Dějiny autor. Marek Stádník Základní škola náměstí bratří Jandusů Třída 6.A. Hlavní menu Hlavní menu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sluneční soustava Slunce
Advertisements

Chceš se stát římským občanem ?
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
Druhý triumvirát (vznik císařství)
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Konec římské republiky
Politická a sociální krize římské republiky
Římská republika Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Nejstarší formy náboženství
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
BOHOVÉ OLYMPU dějepis.
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
EGYPT Země faraonů.
STAROVĚKÝ ŘÍM.
Starověký Řím 6. ročník.
Řecko Jana Kalusová.
Opakujeme starověk.
Řečtí bohové Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Řecké náboženství.
Punské války III. Římská expanze
Autor: Mgr. Vanda Malurová Datum: 5. července 2012
Gaius Iulius Ceasar.
KULTURA VE STAROVĚKÉM ŘECKU
Konec republiky.
Řecko-perské války 6. ročník.
ZŠ JUDr.Josefa Mareše a MŠ, Znojmo Mgr.Miloslav Hubatka
Občanské války Dějepis VY_32_INOVACE_315, 16. sada, D
II. triumvirát Petr Machala.
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: Kolektiv autorů: DĚJEPIS – PRAVĚK, STAROVĚK. Nová škola Válková, V.: DĚJEPIS 6 – pravěk a starověk.
ŘEČTÍ BOHOVÉ.
PhDr. Jana Žáková. Velký počet, hlavní – 12 Sídlo – hora OLYMP Vlastnosti – vzhled jako lidé Lidské vlastnosti dobré i špatné Nadpřirozené – nesmrtelnost,
Starověké Řecko.
Krize a zánik republiky
STAROVĚKÝ ŘÍM.
Dějepis Římská republika 1.
Starověký řím.
Vypracovala: Mgr. Věra Sýkorová Použitá literatura: Válková, V.: DĚJEPIS 6 – pravěk, starověk. SPN Rufl, J. a Válková, V.: DĚJEPIS 6, PRAVĚK A.
II. triumvirát Michal Kolář. II. triumvirát 42 př.n.l. Marcus Antonius OctavianusLepidus.
Téma: RISKUJ - OPAKOVÁNÍ
Homér – prý slepý básník údajný autor eposů Ilias a Odysseia popisuje příčiny a průběh trojské války (Ilion = řecky Trója) popis Odysseovy desetileté cesty.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková BÁJE, MÝTUS Jak vznikla ranní rosa? Jak putuje slunce po nebi? Poslouchej.
Řečtí a římští bohové Vytvořila: Kamila Obršlíková Datum: Třída: 5.A GVM.
Krize římské republiky Petr Procházka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Procházka. Dostupné z Metodického portálu.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Osobnosti českých a světových dějin Dějepis 7.ročník III
Římské báje Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
STARÉ ŘECKÉ BÁJE A POVĚSTI. Staré řecké báje a pověsti v knize Eduarda Petišky Obsah knihy: Kniha je zpracováním mýtů starého Řecka. Podobně jako většina.
Kultura ve starověkém Římě Náboženství O polyteisté O některé bohy přejali od Etrusků, Řeků O s rozšiřováním území i přejímání bohů egyptských, maloasijských…
Po Caesarově vraždě neměli spiklenci připravenou novou vládu. Domnívali se, že odstraněním diktátora se vše vrátí do republikánských pořádků. Dostupné.
Řecké báje (1) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_05 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Základní škola a Mateřská škola Nemilany
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Autor: Mgr. Kuchtová Květoslava
Nejstarší civilizace. Kořeny evropské kultury
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
AUTOR: Marcela Kaderová NÁZEV: VY_32_INOVACE_D_14_STAROVĚK - ŘÍM
Marcus Antonius Gaius Octavius Marcus Aemilius Lepidus
Anotace: Prezentace pro 6. ročník k výkladu a procvičení učiva.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
STARÉ ŘECKÉ BÁJE A POVĚSTI
PRVNÍ TRIUMVIRÁT (+ KRIZE REPUBLIKY, CAESAR, CRASSUS, POMPEIUS, OBČANSKÁ VÁLKA, BITVU U FARSÁLU, DRUHÝ TRIUMVIRÁT)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Gertruda Miličková NÁZEV: Starověký Řím – Punské války TÉMATICKÝ.
DOBÝVÁNÍ TRÓJI Hra Pravidla Citace
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_14_DĚJEPIS
Druhý Triumvirát Kristýna Nýdlová 1.C.
Ι. triumvirát.
Transkript prezentace:

Dějiny autor

Marek Stádník Základní škola náměstí bratří Jandusů Třída 6.A. Hlavní menu Hlavní menu

Řecko-perské války se konaly  A)2-1st.př.kr A)2-1st.př.kr  B)5-4st.př.kr B)5-4st.př.kr

Ano správně hraj dál Ano správně hraj dál

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Caesar byl vládce  A)Říma A)Říma  B)Egypta B)Egypta

Ano správně hraj dál Ano správně hraj dál

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Paris byl bojovník  A)Italský A)Italský  B)Římský B)Římský

Ano správně hraj dál Ano správně hraj dál

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Řecký bohové sídli  A)na Římu A)na Římu A)na Římu  B)na Olympu B)na Olympu B)na Olympu

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál Ano správně hraj dál

Perseus byl syn boha  A)Dia A)Dia  B)Poseidona B)Poseidona

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál Ano správně hraj dál

Poseidon byl vládce  A)moří A)moří  B)lásky B)lásky

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Achilleus byl zranitelný  A)na ruce A)na ruce A)na ruce  B)na patě B)na patě B)na patě

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Zeus byl vládce  A)moře A)moře  B)hromů B)hromů

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Egypt se stal římskou  A)obchodnicí A)obchodnicí  B)provincií B)provincií

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Faraon byl Egyptský  A)kněz A)kněz  B)vládce B)vládce

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

V trojské válce vyhrály  A)Trojané A)Trojané  B)Řekové B)Řekové

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

V Punských válkách vyhrál  A)Řím A)Řím  B)Kartágo B)Kartágo

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

V Čině byl vyroben  A) luk a šíp A) luk a šíp A) luk a šíp  B)střelný prach B)střelný prach B)střelný prach

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Imotep sloužil  A)Kleopatře A)Kleopatře  B)Faraonovi B)Faraonovi

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

V 2 triumvirátu byli  A)Caesar,Brutus,Kleopatra A)Caesar,Brutus,Kleopatra  B)Antonius,Octavius,Lepidus B)Antonius,Octavius,Lepidus

ne špatně hraj znovu ne špatně hraj znovu

Ano správně hraj dál

Konec hry  Hrát znovu Hrát znovu Hrát znovu