Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
ECVET v Programu celoživotního učení
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 25 Číslo.

Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Popularizace výsledků VaV – aktivity Útvaru vnějších vztahů.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
MS OFFICE - WORD ZÁHLAVÍ A ZÁPATÍ Ing. Petr Hanáček
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Praha
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Role projektu „Klíče pro život“ v podpoře práce s dětmi a mládeží.
1.Multikulturní výchova 2.Medializace a mediální výchova 3.Výchova k dobrovolnictví 4.Zdravé klima neformálního a zájmového vzdělávání 5.Participace a.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Španělsko, Málaga 2008 Helena Kubrová.  Agentura zajišťující hostesky  Marketingové poradenství  Průzkum trhu  Grafické návrhy, tvorba www. stránek...
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
Národní informační centrum pro mládež – maják v moři informací – 20 let zkušeností – první ICM v ČR 1992, 1964, , 6321, , 21, ,
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Zajímavosti a weby …on-line inspirace.. Webové stránky ERYICA – stránky organizace, seznam členů, školení, projekty, dokumenty, novinky.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Informační systém pro mládež celostátní setkání zástupců ICM v ČR – představena Koncepce rozvoje ISM a metodika certifikace ICM NICM.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Centrum pro rodinu a sociální péči, Brno
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Databáze Bibliografie dějin českých zemí jako cesta k plným textům v domácích i zahraničních knihovnách Václava Horčáková Elektronické služby knihoven.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Projekt ERNIE Moravská zemská knihovna Mgr. Jan Lidmila.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
PaedDr. Eva Schneiderová NIDV. * Články * Aktuality aktuálních zpráv Aktuality * O nadání a nadaných – 12 článků O nadání a nadaných * Představujeme.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010 červen 2010.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Grafické portfolio Anežka Churaňová. KDO JSEM Anežka Churaňová grafička a externí lektorka v oboru grafiky, vizuální komunikace a digitální fotografie.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Zpráva o řešení projektu LR1305 Průběžná oponentura za období Nositel projektu: Západočeská univerzita v Plzni Řešitel projektu: Ing. Barbora.
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Podpora škol v rámci realizace dalšího vzdělávání v JMK
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Regionální potravina ve Středočeském kraji
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Publicita v projektech
Potřebují knihovny LOGO?
Komunikační plán IOP 2008 – vyhodnocení představení
Klíčové aktivity projektu
Transkript prezentace:

Propagace informačního systému pro mládež

Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální styl (na rozdíl od propagace jednotlivých ICM)

Společné akce pro veřejnost – prezentace ISM Veletrhy Festivaly Setkání pracovníků s mládeží Vzdělávací akce

Uskutečněné akce na propagaci ISM: Gaudeamus Praha (8000 návštěvníků), Festival nad řekou Písek, Zažít město jinak, Open Air Kecejme do toho, Majáles Praha (HK), Youthweek, LFŠ UH (téměř 6000 návštěvníků), Bambiriáda, Ladronkafest, Gaudeamus Brno ( návštěvníků), Setkání pracovníků SVČ, Mezinárodní veletrh fiktivních firem

Kalendář akcí ISM najdete na: Informace a návrhy na další akce posílejte na:

Corporate identity (= jednotný vizuální styl) jsou všechny činnosti, které mají odlišit firmu od konkurence. Je to v prvé řadě způsob, jakým se firma vizuálně prezentuje navenek. Nejedná se tedy o jednostrannou záležitost, např. pouze o webové stránky.webové stránky Potřeba sjednotit vizuální formu se týká všech propagačních materiálů, např.: firemní tiskoviny (vizitky, hlavičkové papíry, obálky)tiskoviny firemní dokumenty (šablony zpráv, smlouvy) propagační materiály (katalogy, letáky, inzeráty) elektronické dokumenty (šablony pro či projektor)

Jednotné logo Vytvořeno na základě veřejné soutěže v roce 2009 Vítězný návrh: studentka Andrea Michálková Grafický manuál Vizuální styl propagačních materiálů od firmy Galio – vychází z loga Propagační materiály (pořízené z AK a KPŽ)

Logo informačního systému pro mládež

Varianty loga ICM

Co můžeme ICM k propagaci nabídnout: Prezentační stánek (KPŽ) – 2 velikosti

Rolety (AK + KPŽ)

Spoty filmové (AK)

Audio spoty (KPŽ) ke stažení na: projektu/klice-pro-zivot/podpora-informacniho- systemu-pro-mladez/cile-a-vystupy/audiospotyhttp:// projektu/klice-pro-zivot/podpora-informacniho- systemu-pro-mladez/cile-a-vystupy/audiospoty

Publikace (Studium v zahraničí, Práce v zahraničí, Dobrovolnictví, ICM v ČR, ICM v EU) (AK + KPŽ)

Bianco materiály – plakáty, šablony (AK)

Grafické úpravy materiálů – bannery na web, logo, diplomy apod. (NICM)

Pokud budete mít jakékoliv dotazy k propagaci ISM, neváhejte mě kontaktovat na Děkuji za pozornost.