BACK TO BASIC SIMONA
https://www.youtube.com/embed/PkBxPJuuJOU
cílit na zákaznickou zkušenost? Dává vám smysl cílit na zákaznickou zkušenost?
ANO, pokud to vygeneruje vyšší revenue V UK měří ´Customer Satisfaction Index´ a firmám s nadprůměrným CSI roste revenue o 6% meziročně víc než ostatním JASNĚ, chceme si udržet stávající a k nim přidat nové, a další a další, zákazníky
WOW Co je ´clientology´? PYRAMIDA ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI (*Forrester CX Design) WOW Co je ´clientology´?
Spokojenost zaměstnanců dobrá zákaznická zkušenost
Zpět k hodnotám jako je respekt, slušnost, poctivost, plnění slibů, lidskost …
“Zlaté” pravidlo “platinové” pravidlo 2014 Empatie (=sdílení emocí, pocitů…) Zmapování zákaznické cesty
A jak vy si stojíte se spokojeností/ nadšením zaměstnanců? Můžeme segmetovat, měřit spokojenost, net promoter scores, customer effort scores, ale jsou to 2 základní skupiny lidí, které “tvoří” značku (brand): Velmi spokojení zákazníci Enthusiastičtí zaměstnanci
B2B B2T B2C H2H
HUMANLY DIGITAL
Období ZÁKAZNÍKA Období INFORMACE Období DISTRIBUCE Období Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Období INDUSTRIALIZACE
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny https://www.youtube.com/watch?v=6TQtrXyeIhY
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Sbenesova@bluelinkservices.cz
Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet! Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!