Rozvoj malé firmy podporovaný informačními technologiemi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
S YTÉMOVÁ INTEGRACE Ing. Jiří Šilhán. S YSTÉMOVÁ INTEGRACE Jedná se o přístup, který přispívá k integraci nesourodých výpočetních systémů. Vyplývá ze.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
TKZ Polná spol. s r.o. od 1994 (1911) výrobce stavebního a nábytkového kování česká firma bez zahraniční spoluúčasti obrat - cca 210 mil. Kč počet zaměstnanců.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Vybrané metody analýzy
Platební systém eBanky 2 Co je to Platební systém eBanky? Po platbě dobírkou nejrozšířenější platební systém na českém internetu Doposud jej aktivovalo.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Dodatek k prezentaci Logistické systémy vývoj, charakteristika a použití Lenka Stiessová Pavla Muhlbachová Jana Jurková Sanjin Hasić Jiří Ullmann.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Organizace a organizování podniku
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Vyřizování objednávek – objednávkový cyklus, formy objednávek
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Distribuční logistika Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu  Definice distribuční logistiky  Základní činnosti, které se realizují při distribuci.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Marketingový plán podniku
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Sytémová integrace Ing. Jiří Šilhán.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Rozvoj malé firmy podporovaný informačními technologiemi Jaroslav Ploc (j.ploc@orcz.cz) Seminář ČSSI Praha 30.1.2003

Naše kompetence 12 let úspěšně pracujeme v segmentu středních a malých firem jsme stabilním partnerem našich zákazníku při jejich růstu známe sílu a důležitost informací a poskytujeme je prostřednictví kvalifikovaných lidí a komplexních informačních systémů jsme schopni pružně a rychle reagovat na potřeby a požadavky zákazníků Síla informace

Vzorek výrobních podniků Dlouholetá spolupráce

Vzorek výrobních podniků Dlouholeté partnerství

Vzorek výrobních podniků DZD Dražice září 2001 Rückl Crystal Nižbor září 2001 H.L.F. Hajnice září 2001 Ekotex Vysoké Mýto říjen 2001 Alcatel Slovakia Lipt.Hrádok listopad 2001 Medites Pharma Rožnov p.R. listopad 2001 Stonava Steel listopad 2001 Odeva Lipany únor 2002 Hasil Ostrava březen 2002 Blanco CZ Frýdek-Místek duben 2002 Mefisto Software červenec 2002 Narex Praha srpen 2002 Astos Aš srpen 2002 Šroubárna Kyjov září 2002 Incheba Praha a Bratislava září 2002 OK NAVY listopad 2002 Stránský a Petržík prosinec 2002 Noví zákazníci = nová partnerství

Výrobní podniky podle odvětví Náš trh = Výrobní a Distribuční firmy

Trendy IT ve výrobních podnicích 25 20 15 e-business = zdroj dat pro CRM 10 5

INICIATOŘI e-Business Odběratel => Podnik (EDI) Podnik => Dodavatel (e-Procurement) Podnik => Odběratel (EDI, B2C) Náklady Efektivita Spolehlivost

Vývoj elektronického obchodu Cílem je změna procesů

Úspěch zavedení IT Uživatel podnikatelský záměr – vize konkurenceschopný výrobní program ochota ke změně a komunikaci schopnost se učit Dodavatel kvalitní a neustále se rozvíjející produkt (IS) zkušenosti a stabilita pružná cenová politika vnímá potřeby a požadavky uživatele a je schopen reagovat Praktické rady

Příběh úspěšné společnosti Když jsme zahájili spolupráci (1998) malá továrna v jedné lokalitě méně než 100 zaměstnanců nejednotný, velmi jednoduchý IS vyjasněné vlastnické vztahy konkurenceschopný výrobní program stabilizovaný a kvalifikovaný pracovní tým vize růstu Spolupráce a komunikace Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Příběh úspěšné společnosti 1. etapa zavádění IS OR-SYSTEM pro 25 uživatelů značkový server s MS Windows 4.0 IS zajišťuje podporu všech hlavních firemních procesu poskytováno a akceptováno strategické poradenství uvolněný potenciál je zúročen nastává rychlý rozvoj celé firmy Efektivní investice Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Příběh úspěšné společnosti 2. etapa – rozvoj (2000) nové lokality výrobní provozy prodejní sklady prodejní střediska nové výrobní linky nárůst počtu zaměstnanců na 450 rozšíření počtu licencí OR-SYSTEMu na 60 (plovoucí licence) leader trhu ve svém oboru IT - podmínka rozvoje Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Příběh úspěšné společnosti 2. etapa – rozvoj (2000) nové subsystémy MIS docházka přímé řízení automatické. výrobní linky komplexní zavedení čárových kódů zavedení GW Lotus Notes (komunikace a kooperace uvnitř i vně firmy) nový HW s vysokou dostupností (MS cluster, diskové pole) zavedení pokročilého databázového systému (ORACLE) Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Příběh úspěšné společnosti 3. ETAPA B2B - řetězec odběratelů Projekt - B2B V této části popíšu zkušenosti a doporučení s vytvořením webshopu.

