Lync™ a telekomunikace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dotykove zařízení V cloudu Propojený se sociálními sítěmi Nové scénáře.
Advertisements

IP AUDIO AND PAGING SYSTEMS
Copyright © 2011, atlantis FrontStage Intelligent Contact Centre.
03/04/2017 SIP trunking AASTRA 5000 R53.
ISC Communication Czech a.s.
Úvod do počítačových sítí Úvod. Úvod do počítačových sítí •Úvod, síťové protokoly, architektury,standardy •Fyzická úroveň •Linková úroveň •Lokální počítačové.
Workshop T-Mobile atlantis 18 dubna 2014 Distributed by atlantis | © Aastra 2012.
Martin Pavlis Microsoft MVP.
Provolba v mobilních sítích 2N ® NetStar.
The Fun Theory Tomas Kutej, Account Manager.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
IT ESSential I. 8. Networks. 2 Rozdělení sítí  LAN  skupina hosts vzájemně propojených zařízení s jednotnou správou (jednotné řízení bezpečnosti, přístupu,
Komunikační systém lokalit HN v ploše Ing. Stanislav Borecký 30. října 2006.
Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
Co je ENUM? aneb: ENUM v kostce Jiří Peterka E E.
Obecná problematika chytrých sítí a chytrých měření
ENUM v produktech innovaphone
Bezpečnost na platformě Microsoft & Petr Hartmann Solution Specialist Microsoft.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
1 Přehled novinek v serveru Exchange 2007 Marian Henč Technology Specialist – AD & Messaging
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Copyright © 2011, atlantis Kontaktní centra ProCC.
Internet.
1 iptelefonie denis kosař. 2 obsah Co je ip-telefonie Jak to funguje Protokoly Kodeky Jak to použít Skype Zdroje.
2 Novinky Exchange LyncCompliance Scénáře nasazení EXIT Partnerský ekosystém Ukázka Exchange Lync.
Typy elektronické komunikace
IP telefonie studie a co dál
IBM Sametime 9 moderní způsob komunikace Petr Kunc, IBM ©2013 IBM Corporation.
1 Internet Call Centra Praha Djordje Djukanovič Product Manager Pobřežní Praha 8 Czech Republic tel: gsm:
IP telefonie v síti CESNET2 Sven Ubik Brno,
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
ISDN Backup 2N ® NetStar. Základy o záloze ISDN linek: Záloha odchozích a příchozích hovorů pomocí nezávislé trasy (GSM/UMTS) Podpora.
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
SIM hunting (Vyhledání volné SIM) 2N ® NetStar.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
Petr Štos Czech Republic Microsoft Drahoš Dvořák Czech Republic Microsoft.
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
SIM hunting (Vyhledání volné SIM) 2N ® NetStar.
Služby internetu obr.: 1. WEB  WWW – (World Wide Web), také pouze zkráceně web v doslovném překladu "světová rozsáhlá síť“, neboli celosvětová síť 
2N ® BRI brány 2N ® VoiceBlue MAX. 2N ® BRI brány 2N ® BRI Lite –Připojím NT nebo TE port 2N ® BRI Enterprise –Připojím NT a TE port současně (brána mezi.
Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation.
[Public]—For everyone ©2003–2008 Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Moderní vzdálený přístup Martin Koldovský
Copyright © 2011, atlantis Videokonference Unified Communications Cloud Telefonie Kamerové systémy WiFi infrastruktura Bezpečnost ICT infrastruktura Networking.
RNP:lss/pptSENbusdev Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services.
Jednotné komunikační prostředí města Plzně
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Multimediální elektronická komunikace
Nokia Czech Republic, s.r.o. Igor Šmerda, program manager.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Představení Office 365.
SIP Session Initiation Protocol Jiří Ledvina Projektování distribuovaných systémů.
VoIP Voice over IP Ing. Jiří Ledvina, CSc. Projektování distribuovaných systémů.
Řešení společnosti GTS Novera pro veřejnou správu Ing.Miloš Mastník, MBA Ředitel divize produktů a strategie GTS Novera.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Jak se volá doména - ENUM v Česku E E Jiří Peterka
Confidential1 KX-TDA100/200CE (Ver.1.0) KX-TDA100/200CE (Ver.1.0) Část 3 Systémové zdroje a funkce Panasonic Communications Co., Ltd. PBX Division Servisní.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
2N NetStar – technické informace 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
Inf Elektronická komunikace
2N SIP Audio systém.
Telefonická centra tísňového volání linky 112
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Transkript prezentace:

