Kvantitativní telefonický výzkum mezi zaměstnavateli, zaměstnanci a poskytovateli služeb Postoje ke stravovacím poukázkám Únor 2008 / Závěrečná zpráva.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
První výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu přímo při realizaci akce ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Vladimír Přikryl, generální ředitel CompuGroup Medical ČR a SR
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Propagace akcí cestovního ruchu s podporou státu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Prosinec 2005 / Pavel Šimoník - STEM/MARK,
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Zaměstnanecké benefity – stravenky
Kdo chce být milionářem ?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
13. prosinec 2006 Kontrolní den VÚBP, Praha Projekt č. CZ / /0349 Kontaktní místo bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro region hl. m.
Audit IT procesů ve FNOL
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Vnímání bezpečnostně informační kampaně „Nemyslíš? Zaplatíš!“
Výsledky šetření agentury STEM mezi prodejci tabákových výrobků, výsledky kontrolních nákupů Aliance Zákon 18 Únor 2009.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu v obchodních centrech ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ –
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
© ppm factum research 16. října 2014 Stravování jako zaměstnanecký benefit: přínos (a omezení) poukázek na stravování z pohledu zaměstnavatelů, zaměstnanců.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Kouzlo placeného poradenství!
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Hranice elektronické komunikace Prosinec.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Efektivita osvětové kampaně zaměřené na práva dětí v náhradní rodinné péči Závěrečná zpráva – 1. vlna Únor 2015.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Kamion - start Zpráva z kvantitativního výzkumu – vnímání kamionové dopravy veřejností ČR Prosinec 2005 / Závěrečná zpráva pro sdružení ČESMAD / Tomáš.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Unie malých a středních podniků ČR Hospodářská komora ČR Přijetí eura v České republice Názor podnikatelů.
1 Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Představení výzkumného projektu CZ / /0203 POSTAVENÍ.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJ PLNÝ ZÁŽITKŮ II Výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu.
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Prezentace výsledků průzkumu Naši sousedé z V4 Duben 2008 /Ředitel: Jan Tuček /Analyst: Martin Úlovec.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Průzkum trhu.
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Stručná prezentace výsledků z výzkumu PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI Březen 2004 / Prezentace pro ISSS 2004 / Jan Tuček - ředitel STEM/MARK,
Kvantitativní výzkum Efektivita reklamní kampaně v čekárnách ordinací Únor 2012 / Závěrečná zpráva ze společného výzkumu společností MEDIAPHARMA, a.s.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Transkript prezentace:

Kvantitativní telefonický výzkum mezi zaměstnavateli, zaměstnanci a poskytovateli služeb Postoje ke stravovacím poukázkám Únor 2008 / Závěrečná zpráva z exkluzivního výzkumu pro Mmd Corporate - Czech Republic s.r.o./ Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.

OBSAH Hlavní zjištěnístrana 3 Realizátor projektustrana 4 Východiska projektu strana 5 Zaměstnavatelé strana 6 Zaměstnanci strana 11 Poskytovatelé služeb strana 16

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 3 Hlavní zjištění Zaměstnavatelé  Většina zaměstnavatelů (87 %) nepovažuje za potřebné měnit stávající podobu stravenkového systému.  Stravenky představují významný benefit a motivační nástroj pro více než dvě třetiny (70 %) dotázaných společností.  Pokud dojde ke zrušení daňového zvýhodnění stravenek, přibližně čtvrtina zaměstnavatelů (27 %) je pravděpodobně zruší, čtvrtina by je zachovala, 16 % nahradí jinou formou závodního stravování. Významná část společností - třetina - zatím není rozhodnutá. Poskytovatelé služeb  Dvě třetiny poskytovatelů služeb (63 %) si nemyslí, že je třeba měnit stávající podobu stravenkového systému.  Téměř polovina má dojem, že případné zrušení daňového zvýhodnění stravenek by mělo negativní dopad na jejich společnost a že by došlo k poklesu příjmů v době obědů. Čtvrtina poskytovatelů služeb se domnívá, že by jim tržby v době obědů by poklesly o 20 nebo více procent. Zaměstnanci  Většina zaměstnanců, kteří využívají stravenky (82 %) by neměnila stávající podobu systému.  Tři čtvrtiny zaměstnanců by zrušení stravenek chápalo jako zrušení svého příjmu, přičemž v tomto případě by polovina dotázaných očekávala zhoršení kvality svého stravování v době oběda.