Popis vstupní situace Rychlý rozvoj společnosti klade velký důraz na přesnost, včasnost a kvalitu dodávek Vysoká variabilita vyráběného sortimentu (dřevěné stavební prvky - cca. 300 000 výrobků) Značná část výroby je dodávána malému počtu hlavních odběratelů Komunikace s těmito odběrateli je poměrně komplikovaná, pracná a trpí chybovostí Projekt - B2B Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Řešení OR-CZ Realizován projekt „Elektronická komunikace smluvních obchodních partnerů v rámci jednotného informačního systému - objednávky výrobků“ tj: Obchodní partneři implementovali speciálně připravenou část OR-SYSTEMU (partnerský balíček) Hlavní funkci tohoto balíčku je zajistit elektronickou tvorbu a přenášení objednávek Data pro přenos jsou generována a přijímána modulem MSK Přenos může být dávkový nebo on-line Projekt - B2B Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Hlavní změny v podnikových procesech Významné zjednodušení při provádění prodejních činností Obchodní partneři prakticky sami naplňují zásobník obchodních zakázek Sjednocení katalogu výrobků (pravidelná distribuce obchodním partnerům) Odstranění chyb v objednávkách Snížení počtu reklamací Vytvoření předpokladů pro další prohloubení komunikace s partnery ( např. informace o průběhu zakázek, expedici atd.) Projekt - B2B Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Příběh úspěšné společnosti závěr Investice do informačních technologii a jejich úspěšná implementace se ukázala být pro společnost klíčovým faktorem výrazného rozvoje a úspěchu na trhu. Projekt - B2B Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

E-strategie ve výrobním podniku Nová ekonomika je tady a všichni s ní musíme počítat Svět je on-line, aneb vše je na síti Trh řídí zákazník – diktuje co máte vyrobit Rutinní masová výroba ustupuje pružnému uspokojování požadavků konkrétních zákazníků Za námi je generace, která bez internetu nebude s nikým komunikovat Změna podnikové strategie

E-strategie ve výrobních podnicích !!!!!! Úspěšný podnik musí být schopen (z)měnit se vnitřně rychleji než se (z)mění jeho okolí Změna podnikové strategie

Zvýšení efektivity obchodu umožněte zákazníkům konfiguraci produktů přes WWW umožněte sestavení objednávky včetně kontroly správnosti konfigurace produktu a ověření možnosti jeho dodání a ceny umožněte přístup k dokumentaci automatizujte proces pořízení nákupu včetně komunikace s dodavateli Praktické rady

Zvýšení úrovně a kvality servisu komunikujte se zákazníky, získejte maximum informací realizujte firemní HelpDesk a HotLine, včetně možnosti vedení diskuse moderované vedením útvaru vývoje evidujte a vyhodnocujte podněty zákazníků a jejich poptávku po inovacích a nových produktech Praktické rady

Nebojte se, máte na to - ale učte se, dívejte se kolem sebe a dopředu Mnoho úspěchů ! Jsme připraveni Vám pomoci

www.orcz.cz v.macat@orcz.cz Kontakty www.orcz.cz v.macat@orcz.cz info@orcz.cz j.ploc@orcz.cz orcz@orcz.cz Jsme připraveni pro vás pracovat

Vliv e-business na výrobní podniky OR-CZ spol. s r.o. Vliv e-business na výrobní podniky - příklady Seminář ČSSI Praha 30.1.2003

OR-CZ spol. s r.o. ERP a e-Business Příklady realizace: B2C - kombinovaný maloobchod B2B - dodávky řetězcům B2B - zakázkové subdodávky B2B - zárodek SCM

