Konference nejen o retailu 2007. Noví nájemci Franchisa realitní kanceláře Zdraví Lékárny volná zóna Lékaři sdružené ambulance.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

European Commission Enterprise and Industry Enterprise Europe Network v České republice 16. mezinárodní sympozium Inovace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Představení společnosti
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Solární systémy pro aktivní topení
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.
Změny v podpoře pro období Ing. Marian Piecha, Ph.D., LLM | generální ředitel Brno, 8. října 2013.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
Konference nejen o retailu Situace v jednotlivých městech Bratislava Stavební boom? Ne jenom začátek! Košice ( ) Prešov (92 720) Nitra (87.
- Úvod do ekonomie 4. Domácí produkt.
WINALITE Jeden svět Jeden tým Jeden sen Zveme Vás ke spolupráci
Procenta Výpočet počtu procent
Modelové příjmové situace rodin s malými dětmi při vstupu pečujícího rodiče na trh práce Robert Jahoda VUPSV, v.v.i.
Potraviny na trhu v ČR. DPH na potraviny v ČR a okolních státech ČR v roce 2007 = 5% ČR v roce 2013 = 15% Polsko = 5% Litva = 5% Francie = 5,5 % Nizozemsko.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Petr Slad a Rostislav Chabr
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
CzechInvest Karlovarský kraj Ing. Hana Nucová Regionální kancelář CzechInvestu pro Karlovarský kraj červen 2005.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Kouzlo placeného poradenství!
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Situace areálu A – Aquapark se vstupní halou B – Hotel 4* C1, C2 – parkovací domy pro osobní automobily.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
ČR jako atraktivní lokalita pro umístění centra sdílených služeb Petr Pospíšil| ředitel Divize Investic
11. odborný seminář PROKOS listopadu Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů – veletrh BIOSTYL 2008 Obchodní oddělení Francouzského.
Seniorské bydlení. Seniorské bydlení v ČR Dostatečná kapacita Neefektivní rozmístění Pořadník: 15 % využitelnost Mezinárodní smlouva s Německem.
Realitní společnost ČS - květen strana 2 Aktuální stav franšízové sítě RSČS RSČS je plně profitabilní a stále 100% dceřiná společnost České spořitelny,
Roneli – franchisa ve stavebnictví. Roneli (staví např. na Ukrajině, v Rusku, Kazachstánu a Gruzii) Generální dodávky staveb - stavby občanské, průmyslové,
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Ebixpedice za úplným zatměním Slunce 21. srpna 2017 USA
EVROPSKá UNIE.
Jan Hummel Fruitisimo.
Konference nejen o retailu Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Vnější ekonomické vztahy - hlavní faktory a rizika na běžném účtu Ing. Miroslav Kalous, CSc. Česká národní banka, sekce měnová a statistiky
Martin Říman ministr průmyslu a obchodu 1. ročník konference STROJÍRENSTVÍ OSTRAVA 2007 VÝVOJ, LIDÉ, PŘÍLEŽITOSTI.
Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Ceny potravin a český spotřebitel Strategie českého zemědělství a potravinářství do roku 2020 Soběstačnost ve.
Trh průmyslových nemovitostí v ČR a případová studie Parfums.cz
Retailing v Rakousku od roku 2006 Kateřina Srnská 2012/2013.
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V BRNĚ
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Konference nejen o Retailu Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
DISTRIBUCE.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Autor: Ing. Sikorová Renata
Transkript prezentace:

Konference nejen o retailu 2007

Noví nájemci Franchisa realitní kanceláře Zdraví Lékárny volná zóna Lékaři sdružené ambulance

Měnící se nájemci Restaurace: pivní kultura se mění - lidé touží po specialitách Děti a jejich potřeby Důchodci a jejich potřeby Cenová diferenciace

Chybějící nájemci Potraviny Čerstvé zboží Zdraví a zdravotnictví

Změny retail a tenant mixu SR: vstup více nadnárodních řetězců Skladba nájemců tvoří shopping centrum Přesun lokálních neetablovaných nájemců do menších projektů Služby Lékaři sdružené ambulance

Změny tenant mixu Expanze nadnárodních značek Nejžádanější: Giorgio Armani a Gucci Versace, Channel, Louis Vuitton, Dior, Yves Saint Laurent, Prada, Emporio Armani V ČR komplikace = finance: DIOR zájem Versace, Channel a Giorgio Armani

Nové společnosti vstupující na český a slovenský maloobchodní trh Konference nejen o retailu

Nové společnosti pro český a slovenský retailový trh

Obsah prezentace Domácí společnosti Zahraniční společnosti Zahájení expanze & její kroky Rizika & nebezpečí expanze DTZ retail team – naše zkušenosti & projekty v ČR

Nové společnosti vstupující na český trh - domácí společnosti Fruit Frog - čerstvé džusy INFINIT – relaxační centrum Memento – portrétové studio Pro party – vše pro oslavy a párty Červený rak – síť lékáren Peter´s Wear – mladá móda Chirš – realitní kancelář

