InfoBUS Olomouckého kraje
Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou v celkem 32 městech České republiky navštívilo za 70 dní více než lidí, zajímajících se o regiony Střední Morava a Jeseníky. Dotazníkové šetření ukázalo, že Infobus ocenili jak turisté, tak i odborná veřejnost. Důležitým faktem také je, že se akce projevila zvýšenou návštěvností turistů v kraji. Bližší info a foto na V jednotlivých městech proběhne vždy před akcí neadresný mailing obyvatelům – s pozvánkou se základními turistickými informacemi o Olomouckém kraji a s přehledem „zastávek“ Infobusu (celkem letáků).
InfoBUS Olomouckého kraje Základní informace o letošní akci - Léto 2009: Termín kampaně: duben – červen 2009, vždy 2 dny ve vybraných městech. Olomoucký kraj „přijede“ jako mobilní informační centrum do 10 měst Česka a 2 měst Polska a potenciálním návštěvníkům nabídne komplexní nabídku turistických atraktivit a služeb regionů Střední Morava a Jeseníky.
InfoBUS Olomouckého kraje
Výňatky z knihy návštěvníků InfoBUSu Olomouckého kraje Pardubice Tak vzorně připravená procházka krásnou krajinou Olomoucka. Zase se k Vám vrátíme. Díky. Na základě loňské návštěvy autobusu v Pardubicích jsem byl loni v Olomouci a okolí (2x) a z toho jednou jsem využil olomouckou kartu dvoudenní a letos asi využiji kartu pětidenní. Úžasný nápad, perfektní propagace, úžasná ochota. Moc děkuji, jen by ten autobus měl přijet tak o měsíc dříve! Díky moc! Hradec Králové To je něco, o co je zájem, protože většinou když někam přijedu, jsem jak nahý v trní. Děkuji za vynikající slovní doprovod. Přesvědčili mě a rádi ji navštívíme. Velice dobrý nápad s tímto autobusem, jiné kraje by si mohly vzít příklad.
InfoBUS Olomouckého kraje Jihlava Děkujeme za propagaci Olomouckého kraje a Olomouc CARD je super – využili jsme ji v r a určitě se vyplatí. Loni jsme si u Vás vybrali perfektní relaxační, sportovní pobyt – LÁZNĚ SKALKA. Moc se nám to líbilo!!! Tisíce díků za takové akce! Velice spokojená klientka. Velmi skvělá nabídka. Těšíme se na příští návštěvu. Moc dík Mladá Boleslav Přijedeme!! Celý kolektiv! Vynikající nápad, který by měly !!! okoukat všechny ostatní kraje. Nejjednodušší způsob, jak ukázat krásy ČR! Velmi ochotní lidé! Díky! Jeseníky a Olomouc – moc krásné a stojí to tam za vidění, výborná propagace.
InfoBUS Olomouckého kraje Brno Už se k Vám moc těším!!! Ať žijó Hanáce! O autobusu jsem se dozvěděla z rozhlasu Brno a přes velké vedro Je to skvělý nápad. Spousta materiálu, ke kterému se člověk jen tak nedostane a výborní a ochotní informátoři. Díky. Zlín Děkuji moc. Díky této Vaší informační kampani vím, jaké poklady a příležitosti ke strávení volného času v okolí máme. Je to úžasný nápad. Moc děkujeme za tipy na výlety. Minulý rok jsme toho využili o prázdninách. It is great presentation. I like it. I alraedy started to think to go and visit some places. I got many documents after I search I will decide to go. Thank you very much.
InfoBUS Olomouckého kraje Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR ZIMA 200/10 Cílové skupiny: hl. cílovou skupinou jsou domácí návštěvníci, sekundární cílovou skupinou jsou návštěvníci z Polska. Obecně všechny věkové kategorie tj.: 15 + Územní zásah: kampaň se bude soustředit na hlavní zdrojové oblasti, tj. celá ČR (s ohledem na optimální dostupnost Olomouckého kraje a zajímavé akce) a příhraniční oblasti Polska – celkem 5 krajských měst a Polska Termín: září – listopad 2009 Headline: Užij si ZIMU v Olomouckém kraji ! STŘEDNÍ MORAVA ▪ JESENÍKY – nejen lyžování Prezentace Infobusu na zajímavých akcích v ČR a Polsku (akce související s cestovním ruchem), doplněné o atraktivní program s nabídkou zimních aktivit v OK
InfoBUS Olomouckého kraje Návrh: Opole – Františkánský jarmark Olomouc: Horní náměstí v termínu , kdy běží FLORA OLOMOUC - podzimní etapa Brno, Sport Life – veletrh pro Zájemce o sport a aktivní trávení volného času Ostrava: hledáme vhodnou akci - Slezskoostravský hrad? Kampaň má za úkol propagovat nabídku zimních aktivit v Olomouckém kraji. Prezentace bude doplněna speciálním programem a soutěží pro účastníky akce. Cílem je nabídka pro co největší počet potencionálních zájemců o zimní volnočasové aktivity.