyskytuje se u hub a členovců) tvoří samostatnou.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Přírodopis.
Autor: Ing. Miroslava ROMANOVÁ. Význam hub v ekosystému. Rozdíl mezi zelenými rostlinami a houbami. Z čeho houby žijí? Kde žijí a jejich význam? První.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
2. Houby vyšší z podhoubí vyrůstá plodnice – klobouk + třeň
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: HOUBY
VY_32_INOVACE_5/01_ČLOVĚK A PŘÍRODA
Název projektu: Moderní škola
Člověk a jeho svět 4. ročník
DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK
AZ KVÍZ Houby, lišejníky, řasy
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
STOPKOVÝTRUSNÉ HOUBY VY_32_INOVACE_05_23.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Kateřina Wernerová Název materiálu: VY_52_INOVACE_Pr.7.We.22_Mnohobunecne_organismy.
JEDOVATÉ HOUBY VY_32_INOVACE_02
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
HOUBY (výklad) VY_32_INOVACE_06-46 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
HOUBY ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín
Houby – opakování 1.
HOUBY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, přísp. organ.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
PRVOUKA 3. Popiš tělo houby PŘIŘAĎ ČÍSLO TŘEŇ 1.TŘEŇ 2.PLODNICE 3.PODHOUBÍ 4.KLOBOUK.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
3. Houby Houby – mají buňky bez chlorofylu
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
Transkript prezentace:

Procvičování-houby

Kvasinky jsou: Tělo hub se nazývá: A)mnohobuněčné houby B)jednobuněčné houby C)nebuněčné organismy A) stélka B) plodnice C) podhoubí Lupeny nebo rourky najdeme: Mezi houby patří také: A)TBC B)bakterie C)plísně A)v zemi B)v podhoubí C)na spodní straně klobouku

Mykorhiza je: Hniložijné houby: A)soužití houby s mravenci B)soužití houby s půdou C)soužití houby s kořeny stromů A)jsou rozkladači B)jsou paraziti C)jsou na stromech Kvasinky člověk: A)využívá v kuchyni i potravinářském průmyslu B)nevyužívá,jsou jedovaté C)vůbec nepotřebuje Konec testu.

Špatně,zkus znovu.

Správně,pokračuj dál.

Špatně,zkus znovu.

Správně,pokračuj dál.

Dopracovali jste se zdárně ke konci,popřemýšlejte,s jakou úspěšností.