Stanislav Hájek 2.L Školní rok:2013/2014 P ř edm ě t:Biologie Vyu č ující:Mgr.Ludvík Kašpar.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

Notebook. Notebook je označení pro přenosný počítač Jsou v něm zabudované komponenty, srovnatelné se stolním PC.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Sluneční soustava Dominik Kvapil – ZŠ náměstí Varnsdorf
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tropický deštný les.
Jakub Lindner C3A PRACOVNÍ PRÁVO –VZNIK A ZÁNIK PRACOVNÍHO POMĚRU.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Bezpečně do školy. Bezpečně do školy Čím se dopravujeme do školy?
VY_32_INOVACE_Aj.6.10-At school-prezentace
Vypracovaly: Tereza Plžiková, Zuzana Veverková, Zuzana Brožková
Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 Znáš pohádky ? EU – OP VK VY_32_INOVACE_STčt20 Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU - OP.
Fenek berberský Vulpes zerda Pavel Matějovský.
Letoun Solar Impuls Petr Beneš, DL2 VOŠ a SPŠ Dopravní Masná 18, Praha1.
kadeřnice učitelka ve školce kriminalistka zdravotní sestřička.
Kácení deštných lesů.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Primáti Opice.
VY_32_INOVACE_Dj.6.09-Homér-prezentace
Název šablony: Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT 32/ Č J10/ , Beranová Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Název výukového.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Vypracovali:Filip Beránek-úprava Jirka Plánka-Informace,obrázky.
Voldán Fabián 2L Školní rok 2013/  ZÁKLADNÍ ŽIVOTNÍ POTŘEBY:POTRAVA VODA KYSLÍK.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_116 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Miluše Hnátová PředmětDějepis.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
KANADA.
Označení materiálu:. VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _07
ROMANTIS MUS Umělecký směr Hlavní rysy nového směru : citově povznést člověka, zajímá je duše a cit člověka, prožitek návrat k minulosti, obdivování.
Tropický deštný les.
Tropický deštný les.
Tropické deštné lesy 6. března 2006.
Vypracovali: Tomšů Michaela Pantlík David Novotná Veronika.
Strašilky (Phasmatodea)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Usa.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Opakování ionty Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková.
Kryogenní pochody.
Stoletá válka 1337–1453 Spor o Flandry 3 fáze/etapy 1.etapa( )
Moučníky z listového těsta
 jméno autoraMária Kubešová  název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice  číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/  číslo šablonyIII/2.
Světlo Opletal Stanislav Předmět : Biologie Vyučující : Mgr. Kašpar Ludvík.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_26.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_110 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Miluše Hnátová PředmětDějepis.
5 nejdéle žijících živočichů Vypracoval: Jakub Pudil Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar.
Předmět: Biologie Obor: Technické lyceu Vyučující: Mgr. Kašpar Ludvík Třída: 2L Školní rok: 2014/15 Jméno: Zajonc Petr Předmět: Biologie Obor: Technické.
Ročníková práce Filip Grábl, VI.B Školní rok 2012/2013.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _06 Název materiálu:Stahovací montážní zařízení Tematická oblast:Výrobní zařízení 2. ročník Anotace:Prezentace.
Konstantin I. Veliký (Flavius Valerius Constantinus)
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Voda Anna Veselá.
Trh Božena Genrtová.
Známe spoustu druhů tzv. létajicích ryb
Petra Janečková a Lucie Zinková C3B
Předmět: BiologieTřída: 1L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2013/2014 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Jméno: Marian Příhoda.
Šalmaj.
Anotace: Na číselné ose čtou čísla, která se postupně objevují.
Česká renesance a humanismus
Amarylkovité Rostliny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_118 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Miluše Hnátová PředmětDějepis.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_37.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Tropický deštný prales je zalesněný biom s trvale teplým a vlhkým podnebím. Tento biom nalezneme zejména v rovníkových oblastech Země. Nejrozsáhlejší.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11_EKOSYSTÉMY_DEŠTNÝ PRALES ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Stanislav Hájek 2.L Školní rok:2013/2014 P ř edm ě t:Biologie Vyu č ující:Mgr.Ludvík Kašpar

 V pralesech bývá a ž 100% vlhkost.  Pokud je prales vypálen popel obohatí p ů du, která je pak velmi úrodná, co ž je jeden z d ů vod ů kácení prales ů.  Je to biom s nejvyšším po č tem druh ů organism ů, z nich ž v ě tšina je nejspíše dosud nepoznána.

 Tropické deštné lesy se nazývají nejv ě tší lékárna sv ě ta pro výskyt velkého po č tu p ř írodních lé č iv.  Tém ěř polovina u ž ívaných lék ů pochází z tropických deštných prales ů.

 Ke kácení les ů dochází kv ů li spot ř eb ě d ř eva jako paliva, výrobní suroviny ale hlavn ě kv ů li zisku nové zem ě d ě lské p ů dy, která je po vypálení velmi úrodná, ale jen na 2-3 roky, co ž je p ř í č ina dalšího vypalování.  Od poloviny 20 století jsme p ř išli o zhruba polovinu tropických deštných les ů na zemi.

 Je t ř eba p ř estat dotovat t ěž bu d ř eva, nasadit dan ě na pralesní d ř evo.  Odpušt ě ní dluh ů zemím t ř etího sv ě ta.  Cena d ř eva – d ř ev ě né výrobky jsou p ř íliš levné.  Zamezení sr ů stu t ěž a ř ských firem a vládních struktur.

 V tropickém deštném lese sice rostliny vyráb ě jí kyslík fotosyntézou, ale tém ěř stejné mno ž ství se ho tam také spot ř ebuje p ř i procesu hynutí a rozkladu.  Má nulovou a ž mírn ě kladnou bilanci produkce kyslíku.  (Nejvíce kyslíku vyrobí ř asy na mo ř ském dn ě )

    ick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales&oq=tropick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales &gs_l=img.3..0l3j0i24l j ac.1.42.img ZDZtgDCHl1Y#facrc=_&imgdii=_&imgrc=xZK1YxXOzzKrDM%253A%3B2DE0gF76BkC1CM%3Bhttp% 253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252Fc%252Fc2%252FRio _Madre_de_Dios%252C_Peru.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fcs.wikipedia.org%252Fwiki%252FTro pick%2525C3%2525BD_de%2525C5%2525A1tn%2525C3%2525BD_les%3B2048%3B1536%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252Fc%252Fc2%252FRio _Madre_de_Dios%252C_Peru.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fcs.wikipedia.org%252Fwiki%252FTro pick%2525C3%2525BD_de%2525C5%2525A1tn%2525C3%2525BD_les%3B2048%3B1536  ick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales&oq=tropick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales &gs_l=img.3..0l3j0i24l j ac.1.42.img ZDZtgDCHl1Y#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ZWCgOKSLWWw5vM%253A%3BguXEtqz9BYDuLM%3Bhtt p%253A%252F%252Fnd01.jxs.cz%252F545%252F756%252F214d31a1f7_ _o2.jpg%3Bhttp%25 3A%252F%252Fekolodzis.blog.cz%252F0703%252Fpodle-ekologu-je-ohrozeno-95-destnych-pralesu- sveta%3B400%3B300  ick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales&oq=tropick%C3%BD+de%C5%A1tn%C3%BD+prales &gs_l=img.3..0l3j0i24l j ac.1.42.img ZDZtgDCHl1Y#facrc=_&imgdii=_&imgrc=3gTrhhFI6ufPLM%253A%3BEp60YjjXfUriYM%3Bhttp%253A %252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252F9%252F99%252FTropicke _lesy_sveta.png%3Bhttp%253A%252F%252Fbojujemezazvirata.webnode.cz%252Fdestne- pralesy%252F%3B1350%3B625