Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno 16. - 17.9.2010 Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Oracle Peoplesoft 9.2 Juraj Boldiš
Advertisements

Informační systém krizového řízení kraje
a Internetové dispečinky
SAN architektura, iSCSI a pokročilé techniky zálohování
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Podnikové informační systémy Úvod
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ NÁVRH IS PRO TECH. PROCESY Roman Danel VŠB – TU Ostrava HGF Institut ekonomiky a systémů řízení.
Nabídka personálních služeb
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Milan Cvrkal - Product Solution Marketing Manager
Global network of innovation e-government – Užití IT v sociálním pojištění E-government Užití informačních technologií v sociálním pojištění.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
© LogicaCMG All rights reserved Ze strašáka každodenní pomocník Ondřej Hrubý Business consultant Zkušenosti z implementace.
13. ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS-CAR informační systém pro firmy i jednotlivce G E P R O, s. r. o. Štefánikova 52; Praha 5 tel:
Oblast nástrojů Prostředí Popis produktů Kritéria Vyhodnocení.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Programová konference ČSSD Michal Hašek Předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje , Hradec Králové Silné, samostatné a spravedlivé.
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Efektivní informační bezpečnost
SAP Ing. Jiří Šilhán.
>> 1 Ing. Zdeněk Vejvoda Technologická podpora liberalizace Bratislava
Přeskočte standardy v monitoringu! GX SOLUTIONS, a.s., organizační složka V oblouku 114, Čestlice, Říčany u Prahy
IBM GLOBAL SMALL AND MEDIUM BUSINESS © 2007 IBM Corporation ibm.com/smb/cz09/2007 IBM EXPRESS ADVANTAGE SMB Martin Wagner - Territory Chanel.
LCS International, a.s..
Oracle a svět HCM Alexandr Pomazal Senior Sales Manager.
Servis 24, spol. s r.o. – partner akce: Truck Business Day , Brno Ing. Marian Nekula Výkonný ředitel.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Řízení a vizualizace záložního diesel-agregátu
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Informačnípodpora řízení kvality ve firmě Informační podpora řízení kvality ve firmě CRM Ekonomický systém Personalistika Datová pumpa Akord Software Datový.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Microsoft Business Solutions Podniková řešení Microsoft podpora procesů při řízení vaší firmy Petr Hampejs - Product Solution Marketing Manager Milan Cvrkal.
© 2010 IBM Corporation Chytré řešení pro úspory při poskytování veřejných služeb Ivo Kramoliš – ředitel IBM Global Business Services Česká republika 03/12/2010.
Microsoft Dynamics CRM
Mají portály ve veřejném sektoru uplatnění?
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
Úkol 1 - řešení týmové komunikace Promovaní inženýři (tým A, s út 12.45)
SOA = Architektura orientovaná na služby
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Sales & Consulting IGS, Czech Republic © 2005 IBM Corporation Optimalizace a sdílení informací ve státní správě Pavel Hrdlička.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR E-tržiště České pošty.
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Redakční systém s integrací webových služeb
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
Transkript prezentace:

Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.

Cesta ke zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků vede přes orientaci na maximální plnění potřeb zákazníků prostřednictvím zvyšování kvality a flexibility poskytovaných služeb Tyto procesy však také přináší riziko zvýšených nákladů a potřebu efektivní alokace a řízení a zdrojů Informační systém SAP Business One nabízí prostředky pro efektivní řízení malých a středních podniků včetně plně integrovaného CRM Použití moderních metod vizualizace a možností integrace s aplikacemi jako jsou například Google Maps nebo Google Earth výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci servisního dispečinku a řízení sítě servisních techniků

SAP Business One Komplexní ERP pro malé a střední firmy Vytvořen specielně pro malé a střední firmy Plně integrované řešení včetně CRM Intuitivní ovládání Flexibilita a snadné přizpůsobení Jasně definované náklady na vlastnictví Potenciál rychlého zhodnocení investice Vysoká míra ochrany investice

SAP Business One > partnerských firem > 550 řešení 9,100 5,300 13, > referenčních zákazníků ,200 17, verzí pro jednotlivé země

Ukázka řešení Nové uživatelské rozhraní SAP Business One  Personalized Workplace Servisní dispečink Versino Service Factory  Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps On-line rozhraní pro servisní techniky Versino Field Service Portal  Podpora komunikace a řízení servisních techniků

SAP Business One Personalized Workplace Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Osobní kokpit Dashboardy Powersearch Drag&Relate

Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps Servisní dispečink Versino Service Factory Vytvoření regionů a přiřazení techniků s podporou Google Earth a Google Maps Příjem požadavku na servis Automatické dohledání technika na základě kvalifikace, přiděleného regionu a dostupnosti Ověření kapacity a dostupnosti a technika Zaplánování servisního případu Předání servisního případu technikovi

Podpora komunikace a řízení servisních techniků Versino Field Service Portal Příjem zprávy o přidělení servisního případu Kontrola servisního případu Zobrazení místa a trasy přiděleného servisního případu prostřednictvím Google Maps Objednání náhradního dílů Potvrzení o provedení opravy

Servery IBM System x™ IBM BladeCenter® S Storage a páskové mechaniky IBM System Storage™ 3500 IBM System Storage™ TS2900/3100 Tape Library Zálohování a archivace dat IBM Tivoli Continuous Data Protection IBM Tivoli Storage Manager FastBack IBM Tivoli Storage Manager IBM – komplexní platforma pro SAP® Business One

Versino CZ, s.r.o. Přední dodavatel podnikových řešení pro malé a střední firmy na platformě informačního systému SAP® Business One v České republice a na Slovensku Vlastní oborová řešení a moduly Versino Solution Factory™ pro SAP® Business One  Zakázková výroba  Distribuce  Služby Dodavatel BI řešení pro malé a střední firmy na platformě SAP® BusinessObjects

Kontakty Linked-in: Linked-in Groups: Versino Solution Factory Twitter: twitter.com/versino_cztwitter.com/versino_cz Facebook: Versino Solution Factory, SAP Business One YouTube:

Děkuji za pozornost