Příprava laboratorní práce č.3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Objem a jeho měření.
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření objemu pevného tělesa
síť, objem, povrch opakování
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Název materiálu: OBJEM – výklad učiva.
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Měření objemu pevného tělesa
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
MĚŘENÍ OBJEMU.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Měření objemu 6. ročník.
Opakování Délka, hmotnost, objem.
Měření tepla Miroslava Maňásková.
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Lukáš Nečas a Daniel Dostál
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů.
OBJEM a jeho měření.
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
OBJEM TĚLESA.
Měření objemu.
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Měření objemu pomocí odměrného válce
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Měření síly vytvoř si vlastní siloměr
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
PŘEVODY JEDNOTEK.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování objemu různých těles Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Hustota a její měření.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Měření objemu pomocí odměrného válce
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
Měření fyzikálních veličin
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Měření objemu pevného tělesa
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Fyzika hrou-opakování I.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
MĚŘENÍ OBJEMU.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Výpočty objemu krychle a kvádru
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Povrch krychle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
Třída 3.A Laboratorní práce č. 2.
Transkript prezentace:

Příprava laboratorní práce č.3 1/ Úkol: měření objemu pevného tělesa: 1/ výpočtem 2/ pomocí odměrného válce 2/ pomůcky: odměrný válec, délkové měřidlo, voda….

Měření objemu kamene pomocí odměrného válce Výpočty: 3/ Pracovní postup: Odměrný válec 1/ v jakých jednotkách je stupnice 2/ čemu odpovídá 1 dílek 3/ jaký je rozsah Správné přečtení-kolmo pohled,hladina uprostřed Měření objemu kamene pomocí odměrného válce Výpočty: Objem vody bez kamene: V1= Objem vody s kamenem: V2= Objem samotného kamene: V= V2_- V1

Z modelíny vytvaruj krychli nebo kvádr Z modelíny vytvaruj krychli nebo kvádr. Změř strany a vypočítej objem pravidelného tělesa. Porovnej objemy modelíny (pomocí odměrného válce a výpočtem). Nezapomeň správně uvádět jednotky! U pravítka opět urči rozsah a 1 dílek.

4/ Závěr: Správně zapiš objemy těles. Převeď je na základní jednotky objemu a porovnej naměřené veličiny s výpočtem. Doplňující úloha: Malé objemy se špatně odhadují. Odhadni objem špendlíku a pak proveď vícenásobné měření s malým odměrným válcem.