FRÉZOVÁNÍ DĚLÍCÍM ZPŮSOBEM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Příprava R&R studie Obsluha by měla měřit alespoň 10 dílů - nebo více Vyberte díly, které reprezentují výrobní proces z dlouhodobého hlediska Vyberte alespoň.
Tato prezentace byla vytvořena
Vzorce na umocnění.
Student: Ing. Olga Minaříková školitel: doc.akad.soch. Miroslav Zvonek, PhD. srpen 2009.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Zřizovatelem školy je statutární město Brno, městská část Brno-střed Dominikánská 2, Brno Tel , www.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Průvodní list Jméno autora: Ing. Miroslava Jeřichová
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Prvočísla a čísla složená
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Pythagorova věta - výpočty
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Dělení desetinných čísel
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Tato prezentace byla vytvořena
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
UPÍNÁNÍ NÁSTROJŮ, ÚDRŽBA A SKLADOVÁNÍ NÁSTROJŮ .
Technické kreslení.
Frézování pomoci dělícího přístroje
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Frézování pomoci dělícího přístroje
Způsoby výroby ozubených kol
Transkript prezentace:

FRÉZOVÁNÍ DĚLÍCÍM ZPŮSOBEM POUŽÍVÁ SE TEHDY, JE-LI TŘEBA ROZDĚLIT OBVOD OBROBKU NA URČITÝ POČET STEJNÝCH DÍLŮ NAPŘ. PŘI FRÉZOVÁNÍ DRÁŽEK, OZUBENÍ K TOMUTO ÚČELU SE POUŽÍVAJÍ RŮZNÉ DĚLÍCÍ PŘÍSTROJE: PŘÍMÉ DĚLENÍ NEPŘÍMÉ DĚLENÍ DIFERENCIÁLNÍ DĚLENÍ

1.PŘÍMÉ DĚLENÍ VLEPIT POUŽÍVÁ SE PRO MALÝ POČET ROZTEČÍ DĚLÍCÍ KOTOUČ MÁ OBVYKLE 24 DĚR NEBO DRÁŽEK UMOŽŇUJE DĚLENÍ NA 24,12,8,6,4,3,2 DÍLY

2.NEPŘÍMÉ DĚLENÍ VLEPIT http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y2QBZQM0d_8#!

2.NEPŘÍMÉ DĚLENÍ POUŽÍVÁ SE VELKÝ POČET ROZTEČÍ NA KOTOUČI JSOU NA ROZTEČNÝCH KRUŽNICÍCH TYTO POČTY DĚR: 15,16,17,18,19,20,21,23,25,27,29,31,33,37, 39,41,43,47,49 VÝPOČTEM JE TŘEBA ZJISTIT, O KOLIK DÍLKŮ A NA KTERÉ ROZTEČNÉ KRUŽNICI JE TŘEBA POSUNOUT ZAJIŠŤOVACÍ KOLÍK

3.DIFERENCIÁLNÍ DĚLENÍ VLEPIT Obrázek 1

3.DIFERENCIÁLNÍ DĚLENÍ POUŽÍVÁ SE PŘI DĚLENÍ NA VELKÁ PRVOČÍSLA ZÁKLADEM KONSTRUKCE JSOU 4 VÝMĚNNÁ OZUBENÁ KOLA A ŠNEKOVÝ PŘEVOD 1:40