Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobilní služby a reklama
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Projekt „Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb“. Tyto materiály byly vytvořeny s podporou EU. Názory zde prezentované jsou plně v zodpovědnosti.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Jak přenést svět na display
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
1 / 7 Standardizace kartových center © HAGUESS, a.s – 2007 Standardizace kartových center Standardizace v oblasti kartových center a projekt opencard.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Povodně 2002 Internetový portál Plzeňského kraje a Geografický informační systém kraje Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Přístupnost v praxi aneb jaký smysl mají testy, provedené handicapovanými uživateli Mgr. Radek Pavlíček, RNDr. Hana Bubeníčková, duben 2007.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
1 Mapy s dopravními informacemi pro WAP Bc. Aleš Daněk – G269 Vedoucí projektu Ing. Jan Růžička Ph.D. Zadavatel firma CAD programy – Ing. Jan Vlčinský.
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Webová aplikace pro koordinaci výrobních procesů Kryštof Német , Brno Autor: Kryštof Német Vedoucí práce: RNDr. Zuzana Priščáková, PhD.
POMÁHÁ MASkám PŘI STANDARDIZACI Setkání MAS ULK, Ústí nad Labem
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Zjišťování návštěvnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Obhajoba bakalářské práce
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
eLogika nad platformou Android
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
I. Dvořák Zahajovací setkání
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Propagace nové hry Epic Game
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Transkript prezentace:

Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010

1.Cíle mobilní metokomise 2.Členové mobilní metokomise 3.Mobilní operátoři - zasílání ID 4.Měření - testovací provoz 5. Nadcházející kroky

Cíle mobilní metokomise Měření návštěvnosti mobilních služeb Měření přístupů na webové stránky přes mobilní zařízení Auditované měření Návrh řešení měření mobilních služeb Návrh rozhodovacího pravidla pro rozpoznání mob. telefonů Technologické řešení Standardizace formátů mobilního marketingu Sociodemografie návštěvníků mobilních služeb Cílení Mobilní marketing Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) Realizátor - společnost Mediaresearch (spolu s GEMIUS, S. A.) Zadavatel - realizátor

Vývoj velikosti internetové populace ČR Členové mobilní metokomise Vodafone T-Mobile Telefónica O2 Seznam.cz Centrum.cz CET 21 Mediatel Mafra CrazyTomato OMD IcomVision Axima Brno Phomedia MobilePartnerships Wirenode

Vývoj velikosti internetové populace ČR Mobilní operátoři - zasílání ID Vodafone T-Mobile Telefónica O2 Aktuálně běží ostrý test zasílání ID ze strany mobilních operátorů ID

Vývoj velikosti internetové populace ČR Měření - testovací provoz Spuštěno testovací měření u vybraných médií Nasazeno rozhodovací pravidlo na webové stránky Metodika a realizace měření přístupů mimo sítě operátorů Mobilní aplikace Mobilní marketing, standardizace, cílení, sociodemografie

Vývoj velikosti internetové populace ČR Nadcházející kroky Analýza výstupu z testovacího měření Spuštění ostrého měření mobilních služeb Metodika a realizace měření přístupů mimo sítě operátorů Mobilní aplikace Mobilní marketing, standardizace, cílení, sociodemografie

Děkuji za pozornost Ivan Mikula, Seznam.cz, a.s.