ROVINNÉ ŘEZY MNOHOSTĚNŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Těleso s podstavou v obecné rovině – kótované promítání
Advertisements

ŘEŠENÍ ÚLOH V EXCELU.
Skupenské přeměny látek
Volné rovnoběžné promítání
Lineární perspektiva Ivana Kuntová.
Objemy a povrchy těles Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Volné rovnoběžné promítání – průsečík přímky tělesem
Krychle ABCDA´B´C´D´s podstavou ABCD v obecné rovině a
Průsečík přímky a roviny
V otočení vidíme útvary ležící v dané rovině ve skutečné velikosti !
Shodnost rovinných útvarů Shodnost trojúhelníků
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Vzájemná poloha přímek
R1 = 10  R2 = 20  R 3 =70  R 4 = 30  R 5 = 20  R 6 = 40  R 7 = 10  Ucelk = 230 V 1.Sečtu R1 a R2 R12=R1+R2 R12=10+20 R12=30  2.Vypočtu odpor Ra3.Vypočtu.
Distribuční úlohy LP.
Prezentace systémů soutěží od ročníku 2008/09 pro pokračování stiskněte vždy po skončení zvukového komentáře ENTER Uváděné termíny jsou v pracovní podobě,
Volné rovnoběžné promítání
Vektorové a maticové operace, soustava lineárních rovnic
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Jehlan povrch a objem.
ARCHIMÉDOVSKÁ TĚLESA.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Goniometrické funkce.
Prezentace produktu Microsoft Excel. ČAS Vrátí číslo, které představuje určitý čas. Toto číslo vrácené funkcí ČAS je desetinné číslo v rozmezí od 0 do.
Čtverec v obecné rovině – kótované promítání
Digitální učební materiál
ZOBRAZENÍ TĚLESA V OBECNÉ ROVINĚ
Měření objemu pevného tělesa
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Objemy a povrchy těles základní přehled vlastností a vztahů
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ZÁKLADY DESKRIPTIVNÍ GEOMETRIE.
STEREOMETRIE Polohové úlohy – řezy těles 2 body v jedné stěně
T Ě L E S A.
Konstrukce střihu dětských sportovních kalhot (M 1:5)
Digitální učební materiál
Krychlení kulatiny Stereometrický způsob Krychlící vzorce
Přebíhání na síti při vlastním podání
Hlavní přímky roviny Horizontální přímky roviny (přímky I.osnovy) jsou přímky rovnoběžné s půdorysnou. Nejdůležitější z nich je půdorysná stopa roviny.
Planimetrie ÚHLY.
Hudební výchova Notová osnova, noty, hudební abeceda
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Vzdálenost bodu od přímky Autor: Mgr. Svatava Sekerková.
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Březen 2015 Gymnázium Rumburk
Střed horní podstavy; (hlavní) vrchol
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Vzdálenost rovnoběžných přímek a rovin Autor: Mgr.
VY_32_INOVACE_33-11 XI. Průsečnice rovin.
Kótované promítání – dvě roviny
Konstruktivní geometrie
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Autor: Mgr. Svatava Sekerková
Vzdálenosti v tělesech
VY_12_INOVACE_Pel_III_17 Jehlan Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
A C D V B Sestrojte průsečnici rovin ACV a BDN. N... střed CV Je dán pravidelný čtyřboký jehlan ABCDV.
A C D V B Sestrojte průsečnici rovin ABN a CDM. N... střed CV M... střed BV Je dán pravidelný čtyřboký jehlan ABCDV.
ŘEZ HRANOLU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Prostorové útvary Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
SÍTĚ HRANATÝCH TĚLES OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Volné rovnoběžné promítání - řezy
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

ROVINNÉ ŘEZY MNOHOSTĚNŮ Učebnice Str. 36 – 39

ŘEZ KVÁDRU rovinou kolmou k nárysně

Rovinný řez šestihranem Učebnice str. 38, Tab. 12, úkol č. 1

ROVINNÝ ŘEZ pravidelného čtyřbokého jehlanu rovinou kolmou k nárysně Učebnice str. 39, obr. 91

z V2 V3 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 V1 C1 A1 B1 y

z V2 V3 ρ3 ρ2 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 V1 C1 A1 B1 y ρ1

z V2 V3 ρ3 C´2 A´2 B´2=D´2 ρ2 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 V1 C1 A1 B1 y ρ1

z V2 V3 ρ3 C´3 C´2 D´3 B´3 A´2 B´2=D´2 ρ2 A´3 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 V1 A´1 C´1 C1 A1 B1 y ρ1

z V2 V3 ρ3 C´3 C´2 D´3 B´3 A´2 B´2=D´2 ρ2 A´3 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 D´1 V1 A´1 C´1 C1 A1 B´1 B1 y ρ1

z V2 V3 ρ3 C´3 C´2 D´3 B´3 A´2 B´2=D´2 ρ2 A´3 x12 A2 B2= D2 C2 D3 A3=S3=C3 B3 D1 D´1 V1 A´1 A1 C´1 C1 B´1 B1 y ρ1