Integrace ERP a E-Business Běžné řešení ERP systém E-business Naše vize - integrované řešení Integrované řešení Důraz klademe právě na integraci e-businessového řešení s ERP systémem firmy. Důležitá je integrace e-business řešení do ERP systémů na obou stranách. Zcela jistě se to nemůže podařit hned, ovšem je třeba začít s takovými produkty, které to do budoucna umožní. Postup: 1. Výrobce poskytne odběratelům B2B řešení, které je zaintegrováno do jeho ERP, čímž umožní přístup odběratelů k informacím z ERP 2. U nejfrekventovanějších odběratelů se začne pracovat na integraci jejich ERP do B2B řešení výrobce. 3. Stejný postup na straně výrobcových dodavatelů 4. Rozšíření řetězce na další články 5. Průchodnost požadavku celým řetězcem až k primárním dodavatelům INTEGRACE ERP systém E-business

Integrace ERP a E-Business Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Zkušenosti OR-CZ s oblastí… B2C - Webshop Projekt 1 - B2C V této části popíšu zkušenosti a doporučení s vytvořením webshopu.

Popis vstupní situace Česká rostoucí společnost Vyrábí textilní spotřební zboží Mají vlastní podnikové prodejny Provozují jednoduchý internetový obchod s plně manuální obsluhou, navázaný na zásilkovou službu (dobírky) Spolupracují se sítí regionálních obchodních zástupců (velkoskladů) Mají řadu smluvních obchodních míst (maloobchodů) Dodávají hypermarketům a do zahraničí Projekt 1 - B2C Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Řešení OR-CZ 1. etapa Realizace ERP OR-SYSTEM Vytvoření obousměrné vazby e-shop – ERP nastavení plně automatického provozu 2. etapa zavedení hierarchického přístupu pro OP včetně ceníků rozšíření poskytovaných údajů implementace přímých dotazů 3. etapa (ve vývoji a rozhodování) realizace pokročilého CRM zákaznické bonusy personifikace stránek Projekt 1 - B2C Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Komunikace IS s el. prodejnou E-SHOP OR-SYSTÉM katalog, ceník MS SQL, ASP kmenová data obrázky zákazníci objednávky Projekt 1 - B2C Obch. partner údržba katalogu, ceníku příjem objednávek statistiky e-mail zákazník objednávání zboží stav objednávky stav skladu a výroby sestavy dotazy ….. odbyt objednávání zboží stav objednávky

Hlavní změny v podnikových procesech odstranění problematické a pracné generace obsahu a dat pro e-shop odstranění manuálního přepisování objednávek a adres zákazníků (30 denně) snížení nákladů, zrychlení a zlepšení komunikace s obchodními partnery snížení skladových zásob snížení zboží do slev Projekt 1 - B2C Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Ceny (KLP,KLC)

Realita ….. Projekt 1 - B2C

Zkušenosti OR-CZ s oblastí… B2B - dodávky řetězcům Projekt 2 - B2B EDI V této části popíšu zkušenosti a doporučení s vytvořením webshopu.

Popis vstupní situace České rostoucí společnosti – uživatelé OR-SYSTEMU Vyrábějí potravinářské a spotřební zboží Dodávají (mimo jiné) do nadnárodních obchodních řetězců: MAKRO DELVITA GLOBUS BILLA KAUFLAND Zavedení EDI komunikace je podmínkou dalších dodávek Projekt 2 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Popis vstupní situace Dodavatel se v takovém případě musí přizpůsobit požadavkům a zvyklostem obchodních řetězců. označení čísel výrobků – EAN kód označení odběratele a místa dodání – lokalizační číslo EAN Projekt 2 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Řešení OR-CZ Implementace univerzálního a flexibilního komunikačního modulu, který umožňuje konverze dat (MSK) Návrh a integrace nejvhodnějšího EDI konvertoru a zajištění VAN operátora Návrh a realizace potřebné komunikační sítě včetně HW Odladění automatické obousměrné EDI komunikace pro: objednávky avíza o dodávce dodací listy faktury stavy na skladě Projekt 2 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Hlavní změny v podnikových procesech Dodávky velkým řetězcům a uspokojení jejich nároků si vyžádaly částečné změny zejména v oblastech: příjem objednávky plánování výroby balení a expedice Bylo odstranění manuálního přepisování objednávek a s ním spojená chybovost Jsou známy přesné stavy zásob ve skladech řetězců Dosažen (téměř) cíl: poptávané zboží na správném místě ve správný čas. Projekt 2 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Zkušenosti OR-CZ s oblastí… B2B - Zakázkové subdodávky Projekt 3 - B2B EDI V této části popíšu zkušenosti a doporučení s vytvořením webshopu.