Nové společnosti vstupující na český trh - mezinárodní společnosti CCC (Polsko) provozoven v Polsku obuv, zahajuje expanzi v ČR 11 obchodů, abOriginal (Maďarsko) – 9-10 obchodů v brzké době Giordano (Dubai) – a)shop in shop, b)vlastní obchody Arcadia Group (Malta) – Peacocks, Things, Adams Kids Olimpia (Polsko) – up market móda, elegantní pulovery

Nové společnosti vstupující na český trh - mezinárodní společnosti Adessa (Rakousko) – textil a obuv KIK – (Německo)- textilní diskont »3000 obchodů v Německu v roce 2006 »40 obchodů v ČR »200 obchodů v průběhu příštích 5 let »Požadavky – 450 – m2, pouze přízemí, »Heslo „Nový obchod každý pracovní den“

Strategické kroky Každá nová společnost se zaměřuje na hlavní město = největší jistota úspěchu 1 krok – vybudovat svou vlajkovou loď - prodejnu 2 krok – minimum 5 lokalit/obchodů 3 krok – minimálně obchodů do 5 let od zahájení činnosti Další vývoj – zahájení expanze do regionálních měst

Rizika & nebezpečí expanze Discount & společnosti s nízkými cenami přicházejí: - ne pouze pro potraviny! Ale i pro módu.  Low cost operátoři: nemohou akceptovat podmínky nejlepších lokalit  Projekty na okrajích měst - společný jmenovatel = agresivní cena & minimální náklady Dopady z pohledu financí:  Nízké nájemné  Sleva pro marketingové servisní poplatky  Velké jednotky  Není možné umístění v centru měst

DTZ retail team – Naše zkušenosti & projekty Portfolio DTZ: Čtyři Dvory – ČB Galerie Butovice Liberec – rozšíření GLOBUS Plzeň – AVALON AVION Retail Parky Praha – Rustonka DTZ team: Petr Valenta Senior retail agent Petra Popova Junior Retail agent Balazs Magyar Head of Retail department

Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního zboží a zdravotnictví

Poslání Ekonomické mise Podpora exportu francouzských firem, převážně MSP Hledání dovozců, distributorů, investorů, franchisantů Praha: 5 sektorů Statistiky: 2 lidé – od ledna do 15/5 zpracováno: - 92 žádostí francouzských firem - Prospekce trhu: návštěvy veletrhů v ČR a ve Francii - Veletrh FRANCHISE PARIS EXPO v Paříži - březen

Franchising ve Francii Leader na evropském franchisingovém trhu V roce 2006: 1037 sítí s frančízanty (obchody ve formě franchisingu) Oblíbený způsob podnikání mezi Francouzi (v roce 1996: 485 sítí a obchodů) Realizovaný obrat v roce 2006: 45 miliard € (oproti 26,53 miliard € v roce 1996) Trend: převážně služby, vyhledávání malých radostí (parfumérie, konfekce, květinářství...) 1/3 francouzských konceptů je implantována v zahraničí, převážně oblast: vybavení domácnosti, osobní péče, kadeřnictví, hotelnictví, fast-food, potraviny. Největší počet francouzských konceptů v zahraničí je v USA – 29 sítí.

GUY DEGRENNE – Vznik: 1997 Segment: stolničení, nádobí, příbory, porcelán, sklo, stolní textil Délka kontraktu:5 let Vstupní poplatky: € / CZK Přímé poplatky franchisorovi:4% z obratu bez daně Zóna: – obyvatel Průměrná plocha obchodu:110m 2 Roční obrat bez daně: € / 12,6 Mio CZK Osobní přínos frančízanta:70 – € / 1,9 – 2,2 Mio CZK Investice na vznik obchodu: € / 5 Mio CZK (včetně zásob)

BOIS&CHIFFONS – chiffons.fr Vznik: 1997 Segment: Nábytek, dekorace, dárky, textil Délka kontraktu:3 roky, opětovné obnovení Vstupní poplatky:25 000€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi:1830€ (51240Kč) plus 1€ za m2 prodejní plochy, přesahuje-li tato 700m2 Zóna: obyvatel Průměrná plocha obchodu:750m2 Průměrný obrat: €/ 42 Mio Kč Osobní přínos frančízanta: € / 4,2 Mio Kč Investice na vznik obchodu: € / 12,6 Mio Kč

MONCEAU FLEURS – Vznik: 1965 / 1998 Segment: Samoobslužné květinářství Délka kontraktu:7 let Vstupní poplatky:16 000€ bez daně / Kč Přímé poplatky franchisorovi:6% z obratu bez daně + 2% ročně na reklamu Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:100m2 Průměrný roční obrat včetně daně: – 2,5 Mio € / Mio Kč Osobní přínos frančízanta:30% z celkových nákladů Investice na vznik obchodu: – € / 4,7 – 6 Mio Kč

MIDAS – Vznik: 1976 Segment: Rychloservis aut a krátkodobý pronájem aut Délka kontraktu:10 let Vstupní poplatky:19 818€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi:5% z obratu bez daně Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:300/350m2 Roční obrat s daní: €/ 16,2 Mio Kč (v průměru po 2 letech provozu) Osobní přínos frančízanta:Od € / 1,6 Mio Kč Investice na vznik obchodu:230 až € / 6,4 – 8,4 Mio Kč

Diskuze Dagmar Studeníková Petr Valenta