Semafor je rozbitý: Semafor není rozbitý:. Semafor je rozbitý: Semafor není rozbitý:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
J. Pokorný 1 DOTAZOVACÍ JAZYKY slajdy přednášce DBI006 J. Pokorný MFF UK
Advertisements

Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Tato prezentace byla vytvořena
Elektrický obvod III..
Výrok a jeho negace.
Utvořte negaci výroku, a to bez použití záporu.
KOMBINACE S OPAKOVÁNÍM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Limita posloupnosti (Orientační test )
Fyzika Zdroje světla.
Pravděpodobnost 11  Zásobník úloh  Opakování, procvičení VY_32_INOVACE_21-12.
Beru si jen příklad z tučňáku a ze slonů. Úvod Jak se uchovávají teplo třeba tučňáci v zimě a jak se třeba sloni v Africe v teplu +40 stupňů a jak se.
Osram - nabídka sortimentu
Úvod do Teorie množin.
Co už víme o elektrickém proudu
Na obrázku jsou vzájemně propojeny žárovka a baterie. Žárovka svítí
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
NAHRÁVÁNÍ SKENERU S2. Synchronizovat skener znamená: Odeslat údaje o skenerem uskutečněných měřeních na globální server společnosti Nu Skin. Výhody: Ve.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_764 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_MATEMATI KA1_10 Tematická.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Negace složených a kvantifikovaných výroků
EKVIVALENCE Mgr. Martina Fainová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
5.
Dvojková(binární) a šestnáctková(hexadecimální) soustava
NEGACE SLOŽENÝCH VÝROKŮ - cvičení
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Výroková logika (analytické myšlení, úsudky)
Výroky, negace, logické spojky
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
Slovní úlohy řešené pomocí lineárních a kvadratických rovnic
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Světelné jevy Barva těles Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Fyzika Vodiče a nevodiče.
Základ hry HEX: dva matematické výsledky Nejvýš jeden hráč vybuduje cestu. Aspoň jeden hráč vybuduje cestu.
Karnaughova mapa.
Kombinační logické funkce
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
ZÁKLADNÍ POJMY VÝROKOVÉ LOGIKY
Dopravní značky.
Ahoj lidičky, dnes Vás seznámím s mými přáteli, racionálními čísly. Naučíte se „sluníčkové pravidlo‘‘, které nám bude pomáhat při řešení úloh. V této.
Diody Úvod Diody Ing. Jaroslav Bernkopf Elektronika.
Výroková logika.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 1.
PŮVOD PLANET.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Operace s množinami Matematika Autor: Mgr. Karla Bumbálková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Rozklad světla optickým hranolem Číslo DUM: III/2/FY/2/3/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název šablony: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_35_CHOVÁNÍ CYKLISTY TÉMA:
VY__III/2__INOVACE__210 FYZIKA SPEKTRUM BAREV.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rozklad slunečního světla optickým hranolem.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_53_ELEKTRICKÝ PROUD
Opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Predikátová logika.
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Transkript prezentace:

Semafor je rozbitý: Semafor není rozbitý:

Červené světlo svítí: Červené světlo nesvítí:

Svítí aspoň dvě světla: Negace:

Svítí aspoň dvě světla: Negace – Svítí nejvýše jedno světlo:

Nějaké světlo svítí: Negace:

Nějaké světlo svítí: Negace – Žádné světlo nesvítí:

Nějaké světlo nesvítí: Negace:

Nějaké světlo nesvítí: Negace – Všechna světla svítí:

Svítí červené a oranžové světlo: Negace:

Svítí červené nebo oranžové světlo: Negace:

Buď svítí červené světlo, nebo oranžové: Negace:

Jestliže svítí červené světlo, potom svítí i oranžové: Negace:

Červené světlo svítí právě tehdy, když svítí oranžové: Negace:

Svítí červené světlo nebo svítí oranžové světlo: Negace – Nesvítí červené světlo a nesvítí oranžové světlo:

Svítí červené světlo a svítí oranžové světlo: Negace – Nesvítí červené světlo nebo nesvítí oranžové světlo:

Jestliže svítí červené světlo, potom svítí oranžové světlo: Negace – Svítí červené světlo a nesvítí oranžové světlo:

Červené světlo svítí právě tehdy, když svítí oranžové světlo: Negace – Buď svítí červené světlo, nebo svítí oranžové světlo: