1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB
2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké firmy Malé firmy
3 Poprvé spolu....
4 Cisco a Linksys SMB Malé firmy 5–99 Zaměstnanců Středně velké firmy 100–249 zaměstnanc Plně funkční řešení vysoké hodnoty, účelově navržené, pro snadné používání Cisco a Linksys nabízí kompletní portfolio produktů a řešení pro SMB zákazníky
5
6
7
8
9
10
11 Extrémně různorodí, rozdílné nákupní chování Mladá pracovní síla, dobře spolupracující Nedostatek IT zkušeností Více inklinují k závislosti na IT odborníkovi Očekávají rychlou a snadnou dostupnost IT řešení Vyžadují být mobilní a on-line připojeni Platí za IT služby dle toho jak se rozrůstají Nový zákazník v segmentu SMB
12 Nový přístup Cisca a jeho Partnerů Použití toho co už funguje: Vyběr z nejšíršího portfolia účelově navržených produktů v oboru pro SMB a řešení z něj postavená Posun do další úrovně: Namíchání tradičních Cisco, Linksys a WebEx produktů k odlišení Cisca a jeho partnerů Růst obchodu: Grow the Business: Využití „ITaaS“ k vytvoření nových obchodních modelů a pozicování VAR/SP partnerů jako důvěryhodné odborníky, zajišťující profitabilitu Managed or Hosted Services Data Storage 3 rd Party Apps Partner Service Portfolio
13 Proč integrovat Cisco a Linksys Channel Programy? Vytvořit více komplexní a cílený přístup k SMB trhu Zaručit transparentní přístup k SMB trhu pro všechny Cisco partnery Kombinovat zdroje, programy a benefity tak, aby partneři měli vše co potřebují být úspěšní na SMB trhu
14 Společné SMB portfolio....
15 Cisco SMB Řešení (Small & Medium Business) Linksys by Cisco Business Series (Small Business) Význam sítě Nákupní motivace Strategické pro podnikání Dlouhodobý záměr Orientace cenovým rozpočtem Krátkodobý záměr, vhodnost Produkt Šité na míru a škálovatelné Systemové řešení System Management Neměnná funkce a konfigurace Použití aplikací třetích Individualní Produktová konfigurace Investice / Ochrana SMB vlastnosti s možností škálovat Cisco Proprietarní Obsah Výměna stávajícího produktu nebo nákup dalšího/nového Nabídka programu „Trade-up“ na Cisco produkty Podpora System Engineering a TAC podpora – zlepšení /upgrady RMA s obecnou tech.podporou Software update via bug-fixes Síť není zásadní pro podnikání Síť je zásadní pro podnikání Definováno nákupní motivací zákazníka
16 Connected Office Portfolio Produkty & Řešení pro jakékoliv požadavky podnikání nebo jeho rozpočet Infrastruktura Routing Managed Switches StorageWirelessSecurity Video IP Phones Metro Ethernet VoIP Accessories Koncová zařízení Analog Voice Gateways Linksys Voice System (LVS) Unmanaged Switches Smart Switches Řešení Facilities Management Video Surveillance Desktop Backup & Restore Hosted Security SaaS Aplikace Storage Back- up/Archiving
17 Proč se stát Cisco Partnerem? Využití Cisco Channel Partner Programů (podpora, zpětné bonusy) Rozšíření portfolio SB produktů a řešení Přístup do Prodejních a Marketingových nástrojů na podporu obchodu Přístup na Cisco.com na úrovni partnera Přístup k promo akcím a incentivám Zdarma školení via SMB Universitu Využití Cisco Lead Generation kampaní a PR aktivit pro SMB * Will vary by geographic region