Popis vstupní situace Střední strojírenská společnost, která ztrácí své tradiční trhy Vyrábí zemědělskou a dopravní techniku Navázána kooperace s velkým zahraničním výrobcem nákladních automobilů a zem. strojů Rozsahy těchto dodávek se rychle zvětšují díky dobrému poměru kvalita/cena Zahraniční partner požaduje zavedení EDI dle svého standardu Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Řešení OR-CZ – 1. etapa Částečná reimplementace výrobních a logistických modulů OR-SYSTEMu Přizpůsobení komunikačního modulu, (MSK) Návrh a integrace nejvhodnějšího EDI konvertoru Návrh a realizace potřebné komunikační sítě (P2P) včetně HW Odladění automatické obousměrné EDI komunikace pro: objednávky odvolávky avíza o dodávce dodací listy faktury Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Klasicke EDI… Projekt 3 - B2B EDI EDI KONVERTOR (SERVER) INFOR- MAČNÍ SYSTÉM A ISDN KOMUNI-KACE IN-HOUSE SOUBOR ZPRÁVA EANCOM Projekt 3 - B2B EDI EDI KONVERTOR (SERVER) INFOR- MAČNÍ SYSTÉM B ISDN KOMUNI-KACE IN-HOUSE SOUBOR ZPRÁVA EANCOM

Řešení OR-CZ – 2. etapa Přibývají další odběratelé Zakázkové dodávky pro zahraničí se stávají klíčovým výrobním programem EDI komunikace se rozšiřuji na další partnery V některých případech je naše společnost tím,kdo EDI nabízí – role se obrátily Původní navržené řešení prakticky bez úprav funguje Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Hlavní změny v podnikových procesech Zahraniční zakázky a nasazení EDI si vyžádaly zásadní změny zejména v oblastech: příjem objednávky nákup materiálu plánování výroby odvádění z výroby kontrola kvality balení a expedice Celý proces od přijetí objednávky až po expedici se standardizoval Jednotlivé pracovní činnosti dostaly pevný řád Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Hlavní změny v podnikových procesech Při plánování se pracuje s pevnými objednávkami i s výhledem (ten slouží především pro nákup) Došlo k významné úspoře pracnosti při tvorbě objednávek při expedici Pozitivní zkušenosti s EDI akcelerují snahy na EDI komunikaci s ostatními odběrateli V řadě případů se paradoxně naráží na nepřipravenost zahraničních odběratelů na tento způsob komunikace Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Hlavní změny v podnikových procesech Zásady vyplývající z EDI komunikace (zejména příjem objednávek) jsou aplikovány i u klasické tvorby objednávek, které přicházejí faxem, dopisem, mailem... Z důvodů úspory pracnosti při tvorbě objednávek a průhlednosti a pořádku v objednávkách je snaha komunikovat elektronicky pokud možno se všemi odběrateli Smlouvy se zahraničními partnery přinášejí stabilitu a úvěry – možnost nákupu nových technologii Projekt 3 - B2B EDI Tento typ komunikace zavedla Kovona. Připravuje se změna na vyšší stupeň, který bude popsán v Projektu č. 3.

Obecné přínosy Přínosy e-businessu Úspora času dostupnost aktuálních dat rychlejší tok informací Úspora nákladů redukce skladů manipulace s dokumenty a administrativa snížení doby pro zpracování obchodních dat Úspora pracovníků snazší manipulace s materiálem redukce pošty a kartotéky redukce přípravy dat a vyhledávání chyb Zvýšení CASHFLOW zkrácení doby mezi fakturací a platbou přesnější ocenění redukce zásob a skladových kapacit Přínosy e-businessu

Obecné přínosy Přínosy e-businessu Konkurenční výhoda kratší dodací lhůty rychlejší a přesnější zpracování objednávek pevnější vazby s zákazníky důvěryhodnost pro partnery Nové obchodní praktiky dodávky just-in-time řízení skladu dodavatele přímé sledování zakázky výměna kmenových dat Přínosy e-businessu

www.orcz.cz v.macat@orcz.cz Kontakty www.orcz.cz v.macat@orcz.cz info@orcz.cz j.ploc@orcz.cz orcz@orcz.cz Jsme připraveni pro vás pracovat