ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_173_ORIENTACE_V_ČASE Denní režim CZ 1.07/1.4.00/
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_284_SLUNCE _A_ ZEMĚ Téma:
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
Lidé a čas 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
HLAVNÍ OBDOBÍ LIDSKÉHO ŽIVOTA
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
Stadia lidského života
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Projevy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Etapy vývoje člověka - křížovka
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Prvouka Člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Společné znaky rostlin.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ AutorIng. Dana Sobotková Ročník5. Datum ŠablonaV/2 Č. materiáluVY_52_INOVACE_41 Vzdělávací.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Rostliny.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Člověk je součástí přírody
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vylučovací soustava VY_32_INOVACE_06-07 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Žáci se seznamují s dovednostmi v jednotlivých věkových obdobích
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_16_Člověk a příroda
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_299_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ZNAKY_ŽIVOTA_ČLOVĚKA Téma: DÝCHÁNÍ, VÝŽIVA, VYLUČOVÁNÍ, ROZMNOŽOVÁNÍ , POHYB A VÝVOJ ČLOVĚKA Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21. 2975 Anotace:

ANOTACE: prezentace slouží k výkladu nové látky v předmětu člověk a jeho svět ve 3 ročníku ZŠ seznamují se společnými znaky lidí popisují vývoj člověka na závěr učivo opakují

Datum vytvoření: 2. června 2012 Klíčová slova: dýchání, růst, rozmnožování, pohyb, výživa, kyslík, oxid uhličitý Metodické pokyny: listy 1 – 3 jsou úvodní na listě 4 jsou vyjmenované společné znaky člověka na listech 5 – 15 jsou rozebrané jednotlivé znaky člověka list 15 obsahuje opakování formou otázek a odpovědí list 16 obsahuje použité zdroje

ZNAKY, POTŘEBY A PROJEVY ČLOVĚKA 1. Dýchá 2. Rozmnožuje se 3. Roste a vyvíjí se 4. Přijímá vodu a potravu 5. Potřebuje odpočinek 6. Pohybuje se 7. Vylučuje

1. Dýchá oxid uhličitý kyslík Stejně jako ostatní živočichové při dýchání spotřebovává kyslík a vylučuje oxid uhličitý. oxid uhličitý kyslík

2. Rozmnožuje se Rozmnožování je základní znak živých organismů. Bez dalšího rozmnožování by zanikl život na Zemi. Stejně jako u savců, musí dojít k oplodnění vajíčka spermiemi, v děloze u matky vznikne zárodek, z něhož se po devíti měsících narodí dítě. Pověst o čápovi neplatí

3. Roste a vyvíjí se novorozenec kojenec po porodu se poprvé Jak rosteme a vyvíjíme se? novorozenec kojenec po porodu se poprvé samostatně nadechneme období, kdy přijímáme potravu od matky

hodně si hrajeme, učíme se lépe mluvit, chodíme do školky, předškolák batole hodně si hrajeme, učíme se lépe mluvit, chodíme do školky, již používáme WC učíme se sedět, lézt, dělat první kroky, jíst a mluvit

připravujeme se na své budoucí povolání školák již nám začali povinnosti, učíme se číst, psát, počítat a poznáváme svět dospívající připravujeme se na své budoucí povolání

jsme již v důchodu a odpočíváme chodíme do práce a staráme se o rodinu starý člověk dospělý jsme již v důchodu a odpočíváme chodíme do práce a staráme se o rodinu

přírodní cukry a vláknina 4. Přijímá vodu a potravu Voda je pro člověka nezbytná. Je nutné vypít 2 -3 l vody denně. Nejsou vhodné sladké limonády. Potrava by měla být pestrá a rozmanitá s dostatkem živin – cukrů, tuků, bílkovin, vlákniny a vitamínů. přírodní cukry a vláknina

A B C D vláknina bílkoviny a tuky vitamíny

5. Potřebuje odpočinek Na rozdíl od ostatních živočichů má člověk schopnost myslet a dorozumívat se řečí. Musí, ale spát, relaxovat a odpočívat, pro udržení zdravého duševního vývoje. Celková doba spánku se od narození mění. novorozenec spí 17-18 hodin, předškolák 10-12 hodin a dále pozvolněji klesá doba spánku u dospělých na 7-8,5 hodiny denně Prospíme přibližně třetinu života.

6. Pohybuje se Člověk umí chodit, běhat, plavat, skákat, plazit se. Tělo člověka udržuje stálou tělesnou teplotu. Pro zdravý vývoj jedince je důležité pravidelně sportovat.

7. Vylučuje V moči a ve stolici vylučujeme z těla škodlivé odpadní látky, tekutiny a nestrávené zbytky potravy. Kůží vylučujeme pot.

OPAKUJEME: 1. Jaké společné znaky člověka si pamatujete? 2. Jak dýcháme a pohybujeme se? 3. Proč je důležitý odpočinek a spánek? 4. Co by měla obsahovat vyvážená strava? 5. Jak se rozmnožují lidé? 6. Jaké používáme smysly? 7. Jakými fázemi prochází vývoj jedince od narození?

POUŽITÉ ZDROJE: ŠTIKOVÁ, Věra. Prvouka 3. Brno: Nová škola, 2002. ISBN 80-7289-044-1. Program Microsoft Office 2010 Vlastní