Lync™ a telekomunikace Od klasické telefonie po Unified Communications

Funkčnost z pohledu licencí

Licenční model + + Lync Server User CAL Client, Connector mandatorní User CAL mandatorní Client, Connector volitelné Enterprise CAL + Standard CAL volitelné mandatorní Plus CAL + volitelné

Funkčnost – Standard CAL Instant Messaging and Presence Standard CAL Plus Enterprise CAL PC-to-PC and multi-party IM    PC-to-PC and multi-party File Transfer PC-to-PC computer audio PC-to-PC computer video Rich Presence Persistent Group Chat Skill Search IM/P from Office applications PC-to-PC IM, audio, and video with users at federated organisations & Public IM Networks Conference Presenter Experience: Join and ad hoc or scheduled meeting; Send/receive audio/video; View shared application; View/Write whiteboard ¨C all of this as an authenticated user Conference Presenter Experience: Upload and advance PowerPoint slides; Initiate Recording; Share application; Manage Roster; Manage Meeting lobby; Use DTMF controls ¨C all of this as an authenticated user View application sharing session (Attendee experience)

Funkčnost – Plus CAL Enterprise Voice Technology Standard CAL Plus Enterprise CAL Ad-hoc multi-party (3+) audio conference (including dial-out to PSTN and/or PBX user)    UC and PBX Call Control (click to call, answer, hold, resume, transfer, park, and retrieve) Visual access to voicemail (requires Exchange UM for voicemail) Additional telephony features (call park and receive, report malicious call, inbound private line) Routing Rules (includes team call, call forward, simul-ring) E911 capabilities Delegation Response Group Agent and Agent Anonymity Office Communicator - OC Phone Edition based phone devices "better together" Survivable Branch Appliance

Funkčnost – Enterprise CAL Audio, Video, and Web Conferencing Standard CAL Plus Enterprise CAL Initiate/Schedule ad-hoc multi-party (3+) audio conference (including dial-out to PSTN and/or PBX user)    Initiate ad-hoc multi-party video conference Initiate ad-hoc application Sharing (P2P or multi-party) Initiate ad-hoc white boarding (P2P or multi-party) Schedule and host conferences on the audio conferencing bridge(CAA) Schedule Web conferences Automatically join meeting audio from PBX or other phone number Dial out to PSTN Receive calls from PSTN

Navazující téma následující témata se zabývají možnosti integrace MS Lync a telefonie Enterprise CAL + Standard CAL volitelné mandatorní Plus CAL + volitelné

Telefonie Přímé napojení

Přímé spojení na operátora přímé napojení MS Lync na ITSP jednoduchá topologie, snadné nasazení nejlevnější scénář napojení SIP Trunking ITSP nebere ohled na již existující infrastrukturu nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům omezuje výběr na certifikované operátory

Přímé napojení na ústřednu PSTN zachování stávající IP telefonie úspora na licencích jednoduchá topologie podpora Call Centra umožňuje dual-forking SIP Trunk IP-PBX SIP VoIP omezeno na kompatibilní IP-PBX schází propojení mezi Lync a PBX účastníky

Propojení bránou

Konvergovaná brána propojení různých typů komunikace FXO/FXS propojení různých typů komunikace jednoduché směrovací pravidla podpora Survivable Branch Appliance podpora Session Border Controller a QoS ISDN BRI Gateway ISDN E1/T1 SIP SIP Trunk TDM Trunk

