Učebnice str.81 9. ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Advertisements

TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
VY_32_INOVACE_Př.4.15-Třídění odpadu-prezentace
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_52_INOVACE_ZE.8.70 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Autor: Mgr. Helena Nováková
Jeseník – jednička ve třídění odpadů a úspory energie
1. Minimalizace 2. Třídění a recyklace 3. Odstraňování Vypořádávání se s odpady zpět znovu 2.
ROZDĚLENÍ Žáci si učivo přečtou a zapíší do sešitu
Odpady.
Jeden z největších globálních problémů je ohromná produkce odpadů. Ve velké většině je tento odpad nevyužit a končí na skládkách. Spousta odpadu by ale.
Společenské a hospodářské prostředí
VY_32_INOVACE_407, 21. sada, Přírodověda
Jak je to s odpady ?.
Sekundární sektor Průmyslová výroba.
Těžební průmysl Martin VRZALA.
Jak třídit odpad.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
VY_V/2_INOVACE_65_Opakování – jak se co vyrábí Opakování – jak se co vyrábí Miroslav Kaňok.
SBĚRNÝ DVŮR ČESKÁ TŘEBOVÁ
Recyklace a odpad.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
DEN ZEMĚ TEST.
RECYKLACE TERMOPLASTŮ, TERMOSETŮ A PRYŽÍ
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
LÁTKY A TĚLESA.
Adriana Holková, Barbora Možíšová a Adéla Literáková
ZŠ Nová Ves Soutěžní družstvo: hoši
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Barbora Látalová, Tomáš Pavlík,
Recyklační hra.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Odpady Vypracoval Mgr. Pavel Daněk Projekt: Inovace oboru Mechatronik pro Zlínský kraj Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.08/
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
LÁTKY A TĚLESA © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu VY_32_INOVACE_15_Třídění odpadu.
Výroba Papíru Jan střída
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk,okres Česká Lípa,příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_19 _ENVIRONMENTÁLNÍ.
Sekundární sektor Průmyslová výroba.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Barevný svět odpadků naše výtvarné pokusy o zpracování odpadu různého druhu tříděného podle barev do prostorových kreací.
AUTOR: Mgr.DANUŠE LEBDUŠKOVÁ
Životní prostředí 2 – Odpady
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Třídění odpadů,recyklace
EVROPA HOSPODÁŘSTVÍ VY_32_INOVACE_07-47 Ročník: VIII. ročník
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Které suroviny jsou obnovitelné a neobnovitelné:
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_17_Třídění odpadu_1
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Transkript prezentace:

Učebnice str.81 9. ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL 20. a 21. století je závislé na vlastnictví a těžbě surovin. Rozvojové země jsou zcela na surovinách závislé. Vyspělé země dovážejí mnoho surovin, hlavně – ropu. Zpracovala: E. Němčeková

Vyhledejte v atlase státy s těžbou surovin Atlas – průmysl světa Pracujte do sešitu: Vypište podle značek jednotlivé suroviny a jednotlivé státy. Uveďte, kde se co těží.

Přečíst učivo str.81 Žlutý kontejner slouží pro odpad: Nové zásoby – potřeba šetřit Zvyšují se ceny surovin Nové technologie – šetří spotřebu paliv Kovy se nahrazují plasty Odpad – jako druhotná surovina Recyklace starých surovin – nové výrobky Odpověz: Co se dá vyrobit recyklací plastových lahví? Z čeho se plasty vyrábějí? K čemu slouží kontejnery na tříděný odpad? Žlutý kontejner slouží pro odpad: Papír, šetříme dřevo Modrý - Bílý - Sklo bílé, šetříme sklářské písky Barevné sklo Zelený - Šedivá popelnice, nerecyklujeme Směsný - Žlutý - Plast – šetříme ropu