Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/44.0006 Subjekt.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů na Střední škole informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97 Název projektu:
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Výuka cizích jazyků technických předmětů
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Analýzy administrativních procesů. Analýzy ve 2 krocích Analýza dokumentů Analýza administrativních procesů.
Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.
Projekt ININ 2 Jednoduchý systém pro generování a vyhodnocování testů v Excelu Martin Šimeček Pavla Maršíková Martin Langer 2009, kruh ININ.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
5. krajské setkání metodiků, vedoucích předmětových komisí a pedagogických pracovníků, kteří jsou aktivní v oblasti přírodovědného a technického vzdělávání.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských Hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
Energetický audit ve velkém průmyslovém podniku z pohledu zadavatele Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Brno
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
CZ.1.07/1.1.02/ Trvalá udržitelnost součástí implementace ŠVP na ZŠ Deblín Koordinátor projektu (manažer): RNDr. Břetislav Svozil, Ph.D. Zástupce.
Digitální učební materiál
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A 29. DUBNA 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
Znalostní a vzdělávací databáze pojmů pro energetiku Praha, 20. ledna 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha.
Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.
Galoisova tělesa Bakalářská práce , Brno Připravil: Martin Horák.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta stavební Katedra mapování a kartografie Návrh koncepce prostorového informačního systému památkového objektu.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Ing. Vítězslav Prokop – vedoucí praktik Střední škola strojírenská.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Panel úloh.
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Příprava programového období 2014 – 2020
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Transkript prezentace:

Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt : Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologii Brno Cíl : Vytvoření elektronické učebnice s doložkou MŠMT Momentální stav : elektronická učebnice zadaná a vytváří se u firmy Code Creator, s.r.o. Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Základní informace:

Návaznost na projekt : Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů na Střední škole informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97, CZ.1.07/1.1.02/ výstup projektu jsou učební texty v papírové podobě Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Výchozí projekt:

Postup tvorby elektronické učebnice: 1. Formální část elektronické učebnice – vyhledání základních parametrů elektronické učebnice 2. Vytvoření podkladů elektronické učebnice – texty, obrázky, animace, citace, scénáře animací 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice 4. Zpracování podkladů k výběrovému řízení na tvorbu elektronické učebnice 5. Vyhodnocení výběrového řízení na tvorbu e-učebnice 6. Spolupráce s firmou Code Creator, s.r.o na realizaci elektronické učebnice – pracovní verze Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

Postup tvorby elektronické učebnice : vyhledání specifik pro elektronické učebnice jaké prvky má obsahovat elektronická učebnice jaké jsou podmínky pro získání doložky MŠMT vytvoření harmonogramu postupu tvorby elektronické učebnice Postup tvorby elektronické učebnice: 1. Formální část elektronické učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

Postup tvorby elektronické učebnice: 2. Vytvoření podkladů elektronické učebnice jazyková korektura původních učebních textů v papírové podobě a následná oprava v daném textu vyhledání a obnovení obrázků a textů v novějších verzích a vybrání obrázků nejvhodnějších pro animování vymyšlení testových a procvičovacích otázek včetně jejich provázanosti do textu zpracování textu – barevné zvýraznění textu (odpovědi) na konkrétní otázky zpracování citací ke všem použitým obrázkům, textům a případným odkazům vymyšlení a vytvoření scénářů k jednotlivým animacím, které podporuje elektronická učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

Postup tvorby elektronické učebnice : navržení struktury celé elektronické učebnice vizuální stránka + vytvoření scénáře učebnice Postup tvorby elektronické učebnice: 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

Postup tvorby elektronické učebnice: 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice navržení struktury celé elektronické učebnice konkrétní kniha Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

navržení struktury celé elektronické učebnice konkrétní kniha Postup tvorby elektronické učebnice: 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

navržení struktury celé elektronické učebnice jednotlivé kapitoly + členění učebnice do podkapitol Postup tvorby elektronické učebnice: 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

navržení struktury celé elektronické učebnice testové otázky Postup tvorby elektronické učebnice: 3. Návrh vizuální a funkční struktury elektronické učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

Postup tvorby elektronické učebnice : vymezení technické specifikace elektronické učebnice pro výběrové řízení na základě požadavků zadavatele pomoc externího pracovníka pro přesnou technickou, softwarovou a funkční specifikaci výběrového řízení výběrové řízení realizovala externí firma na základě technické specifikace Postup tvorby elektronické učebnice: 4. Zpracování podkladů k výběrovému řízení na vytvoření e-učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

vybrána firma Code Creator, s.r.o. Postup tvorby elektronické učebnice: 5. Vyhodnocení výběrového řízení na tvorbu e-učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

připomínky k pracovním verzím - generování testových otázek po kapitolách - členění podkapitol do druhé úrovně - návratové tlačítko - označení animací - použití nezeleného textu - ujasnění pojmu statická animace - připomínkování jednotlivých animací Postup tvorby elektronické učebnice: 6. Spolupráce s firmou Code Creator, s.r.o na realizaci e-učebnice Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/

výstup z projektu: Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů na Střední škole informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97 použití při výuce oboru Průmyslová ekologie kontrolní otázky v závěru jednotlivých kapitol slouží k procvičování zadané látky sady obrázků vytvořených společně s texty slouží pro zobrazení dataprojektorem a ke zvýšení názornosti probírané látky studenti i učitelé ostatních oborů využívají učební texty pro získání informací v této oblasti Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Využití učebních textů v papírové podobě:

snadná dostupnost, přehlednost a jednoduchost pro studenty i mimo výuku přizpůsobení trendu mladé generace – využití IT techniky možnost testování a následné vyhodnocování vědomostí e- testem provázanost testů s učebnicí při chybné odpovědi vede k rychlejšímu získávání vědomostí animace v e-učebnici jsou názornější, atraktivnější a snáze pochopitelné než statické obrázky Podpora přírodovědného a technického vzděláván na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Využití elektronické učebnice: