Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Cesta ke zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků vede přes orientaci na maximální plnění potřeb zákazníků prostřednictvím zvyšování kvality a flexibility poskytovaných služeb Tyto procesy však také přináší riziko zvýšených nákladů a potřebu efektivní alokace a řízení a zdrojů Informační systém SAP Business One nabízí prostředky pro efektivní řízení malých a středních podniků včetně plně integrovaného CRM Použití moderních metod vizualizace a možností integrace s aplikacemi jako jsou například Google Maps nebo Google Earth výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci servisního dispečinku a řízení sítě servisních techniků
SAP Business One Komplexní ERP pro malé a střední firmy Vytvořen specielně pro malé a střední firmy Plně integrované řešení včetně CRM Intuitivní ovládání Flexibilita a snadné přizpůsobení Jasně definované náklady na vlastnictví Potenciál rychlého zhodnocení investice Vysoká míra ochrany investice
SAP Business One > partnerských firem > 550 řešení 9,100 5,300 13, > referenčních zákazníků ,200 17, verzí pro jednotlivé země
Ukázka řešení Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Personalized Workplace Servisní dispečink Versino Service Factory Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps On-line rozhraní pro servisní techniky Versino Field Service Portal Podpora komunikace a řízení servisních techniků
SAP Business One Personalized Workplace Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Osobní kokpit Dashboardy Powersearch Drag&Relate
Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps Servisní dispečink Versino Service Factory Vytvoření regionů a přiřazení techniků s podporou Google Earth a Google Maps Příjem požadavku na servis Automatické dohledání technika na základě kvalifikace, přiděleného regionu a dostupnosti Ověření kapacity a dostupnosti a technika Zaplánování servisního případu Předání servisního případu technikovi
Podpora komunikace a řízení servisních techniků Versino Field Service Portal Příjem zprávy o přidělení servisního případu Kontrola servisního případu Zobrazení místa a trasy přiděleného servisního případu prostřednictvím Google Maps Objednání náhradního dílů Potvrzení o provedení opravy
Servery IBM System x™ IBM BladeCenter® S Storage a páskové mechaniky IBM System Storage™ 3500 IBM System Storage™ TS2900/3100 Tape Library Zálohování a archivace dat IBM Tivoli Continuous Data Protection IBM Tivoli Storage Manager FastBack IBM Tivoli Storage Manager IBM – komplexní platforma pro SAP® Business One
Versino CZ, s.r.o. Přední dodavatel podnikových řešení pro malé a střední firmy na platformě informačního systému SAP® Business One v České republice a na Slovensku Vlastní oborová řešení a moduly Versino Solution Factory™ pro SAP® Business One Zakázková výroba Distribuce Služby Dodavatel BI řešení pro malé a střední firmy na platformě SAP® BusinessObjects
Kontakty Linked-in: Linked-in Groups: Versino Solution Factory Twitter: twitter.com/versino_cztwitter.com/versino_cz Facebook: Versino Solution Factory, SAP Business One YouTube:
Děkuji za pozornost