Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Využitelnost Facebooku pro styk s veřejností a marketing Ing. Martin Adámek Katedra informačních technologií Fakulta Informatiky a managementu Univerzita.
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představujeme službu Samepage
M-Cloud.cz Groupwarové řešení pro malé a střední podniky.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Marketingová komunikace
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Proč tagovat? [Hammond, 2005]. Kdo taguje? [Hammond, 2005]
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Sociální sítě Štěpán Hýža.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Expedia Inc. – AdCamp © Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
1 Jak si zabezpečit profil na Facebooku. 2 Zabezpe č ení profilu na Facebooku Na Facebooku klikni na ikonku Účet (vpravo nahoře) a vyber si možnost Nastavení.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Smartphone aplikace využitelné v oblasti pohybové aktivity a sportovního výkonu Marek Balon
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Unisona Studio, s.r.o pro VÚP Daniel Franc, MSA (Unisona Studio)
Unisona Studio, s.r.o pro VÚP Daniel Franc, MSA (Unisona Studio)
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku

6 Words That Make Social Media Experts Disappear

"Show me 5 things you've done." (

Proč se zajímat o sociální sítě? 1,6 mld. lidí online sociální graf 83% spotřebitelů věří svým známým 67% > 65% (sítě) ( )

Facebook a spol. Facebook v Evropě rostl v 2008 o cca 300% Profesionální síť LinkedIn (50 mil. uživ.) Twitter (50 mil. uživ., loni 5 mil.) Delicious.com, Slideshare.net (lze importovat PPT), Digg.com, flickr.com, last.fm 325 mil. lidí >

Domácí sítě na ústupu 1,7+ mil. Čechů na Facebooku 58% do 24 let, 29% od 25 do 35 let Lidé.cz – 1,7 mil. uživatelů (údajně) Více poví Dan Dočekal odpoledne

Následujte Zappos.com

Zappos podruhé

Zappos v číslech Obrat 1 mld. dolarů 60% obratu tvoří existující zákazníci Letos koupeno Amazonem za 900+ mil. dolarů

Lekce od firmy Plaxo Plaxo implementovalo OpenSocial. Následuje virální šíření.

Jak na Facebook? Novinky - bod G - způsobují virální šíření Bod G

Facebook stránka Na tzv. Zeď jsou automaticky importovány články z webu

Import na stránku

Landing page Nenechávejte lidi přistávat na Zdi

Aplikace pro stránky Jednoduché HTML a FBML

Další využitelné aplikace Import Twitteru na stránku

Fan Box - propagace stránky Tzv. widgety – rychlá práce

Další Facebook widgety Např. Comment Box

Facebook Connect Snadné přihlášení na 1 kliknutí pomocí Facebook Connect

Komentáře se šíří Komentáře se automaticky dostanou do novinek na Facebooku (bod G)

Nejlépe se šíří „zadarmo“ Sledujte statistiky Insights

Příklad Facebook API Stránka ukazuje seznam účastníků akce aktualizovaný z Facebooku

Příklad Facebook API

Takhle ne Jaká je cena za 1 fanouška?

Jak ano? Začněte se zákazníky bavit :)

První krůčky Je to o komunikaci (sdílení, komentování, komunita, spolupráce, příspěvek). Sociální sítě nejsou o technologiích. Jednorázové vytvoření profilu NE, permanentní komunikace ANO Méně přátel na sítích je někdy více. Sociální síť není reklamní nástěnka. Aplikace by měly být virální. Vše je nutné měřit, nutná zpětná vazba.

Měřit, měřit, měřit Počet fanoušků není ROI. Počet komentářů není ROI. Počet followers není ROI. Počet „retweetů“ není ROI. A také: marketing v sociálních sítích není zadarmo Čas a znalosti mají svou cenu.

Firemní cíle Kdo z managementu se věnuje sociálním sítím? Tedy: dosahujete vytyčených obchodních cílů?

Děkuji za pozornost. Kontakt: web2-0.cz twitter.com/webnahovno (vizitky nemám)