Rodina a její členové v horoskopu Astrostředa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název vzdělávacího materiálu
Advertisements

Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
…za vším hledej tělo ženy
MÉ KRÁLOVSTVÍ.
RODIČE A DĚTI Astrostředa 7. dubna 2010
Elektronická učebnice - I
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
Sluneční soustava Slunce
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Rodina TÉMA: Příbuzenské.
Sluneční soustava je planetární systém hvězdy známé pod názvem Slunce.
Abraham Maslow zakladatel humanistické psychologie
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Nemetová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Rodina.
PARTNERSKÁ ASTROLOGIE
PŘÍBUZENSKÉ VZTAHY Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.

Láska & vztahy v horoskopu Astrostředa 7. listopadu 2012
RODINA Mgr. Michal Oblouk.
Rodina 6. ročník.
Rodina, ve které žiji Není nejmenších pochyb o tom, že je to v prostředí rodiny a domova, kde se všechny největší ctnosti, veškeré ctnosti, které vévodí.
Rodina.
PARTNERSKÁ ASTROLOGIE
Rodina a vzory Existují kladné vzory pro dnešní rodinu?
Čas utíká. Život letí. Dálky rozdělují. Děti rostou. Práce přichází a odchází. ŽENY.
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE PhDr. Daniel Heller.
Evoluce ženské menopauzy aneb k čemu všemu jsou nám užitečné babičky
Název Vztahy v rodině   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo
Procedurální (klasické) programování Popisuje algoritmus – postup, jak vyřešit úlohu.
Prvouka 3.ročník ZŠ „DOMOV-RODINA-TRADICE -VÁNOCE“
Příbuzenské sňatky, výpočty rizik
ANOTACE CZ. 1.07/1.5.00/ Já a moje rodina VY_52_INOVACE_87_96
Procedurální (klasické) programování Popisuje algoritmus – postup, jak vyřešit úlohu.
Mezilidské vztahy 3. ročník
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Tréning do předmětu SPR149 Využití filmu v sociální práci
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Výchova k občanství RODINA
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,6_02_RODINA.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_09_ PL Rodinné vztahy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
RODINNÉ VZTAHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_01_RODINNÉ VZTAHY Téma: OBČANSKÁ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Co je to domov? DOMOV Domov je máma, táta a sourozenci … Domov je můj pokoj, hračky, knížky … Domov je náš dům, byt, obývák, kuchyň, ložnice,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Výchova k občanství TEMA: VZTAHY V RODINĚ ČÍSLO.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
LA FAMILIA LA FAMILIA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rodina, náhradní rodinná péče
Slaďování pracovního a rodinného života podle dat VŠPS
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Rodina, příbuzenství.
RODINA Mgr. Michal Oblouk.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření listopad 2011
RODINA Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Rodina dříve a dnes Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Pardubice - Spořilov
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
a zručnosti vědět, jak ji správně použít.
a zručnosti vědět, jak ji správně použít.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Co říká česká veřejnost?
a zručnosti vědět, jak ji správně použít.
Velká rodina z pohledu rodinné politiky aneb
Transkript prezentace:

Rodina a její členové v horoskopu Astrostředa 7. 9. 2011

Obsah přednášky Kde najdeme rodinné příslušníky v horoskopu Od těch nejbližších až po ty nejvzdálenější Vyloženo jak přes planety, tak přes domy Jakou souvislost to má s naší vlastní osobností? Rodina a její členové v horoskopu

Rodiče Horoskop ukazuje, jak rodiče subjektivně vnímám, ne jací opravdu jsou Horoskop neukazuje celou osobnost rodiče, ale oblast interakce/rezonance mezi dítětem a rodičem Příklad: dítě může vnímat rodiče jako nespolehlivého, přitom rodič je spolehlivý, jen dítě je ještě spolehlivější Důsledek: stejní rodiče mohou být vidět v horoskopech svých dětí různě Rodiče jsou vidět v horoskopech svých dětí různě – objektivní pravda neexistuje Příklad radka matějů

Rodiče V horoskopu čtu rodiče jako syntézu těchto prvků: Otec Slunce – postavení ve znamení, domě, aspekty IV./X. dům – planety v domě, znamení na hrotu, vládce Saturn Matka Luna – postavení ve znamení, domě, aspekty