Spojení na operátora podpora všech operátorů jednoduchá implementace PSTN podpora všech operátorů jednoduchá implementace E1/T1/BRI/SIP Gateway SIP nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům

Začlenění terminálů podpora všech operátorů PSTN podpora všech operátorů zachovaní faxových a analogových linek jednoduchá implementace E1/T1/BRI/SIP Gateway SIP nemusí vyhovovat všem telefonním scénářům jednoduché směrování bez funkcí PBX omezený počet terminálů FXO/BRI/IP

Spojení na ústřednu podpora všech typů připojení na operátora PSTN podpora všech typů připojení na operátora zachovaní stávající telefonní infrastruktury (včetně DECT) úspora na telefonních licencích podpora Call Centra umožňuje dual-forking E1/T1/BRI/SIP Gateway PBX SIP E1/T1/BRI/SIP schází propojení mezi Lync a PBX účastníky FXO/BRI/IP

Propojení s ústřednou

Propojení s ústřednou hlasové technologie Aastra umožňují plnohodnotné propojení klasické telefonie a MS Lync vytváří ucelené „bezešvé“ spojení s přenosem funkcí mezi systémy výhody obou komunikačních světů vyšší zajištění telekomunikace

Integrace Lync a Telefonie Odchozí volání Přijetí hovoru Ukončení hovoru Hovor v čekání (hold) Vyzvednutí hovoru z čekání Uskutečnění druhého volání v průběhu aktivního hovoru Přepojení hovoru Přesměrovaní hovoru Identifikace volajícího Aastra TWP CTI SIP SIP CSTA Aastra PBX E1/T1/BRI/SIP PSTN

Příchozí hovor - vyzvánění Aastra TWP ring současně zvoní obě zařízení Lync softphone i terminál ring Aastra PBX PSTN

Příchozí hovor - vyzvednutí Aastra TWP CTI hovor je vyzvednut telefonem do Lync přichází informace o vyzvednutí a je nastaven status „Telefonuje“ Aastra PBX PSTN

Příchozí hovor - přepojení Aastra TWP CTI Lync client přepojí hovor PBX předá hovor jinému účastníkovy spojení s terminálem je ukončeno Aastra PBX PSTN

Výhody propojení podpora všech telefonních funkcí, vhodné i pro Call Centra zvýšená bezpečnost a vyšší zajištění provozu telekomunikací podpora všech typů připojení na operátora zachovaní telefonní infrastruktury (analog, fax, DECT, …) úspora na telefonních licencích (Plus CAL) vzájemná integrace obou systémů

Vyšší telefonní funkce

Zajištění vzdálených lokalit PSTN při výpadku WAN je ztracená veškerá komunikace s pobočkou v takovém případě pomůže technika Survivable Branch Appliance centrála pobočka WAN

Zajištění vzdálených lokalit PSTN zajištěním spojení přes AudioCodes GW je při výpadku WAN zachována tato funkčnost: centrála telefonní hovory interní hovory standardní tel. služby ověření uživatele hlasová schránka hlasová pošta informace o hovoru audio konference vyhledávaní kontaktů pobočka WAN AudioCodes Gateway PSTN

Distribuované spojení do PSTN podpora více PSTN brán najednou správa směrovacích pravidel zabezpečení konektivity rozdělení zátěže snížení nákladů vhodným směrováním Gateway PSTN Gateway PSTN

atlantis telecom 18 let na trhu 18 let telekomunikací 18 let vykazování zisku atlantis telecom 5 distributorských smluv 4 roky vlastní vývoj softwaru 60% techničtí zaměstnanci

Distribuce a partnerství telefonní ústředny a terminály bezdrátové sítě konvergentní brány a síťové prvky náhlavní soupravy a audio konference video a audio konference, terminály

Služby integrace a servisní služby pro Microsoft Lync poradenství a servis v oblasti telekomunikací vývoj software na zakázku ověření zabezpečení dat

Reference

atlantis telecom děkujeme