Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010
1.Cíle mobilní metokomise 2.Členové mobilní metokomise 3.Mobilní operátoři - zasílání ID 4.Měření - testovací provoz 5. Nadcházející kroky
Cíle mobilní metokomise Měření návštěvnosti mobilních služeb Měření přístupů na webové stránky přes mobilní zařízení Auditované měření Návrh řešení měření mobilních služeb Návrh rozhodovacího pravidla pro rozpoznání mob. telefonů Technologické řešení Standardizace formátů mobilního marketingu Sociodemografie návštěvníků mobilních služeb Cílení Mobilní marketing Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) Realizátor - společnost Mediaresearch (spolu s GEMIUS, S. A.) Zadavatel - realizátor
Vývoj velikosti internetové populace ČR Členové mobilní metokomise Vodafone T-Mobile Telefónica O2 Seznam.cz Centrum.cz CET 21 Mediatel Mafra CrazyTomato OMD IcomVision Axima Brno Phomedia MobilePartnerships Wirenode
Vývoj velikosti internetové populace ČR Mobilní operátoři - zasílání ID Vodafone T-Mobile Telefónica O2 Aktuálně běží ostrý test zasílání ID ze strany mobilních operátorů ID
Vývoj velikosti internetové populace ČR Měření - testovací provoz Spuštěno testovací měření u vybraných médií Nasazeno rozhodovací pravidlo na webové stránky Metodika a realizace měření přístupů mimo sítě operátorů Mobilní aplikace Mobilní marketing, standardizace, cílení, sociodemografie
Vývoj velikosti internetové populace ČR Nadcházející kroky Analýza výstupu z testovacího měření Spuštění ostrého měření mobilních služeb Metodika a realizace měření přístupů mimo sítě operátorů Mobilní aplikace Mobilní marketing, standardizace, cílení, sociodemografie
Děkuji za pozornost Ivan Mikula, Seznam.cz, a.s.