Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Advertisements

Hosting informačního systému K2
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
Global network of innovation e-government – Užití IT v sociálním pojištění E-government Užití informačních technologií v sociálním pojištění.
1 Představení divize služeb Tomáš Nekola. EVROFIN Int. spol. s r.o.  Založení společnosti v roce 1993  Centrála v Ústí nad Labem  Pobočky Praha, Brno,
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Zpracování dokumentových agend a procesů s využitím posledních generací technologií Ing. Petr Koutenský.
© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering =
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Obor informační technologie
Redudantní datová úložiště a zabezpečení dat
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Technologická centra ORP – nabídka řešení od Telefónica O2
Informační systémy Tomáš Maděra.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Cloud Computing - efektivní a transparentní provoz organizace pro každého (Jakub Fiala, Miroslav Čejka GORDIC ® )
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Představení společnosti
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Systémové pojetí hospodářské organizace
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
ESET - služby informační bezpečnosti Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET software spol. s
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Algotech Telefon: Fax: Web: Adresa:Zirkon Office Center, Sokolovská 366/
Telefónica O 2 Business Solutions Platform as a Service – Overview Praha, Ing. Jan Kepič, CISA –
Realizační tým ICZ duben 2005
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
Krajský úřad Libereckého kraje
ASP a.s. ASP a.s. ASP a.s. je mezinárodní softwarová společnost zaměřená na komplexní implementaci a maintenance FM systémů společností a institucí. 
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Využití Office 365 v prostředí start-up firmy Jiří Pavlík, výkonný ředitel Flashboard Media, s.r.o.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
CATE 2001 – Brno, 9. května 2001 Bezpečnost a ochrana informací Pavel Věchet, IBM Česká republika, spol. s r.o.
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
Manufacturing Execution Systems
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Zahájení úvodní slova představení projektu etapy projektu představení projektového týmu Národní digitální archiv.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR E-tržiště České pošty.
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/
MěÚ Tišnov nám. Míru 346, Tišnov Sál Městského kulturního střediska, Tišnov Setkání starostů obcí Datové úložiště Kamil Augustýn Bc. Jiří Dospíšil.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
Cloud computing v praxi
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Představení společnosti
Transkript prezentace:

Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.

Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Adresa: Sídlo: Čechova 1, České Budějovice Obchodní kancelář: Sokolovská 668/136 D, Praha 8 Call Centrum: Náměstí T G Masaryka 99, Příbram Divize: Call Centre Business Process Outsourcing Training Consulting Shops & Fields Kontaktní osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mob.: +420 775 173 504 E-mail: v.rajnoch@atoda.cz Info: Zahájení provozu: duben 2005 www.atoda.cz Významní zákazníci: ČEZ, Microsoft, Mladá fronta, E.ON, T-Mobile, HP, Vodafone

Představení společnosti ATODA Call Centre CC České Budějovice CC Příbram Project Management Business Process Outsourcing Training Shop & Fields Vodafone Fields Vodafone Shop Consulting Support Human Resources Reporting Administration IT

Produkty Back Office Services (BOS) Opakující se činnosti spojené se zadáváním dat do informačních systémů Zadávání objednávek Vyplňování formulářů Přepis informací do informačních systémů Atp. Velké objemy dat a transakcí Možnost uložení dat do datových archivů s časovými razítky Možnost provozu informačního systému v Cloudovém centru Elektronizace dokumentů (ELDOK) Převod papírových dokumentů typu smlouva do elektronické podoby Vytěžení a pořízení klíčových informací z dokumentu

Zabezpečení Zabezpečení HR: Počet operátorů – 250 Počet konzultantů - 60 Pracoviště: Počet pracovišť – 250 Lokalita: České Budějovice Příbram Vybavení – vhodné běžnou administrativní práci (stůl, židle, PC, připojení, …) Organizace: Dlouhodobá zkušenost z obdobných činností Manažerská zkušenost s řízením projektů Konzultační podpora: Tým konzultantů Zkušenosti s frontoffice a backoffice činností Zkušenosti procesní i technologické Technologie: Vlastní profesionální cloudové centrum Úroveň Tier III. Reporting, Statistiky SLA – garance dostupnosti a termínů

Řízení výkonu Parametry Počet interakcí Kvalita interakcí Procesní správnost Počet prodejů Service level Počet hovorů Délka hovorů Kvalita hovorů Nástroje Statistiky Reporty Nahrávky obrazovek Nahrávky hovorů Supervize Kontrola správnosti interakcí Procesy Zpětná vazba Koučink Školení Plán interakcí Motivační soutěže Provozní plány Úprava procesů

Centrum sdílených služeb Technologie Telco AVAYA Communication Manager 5.2.1. IP technologie Kapacita až 200 pracovišť Integrace s IT prostředím Detailní reporting (operátor, kampaň, atd.) IT Platforma Lenovo Servery IBM X3650 PC – Lenovo UPS – záloha pro výpadek el. proudu Denní automatické zálohování dat SW Microsoft, Symantec Nahrávání NICE Total recording Hovory Obrazovky Záloha nahrávek Archivace nahrávek až 6 měsíců CRM Interní CRM aplikace HODA Vývoj – ATODA Programovatelná pro každý projekt Všechny obvyklé funkcionality CRM CRM aplikace Zadavatele Přístup do aplikace: Plný Částečný Tenký klient Cloudové řešení Centrum sdílených služeb Vysoká úroveň zabezpečení srovnatelná s PCI DSS Technické zajištění srovnatelné s klasifikací Tier III Plné portfolio cloud služeb – SAAS, IAAS, PAAS, BPaaS Dohledové centrum v režimu 24 x 7 x 365 Geografické rozložení hardware pro vyšší bezpečnost služeb

Cenová kalkulace Cena Jednotková cena za odpracovanou hodinu – 195,- Kč bez DPH Cena projektu: dle počtu odpracovaných hodin Fakturace: měsíční báze (dle kalendářních měsíců) Fakturovaná cena = jednotková cena za odpracovanou hodinu x počet odpracovaných hodin v daném období Definice odpracované hodiny: Working time Hygienické pauzy dle zákona koučink + zpětné vazby Školení Odpracovaná hodina Zahrnuje: Operátor Supervize Technologie Konektivita Management Nezahrnuje: Ostatní náklady: Telco Poštovné Tisk Cloudové řešení Atd.

Děkuji za pozornost