Rodiče: Slunce, Luna Základ osobnosti dědíme po svých rodičích Po otci tvořivou, rozhodnou část osobnosti (Slunce) Po matce emocionální, pečující část osobnosti (Luna) Proto opatrně s kritikou rodičů:-) Existuje na to skvělé cvičení, které zde popíšu a rovnou jeho účinek zkazím tím, že napovím výsledek: Napište vlastnosti otce a matky, které vás nejvíc štvou Napsali jste si to osobě – protože vlastnosti rezonují, jsou naše! Proto opatrně s kritikou rodičů Dobrý základ je rodiče přijmout, protože tak přijímáme i sami sebe, své složky osobnosti, se kterými si nevíme rady

Vztah Slunce – Luna Vztah mezi rodiči se logicky promítá do naší osobní integrity Pokud spolu rodiče nebyli v souladu, jejich zájmy se křížily (Slunce kva Luna) nebo stály proti sobě (Slunce opo Luna), pak: Nositel horoskopu v sobě nemá vyrovnanou mužskou (aktivní, tvořivou) a ženskou (přijímající, emocionální) složku Pravděpodobně nebude moci uvést do harmonie svoji seberealizaci (Slunce) s domovem a rodinou (Luna)

Vztah Slunce – Luna Vztah mezi rodiči se logicky promítá do naší osobní integrity Pokud si rodiče rozuměli a doplňovali se (Slunce tri Luna), pak: Nositel horoskopu bude mít ženskou a mužskou část osobnosti v souladu Jeho seberealizace a potřeba rodiny a zázemí budou v harmonii

Rodiče: IV. a X. dům Kterého rodiče čteme na hrotu kterého domu je předmětem diskusí V současnosti se navíc situace komplikuje Rostoucím počtem neúplných a patchworkových rodin Posunem v rolích otce a matky (tradiční postavení → rovnoprávné → supertradiční versus nezávislé) Odpověď mohou přinést tranzity na vládce IV. či X. domu Na jednu stranu ženy v podstatě nepotřebují muže Na druhou stranu ženy staví na mateřské baráky Jako nejvýraunější rys současnosti vnímám prohozené role mužů a žen, se kterými obrovsky narazí v okamžiku, kdy mají děti

Rodiče: IV. a X. dům Ve čtvrtém domě čteme: Tradičně otce (když byl otec vnímán jako hlava rodiny) Běžně rodiče, který má určující vliv na podobu domova Dle Hadese rodiče stejného pohlaví (je vzorem)

Rodiče: IV. a X. dům V desátém domě čteme: Tradičně matku Běžně druhého z rodičů Dle Hadese rodiče opačného pohlaví Pozor: X. dům není autoritativní rodič! Neslučovat význam X. domu jako autority a X. domu jako rodiče!

Vztah mezi X. a IV. domem Vztah mezi rodiči se bude v dospělosti promítat do našeho skloubení práce/zaměstnání s domovem/rodinou Disharmonický aspekt mezi vládci domů představuje problém sladit práci a domov Opozice mezi planetami ve IV. a X. domě ukazují na totéž Řešení: práce na poloviční úvazek nebo práce z domova i tak představuje období malých dětí v životě ženy honičku:-)

Děti (vlastní) Děti jsou součástí rodiny a domova, proto musím přečíst tyto dva prvky: Lunu, její postavení ve znamení a domě, aspekty V. dům, obsazení planetami, znamení na hrotu, vládce Příklady, proč nestačí číst samotný pátý dům: Luna se silnými mateřskými pudy (v Rybách, Raku) zvyšuje potřebu velké rodiny nehledě na V. dům Žena má skvělý V. dům a přesto nemůže otěhotnět. Pravděpodobně bude mít silně poškozenou Lunu (mateřství, těhotenství).

