Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
, , Nabídka investiční spolupráce.
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Optimalizace chování firmy v podmínkách dokonalé konkurence
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Komenský by se radoval aneb škola hrou
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
Nový Prostor po 10 letech v Praze Pražské setkání lidí se zážitkem chudoby , Poslanecká sněmovna PČR.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
JJ Mois Année IX. Celostátní finanční konference “Finance pro města a obce z evropských fondů v letech “ IX. Celostátní finanční konference.
Správa a distribuce dotací z fondů EU a státního rozpočtu ČR Tisková konference HVB Bank a České pojišťovny 3. října 2006.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
0385 – Poradenské centrum pro podporu implementace opensource software Institut pro informační společnost, o.s. Lukáš Ligas,
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Aktivním přístupem ke změně v SVL města Litvínova CZ /0.0/0.0/15_042/
Projekt „Výměna mezinárodních zkušeností a dobré praxe v sociální oblasti“ Registrační číslo: CZ.1.04/5.1.01/
Podpory pro malé a střední podnikatele v roce zvýhodněné záruky, úvěry a finanční příspěvky.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Zaměstnanci v podniku 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Další akce: na podporu prodeje úvěrů od Buřinky – tentokrát :
Transkript prezentace:

Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti Konzultantské firmy, bankovní instituce, atd Společnosti využívající tzn. „Open space offices“. Vzhledem k malému privátnímu prostoru každého zaměstnance a omezenému soukromí a pohodlí, tyto společnosti mnohdy zřizují na pracovišti relaxační zóny.

Nová společnost na českém trhu s úspěšnou mateřskou společností v Německu s širším rozsahem výrobků a služeb Masážní i relaxační křesla všech cenových kategorií Relaxační polohovací křesla Polyfunkční masážní křesla s velkým výběrem programů 20% zaváděcí sleva na všechna křesla Jako první přichází na český trh s možností navrhnout si vlastní vzor křesla Výběr textilie přímo u výrobce Donesení vzorku textilie společně s uvedením výrobce (vše zařídíme my)

„I na bolesti zad se najde něco dobrého“ Odpočinek po práci/sportovním výkonu je velmi důležitý Odpočinek formou „ležení u televize“ není vhodný…svalstvo dále deformováno než aby probíhala regenerace. Je dokázané, že 15minutový odpočinek v pracovní době podporuje a zvyšuje další mozkovou aktivitu. Péče o vlastní zaměstnance je jedním z klíčových benefitů společnosti pro získávání nových klientů, zakázek, a především pro získávání kvalitních nových zaměstnanců z trhu. Možnost vlastního návrhu umožňuje kreativně ozdobit/doplnit vlastní bydlení. „Člověk není stroj“ „Spojte péči o zdraví s úžasným zážitkem“

„I na bolesti zad se najde něco dobrého“ „Člověk není stroj“ „Spojte péči o zdraví s úžasným zážitkem“ Investice do Gerilové kampaně – potisk různých sedadel vypadajících jako relaxační křeslo. Lavičky na zastávkách Sedadla v metru, tramvaji (plastová, dřevěná, kožená) Dalšími kanály plakáty v metru Městské noviny (metro, atd) Další kanály budou popsány v rámci PR kampaně

Oslovení několika velkých společností s centrálou v Praze a zastoupením/pobočkovou sítí po celé ČR. Zapůjčení relevantního počtu masážních křesel do těchto společností zdarma po dobu 3 dnů V zóně, kde budou relaxační křesla umístěna – další propagační materiály včetně vzorkovníku tkanin a LCD/plazma televize s prezentací o křeslech (smyčka) Tímto postupem zajištěno menší ústní podpora (šíření ve společnosti) Cenové zvýhodnění v rámci společností: 25% Speciální nabídka pro zaměstnance společností: 25% 25% Pro klienty, kterým bylo křeslo doporučeno zaměstnancem (viz víše): 25% Pro společnosti, které dovolily propagaci na svých pracovištích: variabilní sleva ve výši 30 – 50% variabilní sleva ve výši 30 – 50% (určující je především počet objednaných kusů)

Viral – pomocí zaměstnanců společností Tisková zpráva o akci ve společnostech Využití interních časopisů společností – zdarma Jednodenní akce v nákupních centrech – obdobná té vícedenní ve firmách (za účasti hostesek – ovládání, propagace) Vzhledem ke speciální komunikační kampani (popsáno dále), není nutno oslovovat další, zpravidla dražší formy inzerce (ATL atd), jelikož je možno očekávat zájem (za předpokladu TK): Celostátního tisku Krátkou zprávu v regionálním zpravodajství

Očekávaným termínem této akce je cca 2 týdny po počátku hlavní marketingové kampaně, takže lidi už si výrobku všimli. Možnost pozvání tisku Nutné zajištění profesionálního fotografa a další dokumentace

20. května 2011 – zahájení kampaně – distribuce gerilových polepů v dopravních prostředcích, regionální tisk atd (viz slide 5) 27. května 2011 – distribuce křesel do společností – zahájení kampaně vůči zaměstnancům, společnostem samým a dalším (viral) 28. května 2011 – Odběry krve ve spolupráci se společností GEMB (vydání tiskové zprávy, zvážení tiskové konference ve spolupráci s GEMB a nemocnicí v Motole – předání dárcovského šeku) 29. května – ukončení zapůjčení křesel ve společnostech 3. června 2011 – jednodenní akce v obchodních centrech – hostesky

Hlavní cíle kampaně: Zvýšit povědomí o nové značce Prodat uspokojivé množství kusů křesel během akce a zaznamenávat zvýšený prodej ještě několik týdnů po kampani Target kampaně (v počtu prodaných kusů): Praha: 60 ks relaxačních křesel, 20 ks masážních křesel Brno: 30 ks relaxačních křesel, 10 ks masážních křesel