Voldán Fabián 2L Školní rok 2013/2014 24.5.2014.  ZÁKLADNÍ ŽIVOTNÍ POTŘEBY:POTRAVA VODA KYSLÍK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Odborný výcvik Tematická oblast: Prací.
Advertisements

Notebook. Notebook je označení pro přenosný počítač Jsou v něm zabudované komponenty, srovnatelné se stolním PC.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Současné dění v kultuře
PSYCHOHYGIENA Karolína Růžičková C1B
Č í slo a n á zev projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzděl á v á n í pro konkurenceschopnost Zvy š ov á n í vzdělanosti pomoc í e-prostoru N á zev a adresa.
Sluneční soustava Dominik Kvapil – ZŠ náměstí Varnsdorf
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Sports and culture events
Bezpečně do školy. Bezpečně do školy Čím se dopravujeme do školy?
Oddělování složek směsí
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Škrob v potravinách VY_32_INOVACE_CH AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Vypracovaly: Tereza Plžiková, Zuzana Veverková, Zuzana Brožková
Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 Znáš pohádky ? EU – OP VK VY_32_INOVACE_STčt20 Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU - OP.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
kadeřnice učitelka ve školce kriminalistka zdravotní sestřička.
Název šablony: Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT 32/ Č J10/ , Beranová Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Název výukového.
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková. Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_CH_9.63 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres.
Červen 2014 Jan Ryšavý, 9. A. SNADNO SE POLOŽÍ......TĚŽCE SE ODPOVÍDÁ.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
KANADA.
ROMANTIS MUS Umělecký směr Hlavní rysy nového směru : citově povznést člověka, zajímá je duše a cit člověka, prožitek návrat k minulosti, obdivování.
Stanislav Hájek 2.L Školní rok:2013/2014 P ř edm ě t:Biologie Vyu č ující:Mgr.Ludvík Kašpar.
Autor: Mgr. Jitka Kořístková
Vypracovali: Tomšů Michaela Pantlík David Novotná Veronika.
Recyklace Jméno : Matyáš Veselý Datum: 23. dubna 2014 Třída: 2.L
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Opakování ionty Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková.
Kryogenní pochody.
FRANCIE Geografické údaje.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 jméno autoraMária Kubešová  název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice  číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/  číslo šablonyIII/2.
Světlo Opletal Stanislav Předmět : Biologie Vyučující : Mgr. Kašpar Ludvík.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_110 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Miluše Hnátová PředmětDějepis.
Sacharidy Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková. Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_CH_9.55 Název školy: Základní škola a Mateřská škola.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
Konstantin I. Veliký (Flavius Valerius Constantinus)
Vypracovala Markéta Langrová
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Voda Anna Veselá.
Blues Richard Malý.
Co se dozvíme? Úvod – „Děti květin“ Projevy skupiny Cestování
Známe spoustu druhů tzv. létajicích ryb
Petra Janečková a Lucie Zinková C3B
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Předmět: BiologieTřída: 1L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2013/2014 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Jméno: Marian Příhoda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím druhohor – přírodními podmínkami,
Anotace: Na číselné ose čtou čísla, která se postupně objevují.
Kokainovník pravý (rudodřev koka)
Šelmy medvědovité Sabina Náhlíková IX.A.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
ČLENOVCI.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_37.
Savci.
Potrava
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
zpracovaný v rámci projektu
ZEM Ě D Ě LSKÝ PR Ů MYSL Karafiátová Jana. Zemědělství je nedílnou součástí hospodářství Důležité nejen ve výrobě potravin a zemědělských produktů, ale.
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Transkript prezentace:

Voldán Fabián 2L Školní rok 2013/

 ZÁKLADNÍ ŽIVOTNÍ POTŘEBY:POTRAVA VODA KYSLÍK

Rostliné :  řepka ozimá  pšenice ozimá  ječmen jarní  bob  hrách  peluška  jetel Živočišné  Chov skotu  Chov prasat  Chov ovcí  Chov koz  Chov koní  Chov ryb  Chov drůbeže  Chov zvěře

 Thaumatin  Aminokyseliny  Antioxidanty a konzervanty  Barviva  Cukry a sladidla  Emulgátory  Potravinářská aromata  Stabilizátory a zahušťovadla  Vitamíny

 Maso se stane luxusem, který nahradí mořské řasy a hmyz  Granule z mořských řas by už za dvacet let mohly nahradit sůl. Jejich masivní produkce může dokonce omezit závislost na fosilních palivech. V laboratorních podmínkách mezitím bude vznikat syntetické maso.  Existuje 1400 druhů hmyzu, které jsou poživatelné člověkem.  Mořské řasy jsou nejčistším a nejkvalitnějším organizmem a vyznačují se svým až neuvěřitelným složením. Kromě mnohých vitamínů, minerálů a chlorofylu, který vyživuje buňky, jsou řasy nejsnáze využitelným zdrojem lehce stravitelných bílkovin a sacharidů.

 Půda, díky svému unikátnímu složení, tvoří jednu z podmínek pro růst rostlin a existenci života. Schopnost vytvářet biomasu, tedy zajistit růst rostlinám, je základní funkcí půdy. Říkáme jí produkční, protože nám umožňuje vytvářet produkty rostlinné i živočišné výroby. Na půdě lze pěstovat obilí atd.  Půda ale není jen zdrojem obživy, například bavlna, ze které se vyrábí většina oblečení, se také pěstuje na poli.

    luxusem-ktery-nahradi-morske-rasy-a-hmyz  a&hs=e6f&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RBKBU 6bSHcuy7AaEvYHoCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=943#channel=sb&q=mo%C5 %99sk%C3%A9+%C5%99asy&rls=org.mozilla:cs:official&spell=1&tbm=isch&facrc=_&imgdii= _&imgrc=BalIH4VAlCFd1M%253A%3Bv2OWnGdnXO4TdM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg. blesk.cz%252Fimg%252F1%252Ffull%252F img-more- rasy.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.blesk.cz%252Fclanek%252Fzpravy-udalosti- zahranici%252F156336%252Fv-cine-zezelenalo-more-mistni-se-v-hnusu- koupou.html%3B978%3B651  a&hs=e6f&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RBKBU 6bSHcuy7AaEvYHoCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=943#channel=sb&q=mo%C5 %99sk%C3%A9+%C5%99asy&rls=org.mozilla:cs:official&spell=1&tbm=isch&facrc=_&imgdii= _&imgrc=HjWlBMlAtzTERM%253A%3BxXeAVd4qj- MV6M%3Bhttp%253A%252F%252Foizp.cz%252Fwp-content%252Fuploads%252Fmorske- rasy.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Foizp.cz%252F%253Fp%253D2062%2526lang%253Dcz%3B8 00%3B800  &site=puda

Doufám že se vám prezentace líbila.