InfoBUS Olomouckého kraje. Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

ČLENSKÁ SCHŮZE 2009 Plnění plánu činnosti sportivního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty za rok 2008.
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Ruzanna Sargsyan dobrovolnice z Arménie Jeďte jako DOBROVOLNÍCI do celého světa!
10. ročník fotbalového turnaje azylových domů v malé kopané.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Kdo vlastně jsme? Jsme skupina mladých fotografů, kteří se zajímají zejména o MHD. Navštěvujeme dny otevřených dveří, muzea, hrady, zámky a nakonec jednou.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
TĚ ZVE NA VÝPRAVU: Občanské sdružení. Jirkův nový domov v horách Kdy: Kde: Josefův Důl v Jizerských horách ( nový domov Jirky Hajníka) Náplň.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
POV 2008 Navrhovaná podoba Programu obnovy venkova Olomouckého kraje V roce 2008.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
JÍZDA ZA POKLADEM HANÉ aneb „HANÁCKÉ CESTOVATEL“
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
Architektonické soutěže VALNÁ HROMADA ČKA,
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
MOTTO: „Chceme propojený, spolupracující, životaschopný region, který poskytuje jeho obyvatelům i návštěvníkům příležitost ke kvalitnímu a spokojenému.
Vyhledávání českých regionů a měst uživateli Google autor bakalářské práce: Markéta Návratová vedoucí bakalářské práce: doc. Dr. Ing. Jiří Horák BAKALÁŘSKÁ.
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Hradec Králové, NKQ, 18. února 2014.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
ROP: FINANCE PRO VÁŠ INVESTIČNÍ ZÁMĚR Výroční konference Regionálního operačního programu Střední Morava Zlín, 8. září 2009.
Členění území naší vlasti
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
ČESKO-POLSKÝ INOVAČNÍ PORTÁL CZESKO-POLSKI PORTAL INNOWACYJNY Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007 – 2013 –Prioritní.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Cíl  Rozvoj pěstitelských výstav Floria a jejich přestěhování z Věžek do Kroměříže  Navázat na tradici zemědělských výstav v Kroměříži  Rozšířit výstavnické.
Možnosti mládeže v zahraničí 6. listopadu 2008 Škola ekonomiky a cestovního ruchu Sdružení na podporu mezinárodního přátelství „Slunce“, o. s.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
statutární náměstkyně hejtmana
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
SLOVENSKO 2016.
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Členění území naší vlasti
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

InfoBUS Olomouckého kraje

Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou v celkem 32 městech České republiky navštívilo za 70 dní více než lidí, zajímajících se o regiony Střední Morava a Jeseníky. Dotazníkové šetření ukázalo, že Infobus ocenili jak turisté, tak i odborná veřejnost. Důležitým faktem také je, že se akce projevila zvýšenou návštěvností turistů v kraji. Bližší info a foto na V jednotlivých městech proběhne vždy před akcí neadresný mailing obyvatelům – s pozvánkou se základními turistickými informacemi o Olomouckém kraji a s přehledem „zastávek“ Infobusu (celkem letáků).

InfoBUS Olomouckého kraje Základní informace o letošní akci - Léto 2009: Termín kampaně: duben – červen 2009, vždy 2 dny ve vybraných městech. Olomoucký kraj „přijede“ jako mobilní informační centrum do 10 měst Česka a 2 měst Polska a potenciálním návštěvníkům nabídne komplexní nabídku turistických atraktivit a služeb regionů Střední Morava a Jeseníky.

InfoBUS Olomouckého kraje

Výňatky z knihy návštěvníků InfoBUSu Olomouckého kraje Pardubice Tak vzorně připravená procházka krásnou krajinou Olomoucka. Zase se k Vám vrátíme. Díky. Na základě loňské návštěvy autobusu v Pardubicích jsem byl loni v Olomouci a okolí (2x) a z toho jednou jsem využil olomouckou kartu dvoudenní a letos asi využiji kartu pětidenní. Úžasný nápad, perfektní propagace, úžasná ochota. Moc děkuji, jen by ten autobus měl přijet tak o měsíc dříve! Díky moc! Hradec Králové To je něco, o co je zájem, protože většinou když někam přijedu, jsem jak nahý v trní. Děkuji za vynikající slovní doprovod. Přesvědčili mě a rádi ji navštívíme. Velice dobrý nápad s tímto autobusem, jiné kraje by si mohly vzít příklad.

InfoBUS Olomouckého kraje Jihlava Děkujeme za propagaci Olomouckého kraje a Olomouc CARD je super – využili jsme ji v r a určitě se vyplatí. Loni jsme si u Vás vybrali perfektní relaxační, sportovní pobyt – LÁZNĚ SKALKA. Moc se nám to líbilo!!! Tisíce díků za takové akce! Velice spokojená klientka. Velmi skvělá nabídka. Těšíme se na příští návštěvu. Moc dík Mladá Boleslav Přijedeme!! Celý kolektiv! Vynikající nápad, který by měly !!! okoukat všechny ostatní kraje. Nejjednodušší způsob, jak ukázat krásy ČR! Velmi ochotní lidé! Díky! Jeseníky a Olomouc – moc krásné a stojí to tam za vidění, výborná propagace.

InfoBUS Olomouckého kraje Brno Už se k Vám moc těším!!! Ať žijó Hanáce! O autobusu jsem se dozvěděla z rozhlasu Brno a přes velké vedro Je to skvělý nápad. Spousta materiálu, ke kterému se člověk jen tak nedostane a výborní a ochotní informátoři. Díky. Zlín Děkuji moc. Díky této Vaší informační kampani vím, jaké poklady a příležitosti ke strávení volného času v okolí máme. Je to úžasný nápad. Moc děkujeme za tipy na výlety. Minulý rok jsme toho využili o prázdninách. It is great presentation. I like it. I alraedy started to think to go and visit some places. I got many documents after I search I will decide to go. Thank you very much.

InfoBUS Olomouckého kraje Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR ZIMA 200/10 Cílové skupiny: hl. cílovou skupinou jsou domácí návštěvníci, sekundární cílovou skupinou jsou návštěvníci z Polska. Obecně všechny věkové kategorie tj.: 15 + Územní zásah: kampaň se bude soustředit na hlavní zdrojové oblasti, tj. celá ČR (s ohledem na optimální dostupnost Olomouckého kraje a zajímavé akce) a příhraniční oblasti Polska – celkem 5 krajských měst a Polska Termín: září – listopad 2009 Headline: Užij si ZIMU v Olomouckém kraji ! STŘEDNÍ MORAVA ▪ JESENÍKY – nejen lyžování Prezentace Infobusu na zajímavých akcích v ČR a Polsku (akce související s cestovním ruchem), doplněné o atraktivní program s nabídkou zimních aktivit v OK

InfoBUS Olomouckého kraje Návrh: Opole – Františkánský jarmark Olomouc: Horní náměstí v termínu , kdy běží FLORA OLOMOUC - podzimní etapa Brno, Sport Life – veletrh pro Zájemce o sport a aktivní trávení volného času Ostrava: hledáme vhodnou akci - Slezskoostravský hrad? Kampaň má za úkol propagovat nabídku zimních aktivit v Olomouckém kraji. Prezentace bude doplněna speciálním programem a soutěží pro účastníky akce. Cílem je nabídka pro co největší počet potencionálních zájemců o zimní volnočasové aktivity.