Děti (vlastní): Luna Luna, její postavení ve znamení a domě, aspekty ukazuje: Mateřství, mateřskou roli ženy Plodnost, těhotenství Péče o děti v předškolním věku, kdy jsou významnou součástí rodiny Obecně domácí péče a zapojení dětí do rodiny

Děti (vlastní): V. dům V. dům, obsazení planetami, znamení na hrotu, vládce ukazuje Počet dětí Snadnost/komplikace otěhotnění Vztah k dětem, jeho snadnost/náročnost a obsah Pedagogické postupy rodiče Osobnost dítěte

Děti (vlastní): V. dům Na jiné rovině lze V. dům spojovat s naším vnitřním dítětem pátý dům souvisí s naší hravostí, radostí, tvořivostí Pak existuje souvislost mezi tím jak máme uchopené naše vnitřní dítě a jak vychováváme naše vlastní děti

Zrcadlení rodič – dítě Horoskop dítěte ukazuje, jak vnímá své rodiče, ne jací opravdu jsou Totéž platí naopak: horoskop rodiče ukazuje, jak vnímá své dítě, ne jaké objektivně je Horoskopy tedy ukazují především interakci rodič - dítě V horoskopech tak dochází ke vzájemnému zrcadlení Příklad: matka Pluto v V. domě, dítě Pluto ve IV. domě. Jejich vztah nemůže být jiný než plutonický:-) Dalším nástrojem, který ukazuje totéž bude synastrie matka - dítě

Počet dětí a V. dům Počet dětí zvyšují: Plodná znamení: vodní (Rak, Ryby, Štír, také Býk) Jupiter, Luna, Neptun v domě Aspekty od dobrodějů (Venuše, Jupitera) Počet dětí snižují: Neplodná znamení (Lev, Beran, Kozoroh, ale i Vodnář a Blíženci) Slunce, Saturn, Mars v domě Aspekty od Slunce, Marta, Saturna Dvojitá znamení/planety mohou ukazovat na dvojčata

Pohlaví dětí a V. dům Mužská znamení/planety naznačují syny Beran, Lev, Střelec, Vodnář, Blíženci, Váhy Slunce, Mars, Jupiter Ženská znamení/planety ukazují na dcery Ryby, Štír, Rak, Kozoroh, Panna, Býk Luna, Venuše, Neptun Toto i předchozí pravidlo lze analogicky uplatnit na nevlastní děti, vnoučata, sourozence

Nevlastní děti, vnoučata Vyženěné či vyvdané děti jsou děti našeho partnera Jako takové je hledáme v XI. domě XI. dům je V. dům (děti) od VII. domu (partner) Vnoučata jsou děti našich dětí Proto je budu hledat v IX. domě V. dům (děti) od V. domu (mých dětí) Tyto dvě kategorie mám v praxi ověřené, že fungují

Adoptované děti Z mé povšechné zkušenosti (žádná statistika) s adopcí souvisí především Neptun, který přináší: Všeobjímající lásku coby vyšší oktáva Venuše Přijetí dětí cizí krve, takové, jaké jsou Obětavost, laskavost, idealismus Neptun leží buď v pátém nebo ve čtvrtém domě či ve významné vazbě k nim

Babičky, dědečkové: I. a VII. dům Přes odvozený význam domů dojdeme k tomu, že: V prvním domě hledám Babičku (matka otce) X. dům od IV. domu Dědečka (otec matky) IV. dům od X. domu V sedmém domě hledám Babičku (matku matky) X. dům od X. domu Dědečka (otec otce) IV. dům od IV. domu

Babičky, dědečkové – pokračování První dům, to jsme zároveň my sami Je zajímavé domýšlet, že po matce matky a otci otce bychom měli dědit některé povahové vlastnosti. Nevím, co genetika, ale lidová moudrost říká, že první dcera dědí po matce otce a prvorozený syn dědí po otci matky. To je přesně ono. Sedmý dům představuje naše partnery V tom případě by otec matky a matka otce byli předobrazem našich budoucích partnerů

Babičky, dědečkové: Neptun a Jupiter Australská astroložka Bernadette Brady přiřazuje prarodičům i planety: Babička – Neptun (pohádky, rozmazlování) Dědeček – Jupiter (rozšiřování obzorů, dobrodružství) Zní to logicky, ale praktickou zkušenost s tím nemám. Zkoušejte to ověřovat se mnou:-)

Další příbuzní v horoskopu Pomocí odvozeného významu domů mohu dohledat v horoskopu prakticky všechny příbuzné: VI. dům: strýcové, tety (sourozenec rodiče) III. dům: sestra/bratr VII. dům: synovec/neteř (dítě sourozence) IX. dům: švagr/švagrová (sourozenec manžela/manželky) X. dům: sestřenice/bratranci (děti tety, strýce) XI. dům: zeť/snacha (manžel/ka dítěte) Pozor, opatrně s výkladem, jedná se o cizí osoby v horoskopu