Téma: „Budování důvěry“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Cyklus seminářů „Musíš chtít sama“ Jdeme s kůží na trh.
Propagace a reklama na facebooku
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Podnikatelské organizace (firmy, podniky, popř. jejich dílčí části) tvoří součást sociálně ekonomické struktury společnosti. Z tohoto hlediska je pro.
První zkušenosti ze vstupu ČR do EÚ Dopady na energetiku a průmysl Pohled ERÚ konference AEM 14. a 15. září 2005 Praha Josef Fiřt - ERÚ.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
OSOBNOST.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Byznys rychlostí myšlenky
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
9.Komunikace.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
PhDr.Hana Pazlarová, ph.d.
MARKETINGOVÝ MIX.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10: :15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Praktické tipy pro budování interdisciplinárního týmu (nejen) v hospici Ladislav Kabelka DLBsH Rajhrad Subkatedra paliativní medicíny XII.BDPM, BVV
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Seminář kurzů Alfa Praha Příprava a péče o kvalitní tým kurzu.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
STŘEP české centrum pro sanaci rodiny Podpůrné služby pro ohrožené a náhradní rodiny z pohledu NNO Nadační fond J &T, PSP ČR,
Petráčková Jozová Cézová
PHDZ2 Filozofie pro doktorské studium II Příští seminář se koná 10.5.! 1) Faktory účinné komunikace 2) Druhy veřejnosti a cílové skupiny 3) Rozpočet 4)
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
(c) Robert Němec, 2006 Zapomeňte na prodej a vytvořte marketingovou strategii Robert Němec.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
Sociologie pro SPP/SPR/VPL
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Ekonomika Riskuj. Ekonomika Riskuj Předmět ekonomie a ekonomiky Ekonomické systémy Potřeby Makroekonomie a mikroekonomie.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
Úvod do psychologie
Marketingové strategie
Transkript prezentace:

Téma: „Budování důvěry“ Vítáme Vás Mikulov, 11.6.2012 8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD 13:00 – 14:30 TŘETÍ BLOK ŠKOLENÍ 14:30 – 14:45 PŘESTÁVKA 14:45 – 16:15 ČTVRTÝ BLOK ŠKOLENÍ 16:15 – 16:30 PŘESTÁVKA 16:30 – 17:00 OTÁZKY, CERTIFIKACE Téma: „Budování důvěry“

DLOUHODOBÉ VZTAHY S ODBĚRATELI

CO JE CÍLEM ? OPAKOVANÝ NÁVRAT ZÁKAZNÍKA PŘÁTELSTVÍ LOAJALITA ???

CO POSILUJE BUDOVÁNÍ VZTAHŮ KOMUNIKACE ZNALOST POTŘEB ČLOVĚKA „ ..pomoz lidem dosáhnout toho co chtějí a oni tě přijmou do své rodiny“ OBCHOD VE STYLU win & win NASLOUCHÁNÍ A PROJEV ZÁJMU UPŘÍMNOST ŘEŠENÍ NÉ ARGUMENTACE

CO POSILUJE BUDOVÁNÍ VZTAHŮ UMĚNÍ DÁVAT I BRÁT POZITIVITA „… nemůžeš-li říci nic dobrého mlč“ OSOBNÍ PŘÍSTUP A LOAJALITA NASLOUCHÁNÍ NAUČ SE ŘÍKAT „NE“

BUDOVÁNÍ DŮVĚRY

CO JE TO DŮVĚRA Důvěra je nezbytným předpokladem života ve společnosti a lidské společnosti. Důvěra vždy obsahuje jistou míru nejistoty a rizika zklamání nebo zneužití Důvěra k druhým lidem může být všeobecná, jak tomu bývá u přátel, ale může být i omezená jen na určité oblasti. Důvěra se získává poměrně obtížně, ale dá se velmi rychle ztratit nepoctivostí a lží.

DŮVĚRA, VÍRA DŮVĚRA V PRODUKT DŮVĚRA V SYSTÉM DŮVĚRA V ČLOVĚKA DŮVĚRA V ORAGNIZACI

DŮVĚRA V PRODUKT OZNAČENÍ PRODUKTU PŘEHLEDNOST INFORMACÍ MNOŽSTVÍ INFO., PŘESNOST, VELIKOST PÍSMA KVALITA vs. CENA ODLIŠNOST OCHUTNÁVKY – PREZENTACE PROFESIONALITA OBCHODNÍKŮ

PŘÍKLAD DŮVĚROHODNÝCH PRODUKTŮ

POKAŽENÁ DŮVĚRA V PRODUKT

DŮVĚRA V SYSTÉM STÁTNÍ SOCIÁLNÍ OBCHODNÍ KARIÉRNÍ

DŮVĚRA V SYSTÉM OTEVŘENOST SYSTÉMU PRAVIDLA A ČETNOST ZMĚN PROVĚŘENOU FUNKČNOST VÝVOJ SYSTÉMU RYCHLOST ŘEŠENÍ

PŘÍKLAD VĚROHODNÝCH SYSTÉMŮ

NEDŮVĚRY HODNÝ SYSTÉM

6 KROKŮ K BUDOVÁNÍ DŮVĚRY 1) MUSÍME SI JI ZASLOUŽIT 2) ZNÁT SVOU PRÁCI A ZAJÍMAT SE O NOVÉ TRENDY 3) ZNÁT KONKURENCI A CHVÁLIT JI 4) VYHNOUT SE PODVODNÝM MANÉVRŮM A NEPŘEHÁNĚT 5) UVÁDĚT REFERENCE 6) VYPADAT VĚROHODNĚ „ŠATY DĚLAJÍ ČLOVĚKA“

BUDOVÁNÍ DŮVĚRY ZNAČKY JASNÉ INFORMACE O PRODUKTU ETIKAETA GARANCE SYSTÉM REKLAMACÍ KOMUNIKOVANÁ KVALITA

ZNAČKA vs. SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK POPRODEJNÍ SLUŽBY - mystery shoping - ankety, telemarketing - soutěže INTERNETOVÁ FÓRA, SOCIÁLNÍ SÍTĚ - možnost reagovat - reklama PR „DŮVĚRA V ZÁKAZNÍKA A JEHO NÁZOR“

SPOTŘEBITELSKÉ SOUTĚŽE NEJLEVNĚJŠÍ ZPĚTNÁ VAZBA NÁPADY NA ZLEPŠENÍ TYPY PRO LEPŠÍ PRODEJ CO SPOJUJE JMÉNA: „MAGION“ A „NOVA“

KLIENT = NEJLEPŠÍ PŘÍTEL ZÁJEM + ZNAČKA + KVALITA + PŘÍSTUP

DŮVĚRA JAKO DAŇ NEBO DIVIDENDA V TÝMU

CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY CHARAKTER MLUVÍ PŘÍMO PREOJEVUJE RESPEKT JEDNÁ TRANSPARENTNĚ NAPRAVUJE CHYBY PROJEVUJE LOAJALITU

CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY ZPŮSOBILOST PŘINÁŠÍ VÝSLEDKY ZDOKONALUJE SE STAVÍ SE ČELEM K REALITĚ OBJESŇUJE OČEKÁVÁNÍ JEDNÁ ZODPOVĚDNĚ

CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY CHAREKTER A ZPŮSOBILOST NEJPRAVE NASLOUCHÁ DODRŽUJE ZÁVAZKY ŠÍŘÍ DŮVĚRU

spravedlnost, čestnost, loajaliTa, spolehlivost

CO TO JE ? Loajální je člověk, který je věrný přesvědčení, člověka nebo instituce, vůči němuž cítí nějaké závazky, a podporuje je nebo jejich zájmy i v dobách, kdy mu to nepřináší prospěch. Proto se na loajálního člověka a na jeho oddanost lze spolehnout. Na druhé straně od něho nelze čekat varování ve chvíli, kdy jeho nadřízený dělá chyby nebo dokonce ničemnosti. Panovníci se obvykle obklopovali loajální družinou a naopak si její loajalitu získávali dary a privilegii. Současný politik nebo vedoucí pracovník firmy, který se obklopuje příliš loajálními lidmi, bude ohrožen tím, že od nich neuslyší kritiku. Proto může dnes mít dobrý smysl hledat na první pohled paradoxní pojem loajální opozice.

„S DŮVĚROU JDE VŠECHNO LÍP“ !!! DĚKUJI ZA POZORNOST !!!