Diagnostika. Hodnotíme:  Závažnost, dlouhodobé přetrvávání  Poruchy chování ve vztahu k rodině  Poruchy chování vázané na činnost v partě  Poruchy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÍTEJTE NA STRÁNCE VÝCHOVNÉHO PORADCE
Advertisements

Primární prevence: Workshop s Popelkou
Projekt Fakultní nemocnice u sv
Psychosomatické obtíže u dětí a adolescentů
rizikové chování Škola:
Neurózy, psychózy, rané poruchy
ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
Hyperkinetické poruchy F 90.1 Emoční poruchy F Poruchy chování F91
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
VYBRANÉ OTÁZKY Z PSYCHOLOGIE PRO PRACOVNÍKY V POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍCH © SPURNÝ, 2012.
PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Etopedie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Psychologie útěkovosti“ Barevný svět dětí
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Školní poradenské pracoviště
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Sociálně patologické jevy
Sociální patologie SCPT SCPA
Obtíže žáků s učením a chováním
Klasifikace poruch chování
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE PhDr. Daniel Heller.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
SOCIÁLNÍ ROLE ROLE Očekávaný způsob chování vázaný na určitý sociální status (VSS II, s. 943) Připsané Vnucené Získané.
Rizika poškození zdraví dětí spojená se školní zátěží
Minimální preventivní program školy
Sociální patologie SCPT SCPA
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Riziko: Chybí ochranné prostředí, které nevyhovuje individuálním potřebám dítěte. klíčové: uzpůsobit prostředí patří mezi první úkoly + Náročnější prostředí.
Internalizované poruchy chování
Základy speciální pedagogiky Etopedie
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Základy speciální pedagogiky Etopedie Rizikové a protektivní faktory vzniku poruch chování Mgr. Jarmila Matochová,
Metodický pokyn k primární prevenci sociálně patologických jevů u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních 2007.
Kazuistiky Problém Nejslabší místo Prvotní Intervence.
Mgr. Marika Kropíková.  Řešení záškoláctví je složitý proces, při kterém jsou zainteresovaní pedagogové, zaměstnanci státní správy a orgány činné v péči.
Základy speciální pedagogiky
Základní charakteristika
ZÁŠKOLÁCTVÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
SPLBP_ZSE ZÁKLADY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY ETOPEDIE Projevy dítěte s PCHE.
Etopedie Speciální pedagogika dětí a mladistvých s poruchami chování.
1 Budoucnost péče o ohrožené děti Mgr. Jaroslav Fidrmuc zástupce náměstka ministryně pro vzdělávání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Sociálně-patologické jevy u dětí a mládeže Pojem patologie Sociální deviace Sociální kontrola (vnější, vnitřní – formální/neformální)
Program terapie partnerských agresorů. Teoretická východiska Co nám brání chovat se bezohledně, agresivně, ubližovat blízkým?
Sociální patologie SCPT SCPA 3. přednáška Dělení poruch chování Příčiny poruch chování Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D. FPE ZČU v Plzni.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Mgr. Kateřina Lojdová 6. lekce: Problémový žák Mgr. Kateřina Lojdová
6. Diagnostika sociálních vztahů ve skupině dětí
O agresi Mgr. Denisa Denglerová
6. Diagnostika sociálních vztahů ve skupině dětí
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Záškoláctví
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
6. Diagnostika sociálních vztahů ve skupině dětí
Socializace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
PEDOPSYCHIATRIE - obecná část
Náročné životní situace
Náročné životní situace (Všeobecný adaptační syndrom) Psychologie 4. S
12. května 2015, Monika Peterková
číslo: VY_32_INOVACE_14_11 Název: Kriminalita mládeže
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
Školská sociální práce
Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019.
Mgr. Et Mgr. Veronika Boussag, dipl. um.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Diagnostika

Hodnotíme:  Závažnost, dlouhodobé přetrvávání  Poruchy chování ve vztahu k rodině  Poruchy chování vázané na činnost v partě  Poruchy chování ve škole: ve vztahu k učiteli, ke spolužákům, nerespektování norem školy  Poruchy agresivní a neagresivní

Lež  Pravá lež (úmysl a vědomí nepravdivosti)  Bájivá lež  Patologická lhavost (jeden ze symptomů disociální poruchy osobnosti) Podvádění  Sociálně nepřijatelná obranná reakce  Zkratková reakce  Zafixovaný způsob jednání

Záškoláctví, útěky, toulání  Záškoláctví, školní fóbie  Útěky z domova reaktivní, impulzivní  Chronické útěky  Toulání Hledání příčiny, které neagresivní PCH vyvolaly: konflikty ve škole, v rodině, s vrstevníky, obrana před ponižujícími pocity, strach

Krádeže:  Krade pro sebe  Krade pro druhé  Krade, aby demonstrovalo svoje kompetence (konformita k vrstevnickým skupinám)  Krade s partou, pro partu Vandalismus Šikana Vágnerová Marie: Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Karolinum 2005