Domácí zvířata a jejich chov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pospíšilová Základní škola Kolín III., Masarykova.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

VY_32_INOVACE_ 08_ Rozmanitost přírody Domácí zvířata (SADA ČÍSLO 2)
Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Domácí mazlíčci. PETS. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Ryšánková Základní škola Kolín III., Masarykova.
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Základní škola T.G.Masaryka Rajhrad
8. République tchèque. Histoire.
VY_32_INOVACE_PSYM25360ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
PSI.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Původ a domestikace zvířat
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
HOUBY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Vypravování o prázdninách
Domácí zvířata – druhy, chov
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Technické kreslení.
Domestikovaní živočichové
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Pes a kočka Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.32
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK
Hospodářská zvířata.
Domestikace.
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie – Průmyslová hnojiva Autor VM Gabriela Nápravníková.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Savci-pes Nela chrástková 5.A 2011/2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Savci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Mláďata Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Savci, ptáci, ryby.
ČESKÝ JAZYK Odpovězte na otázky o zvířátkách. PRASE DOMÁCÍ JAKÉ JE? CO DĚLÁ? JAKÉ MÁ ŠTĚTINY?
Společenstva polí ROSTLINY a ŽIVOČICHOVÉ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pospíšilová Základní škola Kolín III.,
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace

VY_32_INOVACE_TMM22960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Vypracovala: V. Černochová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
Územní správa Česku.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA V ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Jana Dobrá VY_32_Inovace_1.3.15
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
Domácí mazlíčci VY_32_INOVACE_06_domacimazlicci Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro.
Ekosystém okolí lidských obydlí Domácí mazlíčci Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice,
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
SAVCI Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Pes domácí Pes Fena Štěně Pes štěká: „Haf, haf.“ Hlídá, pomáhá, zachraňuje, vyhledává, bývá přítelem a společníkem.
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření listopad 2012
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_10
Domácí mazlíčci Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_03_Člověk a příroda.
Hospodářská zvířata.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
EKOSYSTÉM OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
Shody a rozdíly Vennův diagram
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Transkript prezentace:

Domácí zvířata a jejich chov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pospíšilová Základní škola Kolín III., Masarykova 412 Dostupné na Spolufinancované z ESF, akce peníze školám 1.4 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

 Domácí- žijící v blízkosti člověka  Hospodářská – chovají se pro užitek  Mazlíčci – chovají se pro radost

Hospodářská zvířata  Prase – maso, kůže, sádlo  Kráva – mléko, maso  Ovce – maso, vlna  Slepice – maso, vejce  Koza – mléko, maso  Husa – maso, vejce, peří

Domácí mazlíčci  Kočka domácí  Pes  Křeček  Morče  Andulka  Zakrslý králík

Hospodářská zvířata

Domácí mazlíčci

Potřeby domácích mazlíčků  Pravidelné krmení  Vhodný a útulný příbytek  Přísun vody  Čas se zvířátku věnovat  Péči a lásku

Útulné příbytky mazlíčků voliéra psí bouda akvárium terárium klec

Pes a kočka  Obratlovci  Tělo pokryto srstí  Savci – kojí svá mláďata  Šelmy – tělo přizpůsobeno k lovu  Pes – všežravec, kočka – masožravec  Pes – dobře vyvinutý čich a sluch kočka - zrak

Plemena psů  Pracovní – německý ovčák, malamut, bernardýn  Lovecká – ohař, český fousek, baset, bígl  Společenská –francouzský briard, pudl  Služební - dobrman

1.Obrázek : zvirata-467/stredocesky-krajhttp://zvirata-29.maxportal.cz/inzerce/hospodarska- zvirata-467/stredocesky-kraj 2.obrázek: D1-4EAE1026C062CA0D D1-4EAE1026C062CA0D 3.obrázek: domaci-mazlicek-je-pro-vas-nejvhodnejsi/ domaci-mazlicek-je-pro-vas-nejvhodnejsi/ 4.obrázek: 3%AD+mazl%C3%AD%C4%8Dek&hl=cs&biw=1249&bih=616&gbv= 5.obrázek: zvirata-povodne-vetsinou-prezila.html 6.obrázek: 7.obrázek: 8.ibrázek: 9.obrázek: produkty.aspxhttp:// produkty.aspx 10.obrázek: zvirata/chov-uzitecnych-a-odolnych-ovci-plemene-suffolk/ zvirata/chov-uzitecnych-a-odolnych-ovci-plemene-suffolk/ 11.obrázek: dph-podrazi-zhruba-o-10-procent-p85-/hobby- mazlicci.aspx?c=A090126_173310_hobby-mazlicci_lud

12.obrázek: rostliny_33/Stenata_118/stranka_12http:// rostliny_33/Stenata_118/stranka_12 13.obrázek: AD%C4%8Dci&hl=cs&biw=1249&bih=616&gbv=2&tbm=isch&tbnid=n JX3lZEabJuXgM:&imgrefurl= AD%C4%8Dci&hl=cs&biw=1249&bih=616&gbv=2&tbm=isch&tbnid=n JX3lZEabJuXgM:&imgrefurl= 14.obrázek: 15.obrázek: 16.obrázek: 17.obrázek: x-25-x-30-cm.htmhttp:// x-25-x-30-cm.htm 18.obrázek: ptactva--NOVE.html ptactva--NOVE.html 19.obrázek: 20.obrázek: