Název školy:ZŠ a MŠ Brno, Křenová 21 CZ.1.07/1.4.00/21.3691, Dobrá šance pro děti Šablona : III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Vojtková. Dostupné z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
VY_62_INOVACE_A FINANČNÍ PRODUKTY – SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ VY_62_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Radka Koldinská VYTVOŘENO: září 2011 STRUČNÁ ANOTACE: opakování.
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Otáčivé účinky síly Páka a kladka VY_32_INOVACE_10 - PÁKA.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Září 2012 Číslo.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
ZŠ a MŠ Brno, Křenová 21 CZ.1.07/1.4.00/ , Dobrá šance pro děti Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Inovace ve vzdělávání na naší škole.
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Procvičování vyjmenovaných slov po
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.50 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Září 2011 Číslo klíčové.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 10
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.02 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 02 Název materiálu:Fruit Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektuInovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADY FINANČNÍ MATEMATIKY
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Prosinec 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.12.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.51 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
Kreditní karty. Kreditní karty Platební karty Při zřízení běžného účtu nám je poskytnuta platební karta Tuto kartu využíváme k bezhotovostnímu placení.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_605_NÁBYTEK TEMA: Nábytek ČSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Transkript prezentace:

Název školy:ZŠ a MŠ Brno, Křenová 21 CZ.1.07/1.4.00/ , Dobrá šance pro děti Šablona : III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název pracovního listu: Finanční pojmy - bludiště Označení: VY_32_Inovace_ Su21 Předmět: ICT – Finanční gramotnost Třída: 7.A Téma hodiny: Finanční pojmy - bludiště Vyučující: Mgr. Tomáš Šujan Cíl hodiny: Orientace v otázkách FG Odučeno Vytvořeno: Pomůcky: PC Stručná anotace: Prezentace slouží k vyřešení několika jednoduchých otázek z oblasti FG hravou formou. Zhodnocení hodiny: Hravá forma žáky zaujala, s oblibou prozkoumávali zejména špatné odpovědi. Ve skupinách soutěžili, kdo bludištěm projde jako první. Nevýhoda je, že se hra rychle „okouká“. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Inovace ve vzdělávání na naší škole V rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Finanční pojmy - bludiště HrátKonec X

Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. Nashromáždí se nejvíc peněz šetřením? X

Odpověděl jsi špatně, místnost ve které jsi, nikam nepokračuje a navíc v ní někdo zhasnul. Někde na zdi je vypínač, najdi ho. X

Místnost ve které jsi rozsvítil je plná myší. Rychle utíkej dveřmi pryč. X

Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. Spolu s šetřením je třeba i investovat. Dobře investované peníze nám ty našetřené zhodnotí. Nashromáždí se tedy nejvíc peněz jen šetřením? X

Slouží běžný účet k zasílání příjmů a odesílání plateb? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/35 = 1/91/61/7 1/51/31/4 X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/5 12/3 = /49/3 X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/5 12/3 = 4 12/48 = 12/36/241/4 3/121/363/12 X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/510/5 = 12/3 = 4 12/48 = 1/ X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/510/5 = 2 12/3 = 4 7/28 = 12/48= 1/ /49/3 X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/510/5 = 2 12/3 = 47/28 = 1/4 12/48 = 1/464/4 = X

Hádáš! Tak si uhodni i kde je červené tlačítko pro návrat zpátky. X

Zkoušíš to! Tak si zkus i kde je černé tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si zelené tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si žluté tlačítko pro návrat zpátky. X

Špatně Najdi si bílé tlačítko pro návrat zpátky. X

Odpověděl jsi špatně, omylem jsi se dostal do školní třídy. Vyber písemku, která řeší správně příklad na tabuli Zkrať zlomky 7/45 = 1/510/5 = 2 12/3 = 47/28 = 1/4 12/48 = 1/464/4 = 16 Hotovo, můžeš odejít dveřmi. X

Běžný účet je určený pro manipulaci s finančními prostředky. Ke spoření slouží spořící účet. Slouží tedy běžný účet k zasílání příjmů a odesílání plateb? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Řeší se reklamace zboží vždy jeho výměnou za nové? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně. Nacházíš se v mrakodrapové části bludiště. V jakém patře je místnost ve které jsi? přízemí1. patro10. patro20. patro30. patro40. patro X

Klikni na černý čtvereček a podívej se z okna X

Reklamace zboží muže být vyřešena výměnou za nové, jeho opravou, poskytnutím slevy nebo odstoupením od kupní smlouvy – vrácením peněz. Je tedy výměna za nové jediná možnost? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Můžeme si pod slovem úvěr představit dlouhodobě uložené peníze, které se tím zhodnocují? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně, místnost ve které jsi, nikam nepokračuje. Jedny z pohozených klíčů tě vrátí zpátky do hry. X

Slovo úvěr vychází se slova uvěřit. Věřitel, který nám úvěr poskytuje, věří tomu, že mu půjčené peníze vrátíme. Přemýšlej, čím se jistí. Ukládáme tedy úvěrem peníze do banky k jejich zhodnocení? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? NE je špatně. Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně, místnost ve které jsi, nikam nepokračuje. A navíc ji někdo omylem vymaloval celou na bílo i s dveřmi, najdi kliku pro návrat do hry. X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Ne je špatně. Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně, svým příchodem do místnosti jsi spustil budíky zlého školníka. Rychle uteč pryč. X

Vysvětlení Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Ano je správně Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Odpověděl jsi špatně a došel jsi na balkón. Kód od zpátečních dveří je stejný jako počet oken na zelené budově X

Hádáš! minutu si počkej X

Stačilo vynásobit počet pater počtem oken v patře X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? NE je špatně Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? Neslouží,umožňuje s penězi nakládat tak, jak by to nebylo možné jednoduše s hotovostí. Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Jsou v dnešní době papírové peníze přežitek? ANO je špatně Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

Jsou v dnešní době papírové peníze přežitek? Nejsou, protože jsou nezávislé na elektrické energii a počítačích. Pořád si myslíš, že jsou nepotřebné? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Patří hypotéka k nejdéle splatným půjčkám? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Patří hypotéka k nejdéle splatným půjčkám? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Patří hypotéka k nejdéle splatným půjčkám? Ano, mnohdy se splácí celý život. Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Je pro nás inflace žádoucí finanční jev? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Zalij květinu X

X

Je pro nás inflace žádoucí finanční jev? Není, s inflací naše peníze ztrácí na hodnotě. Je tedy žádoucí? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Slouží banka jen pro ochranu peněz před lupiči? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Připadáš si ztracený ve světě finanční gramotnosti? Projdi bludištěm, navedou tě otázky z finanční gramotnosti. X

Podařilo se ti uniknout z bludiště Hrát znovuKonec

Office: Klíče. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kl%C3%AD%C4%8D&ex=1#ai:MC | Office: Žárovka. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: http Office: Budova. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=m%C4%9Bsto&ex=1#ai:MP | Office: Myš. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=my%C5%A1&ex=1#ai:MC | Office: Myš. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=my%C5%A1&ex=1#ai:MC | Office: Sýr. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=s%C3%BDr&ex=1#ai:MC | Office: Hodiny. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=hodiny&ex=1#ai:MM | Office: Okno. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=okno&ex=1#ai:MC | Office: Silueta. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: Použité obrázky:

Office: Klíč. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kl%C3%AD%C4%8D&ex=1#ai:MC | Office: Květináč. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kv%C4%9Btin%C3%A1%C4%8D&queryid=b893a793-cfc7-4d bec4ba4c1b2c#ai:MC | Office: Květina. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kv%C4%9Btina&ex=1#ai:MP | Office: Květina. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kv%C4%9Btina&ex=1#ai:MP | Office: Konev. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: Office: Bludište. MICROSOFT. Office [online]. [cit ]. Dostupné z: cz/images/results.aspx?qu=kv%C4%9Bludistea&ex=1#ai:MP |