ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Časové výrazy Les expressions temporelles
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvkováorganizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Interjections Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pronoms Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Les adjectifs démonstratifs II (le pluriel). La révision (le singulier) Traduisez Máme rádi tento film. Moji rodiče bydlí v tomto bytě. Petr si chce koupit.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Au restaurant Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je me lève à 6 heures Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_02_la_boisson TEMA:Civilisation ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Les activités quotidiennes
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR:PhDr.Eva Hovorková Týlová TEMATICKÁ OBLAST:Francouzský jazyk, kvarta NÁZEV DUMu:On arrive dans le camping – à la réception I POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 09 KÓD DUMu:EH_PRACE_S_TEXTEM_FJ_09 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DŮM 09 navazuje na předcházející. Do kempu přijíždí další rodina a žáci se dozvídají, jak může probíhat ubytování v kempu. Mají ovšem nejdříve seřadit věty chronologicky – rozhovor recepčního se zástupcem rodiny. U recepce je víc lidí, takže začíná rozhovor návštěvník, aby na sebe upozornil. A protože nebude lovit výrazy ve slovníku, ale snažit se sám formulovat a rozumět, nebudou mít ani žáci slovník. Budou hledat klíčová slova ve větách. Rozhovor je náročnější i tím, že je delší. Ale odpovídá autentické situaci. Přesto se nevyřeší vše a rozhovor končí možností projít si nejdřív kemp. METODICKÝ POKYN: Vzhledem k délce textu je vhodné text vytisknout a rozdat žákům pro lepší orientaci. Případně mohou žáci nejdřív projít jednotlivé vstupy co do pochopení. Po vytvoření správně seřazeného rozhovoru pracují žáci s výslovností a intonací, doplní si nejasné části textu, tvoří otázky. Dál mohou text obměňovat, vytvořit seznam položek, podle kterých kemp hodnotíme, Mohou vytvořit slovníček důležitých vět nebo slov pro kemp.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? D´accord, je vois. Est-ce que nous pouvons garer la voiture devant la réception ? Vous avez alors quelles places libres ? Bonjour, messieurs, dames. Bien sûr. Je vous les indique sur ce petit plan et vous pouvez aller regarder vous- même. A tout à l´heure, madame. Je voudrais passer une semaine dans votre camping avec ma famille. C´est possible ? Bonjour madame, vous désirez ? C´est parfait. Allors, nous sommes ici et les places libres sont au numéro 306, 201, 261. Oui, et encore 217 mais celle-ci pour 5 nuits seulement. Alors à tout à l´heure. Dès aujourd´hui ? Oui, c´est possible.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? D´accord, je vois. Est-ce que nous pouvons garer la voiture devant la réception ?

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Vous avez alors quelles places libres ?

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Bonjour, messieurs, dames.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Bien sûr.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Je vous les indique sur ce petit plan et vous pouvez aller regarder vous- même.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? A tout à l´heure, madame.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Je voudrais passer une semaine dans votre camping avec ma famille. C´est possible ?

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Bonjour madame, vous désirez ?

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? C´est parfait.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Allors, nous sommes ici et les places libres sont au numéro 306, 201, 261. Oui, et encore 217 mais celle-ci pour 5 nuits seulement.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Alors à tout à l´heure.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I Tu comprends la phrase? Dès aujourd´hui ? Oui, c´est possible.

9/ On arrive dans le camping – à la réception I A/ Mets le dialogue dans l´ordre : D´accord, je vois. Est-ce que nous pouvons garer la voiture devant la réception ? Vous avez alors quelles places libres ? Bonjour, messieurs, dames. Bien sûr. Je vous les indique sur ce petit plan et vous pouvez aller regarder vous- même. A tout à l´heure, madame. Je voudrais passer une semaine dans votre camping avec ma famille. C´est possible ? Bonjour madame, vous désirez ? C´est parfait. Allors, nous sommes ici et les places libres sont au numéro 306, 201, 261. Oui, et encore 217 mais celle-ci pour 5 nuits seulement. Alors à tout à l´heure. Dès aujourd´hui ? Oui, c´est possible.

Solution A/ -Bonjour, messieurs, dames. -Bonjour madame, vous désirez ? -Je voudrais passer une semaine dans votre camping avec ma famille. C´est possible ? -Dès aujourd´hui ? Oui, c´est possible. -Vous avez alors quelles places libres ? -Allors, nous sommes ici et les places libres sont au numéro 306, 201, 261. Oui, et encore 217 mais celle- ci pour 5 nuits seulement. -Je vous les indique sur ce petit plan et vous pouvez aller regarder vous- même. -D´accord, je vois. Est-ce que ous pouvons garer la voiture devant la réception ? -Bien sûr. -C´est parfait. -Alors à tout à l´heure. -A tout à l´heure, madame.

Zdroje: Vlastní práce autora. Jazykovou kontrolu provedl rodilý mluvčí.