Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

, , Nabídka investiční spolupráce.
Optimalizace stavu zásob
nahradí světelnou reklamu
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Modely řízení zásob I. Deterministické
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
CK – činnosti touroperátora
Talent MK.  založena v roce 1994 jako společný podnik Alsico Belgium a Oděva Třebíč  ALTREVA = ALsico + TŘEbíč + OděVA  více než 180 zaměstnanců 
FRENCYS Zima 2014/15.
TKZ Polná spol. s r.o. od 1994 (1911) výrobce stavebního a nábytkového kování česká firma bez zahraniční spoluúčasti obrat - cca 210 mil. Kč počet zaměstnanců.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Talent marketingových komunikací
Firma připravená ke spolupráci v oblasti nasazování B2C a B2B systémů s napojením na MS Dynamics NAV… Luděk Blanda Obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
„Sportem ku zdraví, poradí Všestranný“ Svět sportovní módy Pavel Všestranný CZ.
Produktová prezentace 08/2007 Tork is an SCA brand Produktová prezentace - ubrousky.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX Kurzy a školení Konferenční a seminární prostory Studia na školách Konference a.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Ing. Veronika Dostálková MBA MAJETEK PODNIKU – OBĚŽNÝ MAJETEK Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Práce v týmu L OG O Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
KATALOG ZBOŽÍ UPOMÍNKOVÝCH PŘEDMĚTŮ Příloha č. 2 Zadávací dokumentace Počet listů: 15.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Vzdělávací portál Edumenu.cz a jeho funkce pro uživatele systému ORTEX
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Design Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Výpočet potřeby zaměstnanců
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Transkript prezentace:

Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz

ADOCO s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL. cz Výrobce a dovozce textilu 1,2 mil. ks skladem v ČR Pobočky: Praha, Brno (okamžitý odběr zboží) Distributor značek: Londog, BoostUP Výroba na zakázku Zajištění potisku a výšivek On-line objednávky na eTextil.cz Dodání do 24 h.

Reklamní textil jako marketingový nástroj Výhody reklamního textilu jako marketingového nástroje Současné trendy Plánování kampaně Průběh a realizace zakázky

Výhody reklamního textilu jako marketingového nástroje Co to je reklamní textil? trička, mikiny, čepice, polokošile, bundy, vesty, ručníky, osušky, reflexní vesty atd. Originální artikl s jasnou identitou Vaší firmy (logo, slogan apod.). Oblíbený dárek, kdy obdarovaný užíváním prezentuje Vaši firmu Vhodné pro: zaměstnance, VIP klienty, zákazníky apod. Zviditelnění Vašich firemních barev, sloganu atd. I s minimálním rozpočtem lze zrealizovat úspěšnou kampaň ( navrhneme oděvy dle rozpočtu a cílové skupiny).

Současné trendy Reklamní textil už není pouze jen bílé tričko s logem. Firemní módní kolekce pro zaměstnance, nebo klienty. Výroba na zakázku Decentní a usedlé oděvy jsou OUT. „Young look“ přichází. Všichni chtějí jít s módou. Módnost, pohodlnost a nenápadná loga pro každodenní nošení Nepřímý branding: na knoflíkách, malá loga na rukávech, vzadu na krku apod. Asijský textil neznamená vždy nekvalitní textil.

Plánování kampaně Položme si otázky: Kolik času mám na realizaci? 1. Zvolím zakázkovou výrobu (min ks a dodání 3 měsíce)? 2. Využiji skladových zásob v ČR (dodání včetně potisku nebo výšivky do cca 10 dnů). Jaká je cílová skupina (VIP, klienti, zaměstnanci atd.). Jaký mám na reklamní textil rozpočet? Specifikace velikostní tabulky (standardy neexistují) Populární materiál: bavlna/ elastan Pozor: Běžná srážlivost 100% bavlny dle normy – až 3%

Průběh a realizace zakázky Poptávka klienta, zaslání podkladů na eTextil.cz Adoco s.r.o.vytvoří bodovou kalkulaci s návrhem desénů a brandingu. Doporučení formy (výroba/ zboží skladem), materiály, barvy dle Pantone, počet doplňků (kapsy) atd. Potvrzení objednávky a podmínek. Realizace zakázky (možnost dodání referenčního vzorku). Dodání zboží.

www. REKLAMNI-TEXTIL.cz listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. gh10ds555 Děkuji za pozornost