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 4 Realizátor projektu Společnost STEM/MARK  Jsme společností zkušených odborníků v marketingovém výzkumu a řídíme se přesvědčením, že kvalitní výzkum musí být dialog. Dialog mezi námi a klientem a dialog s našimi respondenty otevírají cestu k dobrému výzkumu. Dobrý výzkum je předpokladem úspěšného dialogu našeho klienta s jeho zákazníky. Nejlepší služby se rodí z otevřeného dialogu lidí. Marketingový výzkum je dialog.  Během této doby jsme se stali jednou z předních společností v oblasti marketingového výzkumu na českém trhu.  Poskytujeme služby na vysoké profesionální úrovni, prověřené na několika úrovních společnosti nezávislými orgány české asociace agentur pro výzkum trhu SIMAR a odpovídající standardům světové profesní organizace ESOMAR.  Výzkumné série, rozsáhlý archiv dat pořízených ve vlastní režii a znalost prostředí nám umožňují znát odpovědi na některé otázky ještě dříve, než nám je klienti položí.  Pomáháme zákazníkům správně porozumět výsledkům výzkumu a zvolit optimální marketingovou strategii vedoucí k úspěchu a k dosažení jejich cílů. Tím podporujeme jejich růst a zlepšování pozice na trhu.  Je pro nás radost spolupracovat s těmi, kteří své práci rozumí. Client Service Manager Petr Zvára  Telefon:  Mobil:  Senior Analyst Simona Havlová  STEM/MARK, a.s. Na Hrázi 17/176, Praha 8 Telefon: Fax: Web: IČO: , DIČ: CZ Bankovní spojení: UniCredit Bank ČR, Praha 1 Číslo účtu: / 2700

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 5 Východiska projektu Zadání projektu Společnost Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants - Czech Republic s.r.o objednala provedení průzkumu trhu na téma „Postoje ke stravovacím poukázkám v ČR“. Průzkum proběhl na vzorku 500 respondentů složeném ze tří cílových skupin následujícím způsobem:  Telefonické dotazování 100 zaměstnavatelů (cílovou osobou b yla osoba spoluzodpovědná za provoz stravenek ve firmě, spolurozhoduje o jejich provozu, apod.)  Telefonické dotazování 300 zaměstnanců ve věku 18 let a starších – uživatelů stravenek  Osobní dotazování 100 poskytovatelů služeb – 80 majitelů (provozních) restaurací, 20 majitelů obchodů s potravinami Metoda projektu  Kvantitativní telefonický výzkum Detaily terénního šetření Celkový počet uskutečněných rozhovorů:  Zaměstnavatelé: 100  Poskytovatelé služeb: 100  Zaměstnanci: 300 Termín dotazování:  12.únor – 15. únor 2008

ZAMĚSTNAVATELÉ

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 7 ZAMĚSTNAVATELÉ

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 8 ZAMĚSTNAVATELÉ

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 9 ZAMĚSTNAVATELÉ

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 10 ZAMĚSTNAVATELÉ

ZAMĚSTNANCI

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 12 ZAMĚSTNANCI

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 13 ZAMĚSTNANCI

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 14 ZAMĚSTNANCI

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 15 ZAMĚSTNANCI

POSKYTOVATELÉ SLUŽEB

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 17 POSKYTOVATELÉ SLUŽEB

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 18 POSKYTOVATELÉ SLUŽEB

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 19 POSKYTOVATELÉ SLUŽEB

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 20 POSKYTOVATELÉ SLUŽEB

STEM/MARK, a.s.Postoje ke stravovacím poukázkám, únor 2008strana 21 Potřeba změny stravenkového systému - srovnání