T ENTO DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL (DUM) VZNIKL NA ZÁKLADĚ ŘEŠENÍ PROJEKTU OPVK, REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.5.00/34.0794 S NÁZVEM „V ÝUKA NA GYMNÁZIU PODPOROVANÁ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SHRNUTÍ 2
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU INERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY (IVS)
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Nepravidelnosti větné stavby
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA ZOBRAZENÍ KULOVÝMI ZRCADLY
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SMYKOVÉ TŘENÍ
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU NEWTONOVY POHYBOVÉ ZÁKONY - příklady
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
ANALYTICKÁ GEOMETRIE SOUŘADNICE Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
ŠkolaKatolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektuModerní škola Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ odchylky od pravidelné stavby věty Název sady: Český jazyk.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Transkript prezentace:

T ENTO DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL (DUM) VZNIKL NA ZÁKLADĚ ŘEŠENÍ PROJEKTU OPVK, REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.5.00/ S NÁZVEM „V ÝUKA NA GYMNÁZIU PODPOROVANÁ ICT“. T ENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN E VROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM Č ESKÉ REPUBLIKY. Zpracováno: Autor: Mgr. Petra Adamovská

N EPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ A SOUVĚTNÉ STAVBY STYLISTICKY NEVHODNÉ NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ A SOUVĚTNÉ STAVBY

V YŠINUTÍ ZE SOUVĚTNÉ STAVBY - ANAKOLUT - Souvětí pokračuje nebo končí jinak, než vyžaduje jeho začátek. - Tento nedostatek je typický pro nepřipravené promluvy. - Autor v průběhu tvorby textu zapomene, jak souvětí zahájil. - Souvětí pokračuje nebo končí jinak, než vyžaduje jeho začátek. - Tento nedostatek je typický pro nepřipravené promluvy. - Autor v průběhu tvorby textu zapomene, jak souvětí zahájil.

A NAKOLUT - UKÁZKY Ti, kdo jsou dohnáni hladem k zoufalství a ukradnou chleba, nemůžeme je jen tak odsuzovat. Kdo hodlá navštívit, ať v rámci dovolené, či služební cesty, některou z exotických zemí, je vhodné včas se poradit s lékařem o očkování. Každý, kdo to viděl, už mu to bylo jasné. Frontální systém očekáváme v průběhu pátku, že se přiblíží k České republice. Ti, kdo jsou dohnáni hladem k zoufalství a ukradnou chleba, nemůžeme je jen tak odsuzovat. Kdo hodlá navštívit, ať v rámci dovolené, či služební cesty, některou z exotických zemí, je vhodné včas se poradit s lékařem o očkování. Každý, kdo to viděl, už mu to bylo jasné. Frontální systém očekáváme v průběhu pátku, že se přiblíží k České republice.

S MĚŠOVÁNÍ RŮZNÝCH VAZEB - KONTAMINACE - Jméno má chybnou koncovku v důsledku toho, že je nenáležitě řízeno vazbou slova jiného, významově blízkého. - Autora v průběhu tvorby textu napadne jiné slovo, než chtěl původně použít, a neuvědomí si, že významově podobná slova nemusejí mít stejnou vazbu. - Jméno má chybnou koncovku v důsledku toho, že je nenáležitě řízeno vazbou slova jiného, významově blízkého. - Autora v průběhu tvorby textu napadne jiné slovo, než chtěl původně použít, a neuvědomí si, že významově podobná slova nemusejí mít stejnou vazbu.

K ONTAMINACE - UKÁZKY Při psaní odborného textu se vyvarujeme neznámým pojmům, nebo nový odborný název nejprve zavedeme a přesně definujeme. Firma uvažuje se zavedením pružné pracovní doby. Diskutující se vyjadřovali k problémům týkajících se životního prostředí. Slovenská literatura je dnes pokládána jako součást literatury světové. Při psaní odborného textu se vyvarujeme neznámým pojmům, nebo nový odborný název nejprve zavedeme a přesně definujeme. Firma uvažuje se zavedením pružné pracovní doby. Diskutující se vyjadřovali k problémům týkajících se životního prostředí. Slovenská literatura je dnes pokládána jako součást literatury světové.

S PŘEŽENÍ RŮZNÝCH VAZEB - ZEUGMA Slova se souřadně spojí, ačkoli každé z nich vyžaduje jinou vazbu či druh připojení, takže mluvnicky správné je pouze poslední připojení. K tomuto mechanickému spojení dochází z nepozornosti. Autor se pokouší o sevřenost textu i za cenu mluvnické chyby.

ZEUGMA - UKÁZKY Mnohokrát jsme poukazovali a požadovali odstranění závažných závad na domě. Je třeba řídit se a učit se z příkladu našich předků. Obsloužíme a poradíme vám k vaší plné spokojenosti. Učitelé základních škol jsou přetížení, a tak často nesledují a nezabývají se tím, co žáky trápí. Urychlete prosím nástup a výstup ze soupravy.

S PODOBA SLOVNÍCH TVARŮ - ATRAKCE Slovo přijme nenáležitý tvar vlivem stejného či zvukově podobného tvaru slova sousedního. Autor je spleten shodou či podobností tvarů obou sousedících slov.

A TRAKCE - UKÁZKY Na výstavě se nemluvilo o ničem jiném než o obrazu věnovanému neznámým dárcem. O žních rolníci vstávali před sluncem východem. Co si můžeme myslet o člověku pracujícímu tak lajdácky? Je hezké, setkávají-li se učitelé při dnech otevřených dveřích nejen s rodiči, ale i se svými bývalými žáky.

P OUŽITÁ LITERATURA : Kostečka, J.: Český jazyk pro 3. ročník gymnázií. 1.vyd. Praha: SPN, 2002, 285 s. ISBN Příruční mluvnice češtiny. 2.vyd. Praha: NLN – nakladatelství Lidové noviny, 1996, 799 s. ISBN