1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PPZRS a projekty vnější spolupráce EU
Advertisements

Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Novinky MiFIDu The CNB disclaims responsibility for any private publication or statement of any CNB employee. The views in this presentation are the views.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Podnikové informační systémy úvod
managementu znalostí podle
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
1. 3 Business priorita Scénář Řešení Produkty Rozvoj a podpora Partneři.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Informační systémy podnikové systémy CRM
1 Pavel Učeň ucen.webpark.cz Jsou požadavky malých a středních podniků na informatiku specifické?
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
IBM GLOBAL SMALL AND MEDIUM BUSINESS © 2007 IBM Corporation ibm.com/smb/cz09/2007 IBM EXPRESS ADVANTAGE SMB Martin Wagner - Territory Chanel.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Cisco Confidential © 2010 Cisco and/or its affiliates. All rights reserved. 1 Cisco Services Zbynek Pakandl / / comm
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
© 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco PublicITE I Chapter 6 1 LAN Design LAN Switching and Wireless – Chapter 1.
System Management.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Partner SBSC evening university , Čestlice.
Telefónica O 2 Business Solutions Platform as a Service – Overview Praha, Ing. Jan Kepič, CISA –
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Kam kráčí telekomunikační sítě Morava a Slovensko Jiří Lešek (ředitel velkoobchodu datových národních služeb) Milan Petrásek (produktový.
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
MARKETINGOVÝ MIX.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
1 MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ V PODNIKOVÝCH SÍTÍCH Petr Janda, ICZ a. s
Marketingový plán podniku
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
PREZENTACE Liberecký podnikatelský inkubátor
Business intelligence shapes security
Informační systémy podnikové systémy CRM
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Transkript prezentace:

1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB

2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké firmy Malé firmy

3 Poprvé spolu....

4 Cisco a Linksys SMB Malé firmy 5–99 Zaměstnanců Středně velké firmy 100–249 zaměstnanc Plně funkční řešení vysoké hodnoty, účelově navržené, pro snadné používání Cisco a Linksys nabízí kompletní portfolio produktů a řešení pro SMB zákazníky

5

6

7

8

9

10

11  Extrémně různorodí, rozdílné nákupní chování  Mladá pracovní síla, dobře spolupracující  Nedostatek IT zkušeností  Více inklinují k závislosti na IT odborníkovi  Očekávají rychlou a snadnou dostupnost IT řešení  Vyžadují být mobilní a on-line připojeni  Platí za IT služby dle toho jak se rozrůstají Nový zákazník v segmentu SMB

12 Nový přístup Cisca a jeho Partnerů Použití toho co už funguje: Vyběr z nejšíršího portfolia účelově navržených produktů v oboru pro SMB a řešení z něj postavená Posun do další úrovně: Namíchání tradičních Cisco, Linksys a WebEx produktů k odlišení Cisca a jeho partnerů Růst obchodu: Grow the Business: Využití „ITaaS“ k vytvoření nových obchodních modelů a pozicování VAR/SP partnerů jako důvěryhodné odborníky, zajišťující profitabilitu Managed or Hosted Services Data Storage 3 rd Party Apps Partner Service Portfolio

13 Proč integrovat Cisco a Linksys Channel Programy?  Vytvořit více komplexní a cílený přístup k SMB trhu  Zaručit transparentní přístup k SMB trhu pro všechny Cisco partnery  Kombinovat zdroje, programy a benefity tak, aby partneři měli vše co potřebují být úspěšní na SMB trhu

14 Společné SMB portfolio....

15 Cisco SMB Řešení (Small & Medium Business) Linksys by Cisco Business Series (Small Business) Význam sítě Nákupní motivace Strategické pro podnikání Dlouhodobý záměr Orientace cenovým rozpočtem Krátkodobý záměr, vhodnost Produkt Šité na míru a škálovatelné Systemové řešení System Management Neměnná funkce a konfigurace Použití aplikací třetích Individualní Produktová konfigurace Investice / Ochrana SMB vlastnosti s možností škálovat Cisco Proprietarní Obsah Výměna stávajícího produktu nebo nákup dalšího/nového Nabídka programu „Trade-up“ na Cisco produkty Podpora System Engineering a TAC podpora – zlepšení /upgrady RMA s obecnou tech.podporou Software update via bug-fixes Síť není zásadní pro podnikání Síť je zásadní pro podnikání Definováno nákupní motivací zákazníka

16 Connected Office Portfolio Produkty & Řešení pro jakékoliv požadavky podnikání nebo jeho rozpočet Infrastruktura Routing Managed Switches StorageWirelessSecurity Video IP Phones Metro Ethernet VoIP Accessories Koncová zařízení Analog Voice Gateways Linksys Voice System (LVS) Unmanaged Switches Smart Switches Řešení Facilities Management Video Surveillance Desktop Backup & Restore Hosted Security SaaS Aplikace Storage Back- up/Archiving

17 Proč se stát Cisco Partnerem?  Využití Cisco Channel Partner Programů (podpora, zpětné bonusy)  Rozšíření portfolio SB produktů a řešení  Přístup do Prodejních a Marketingových nástrojů na podporu obchodu  Přístup na Cisco.com na úrovni partnera  Přístup k promo akcím a incentivám  Zdarma školení via SMB Universitu  Využití Cisco Lead Generation kampaní a PR aktivit pro SMB * Will vary by geographic region