Zvyšte konverze vašeho webu 26.2.2013 1 |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Prémiová automatická objednávka
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
MADSEN AccuScreen novorozenecký sluchový screener.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
SmartPhone start - Apple iPhone
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen

Únorové počítání.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Matematika a její aplikace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Transkript prezentace:

Zvyšte konverze vašeho webu |

Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci 2 |

Co sledujete jako cíle webu? 3 | ?

KPI dle Kaushika 4 |

TOP 10 e-shopů s nejvyšší konverzí Schwan’s41,7 % ProFlowers26,5 % Vitacost.com24 % Woman within 22,4 % Blair.com20,5 % Lands’ End19,5 % DrsFosterSmith.com18,6 % OfficeDepot18,4 % Roamans18,4 % QVC18,3 % Amazon.com16,5 % 5 |

Konverze v TOP 400 Amazon.com Inc.6,3 % Tesco Stores10 % Staples Inc.9,5 % Sainsburys15 % ASDA8,5 % Ocado Ltd.9 % Play.com8,5 % Conrad Holding SE5,5 % Interflora Ltd.20 % Continente Online8,2 % Hoepli.it9 % Greetz.nl7 % 6 |

Jaký je váš konverzní poměr? 7 | ?

Typické problémy při nákupu 8 |

Procesy pro optimalizaci A/B testování Uživatelské testování Mystery shopping Webová analytika 9 | Online

A/B testování  Multivariantní testování nebo A/B testy  Moderní testovací nástroje  Rychlost  Efektivita  Optimizely.com, Visualwebsiteoptimizer.com  Složitější stránky je potřeba naprogramovat  Vyzkoušejte změnit velikost písma nebo tlačítka, přeházet položky v menu  Výsledky dosáhnete i s nepatrnou změnou  Test opakujte cca za měsíc znovu  Nečekejte zázračná čísla! Nebádejte a testujte! 10 |

Uživatelské testování  Řekne vám víc než by jste tušili  Menší testování pravidelně každý měsíc  Testujte vlastní web i konkurenci  Nebojte se otestovat i nekompletní prototyp 11 |

Uživatelské testování Co k tomu potřebujete?  Uživatele  5 až 8 uživatelů  3 uživatele pro pravidelné  Čas  Cca minut na uživatele  Funkční počítač, monitor, klávesnici, myš  Nahrávací zařízení, kamera, snímání obrazovky  Klidnou místnost  Stanovte několik cílů pro uživatele  Minimálně jednoho kolegu, který bude poslouchat a zapisovat si poznámky Nehledejte typického uživatele, ale typický problém pro uživatele! 12 |

Mystery shopping  Objednejte si zboží/službu z vlastního webu  Pokud si najmete externistu, řekne Vám své postřehy s vyhledáním zboží a nebude zatížen znalostí firemních procesů  Pošlete dotaz na zákaznické oddělení  Sledujte  rychlost a kvalitu reakce na dotaz  rychlost a kvalitu doručení  Informační y a zprávy o expedici  Vyzkoušejte vrácení zboží do 14 dní  Otestujte stejným způsobem i konkurenci 13 |

Jaké postupy dále používáte? 14 | ?

Co rozhoduje o konverzi? 15 | ?

16 | Motivace k návštěvě Bannery, PPC, SEO, PR, Offline média Landing pages Kategorie, detail produktu, akční nabídka Produkt Detail produktu, popis, parametry, cross-sell, upsell Objednávkový proces Košík, doprava, platba, zadání údajů, cross-sell, upsell Objednávka Proces, který ovlivní konverzi webu.

Co zlepšit?  Marketingové akce  Kombinace offline, online a katalogu  Motivace  V pravou chvíli  Správnou formou  Správnou mírou  Zdroje  Využití všech dostupných zdrojů návštěvnosti  Podívat se na jejich kapacitu  Predikce  Ke každému zdroji stanovit náklady a požadované výnosy Zvyšte důvěru ve váš e-shop a zdůrazněte proč nakoupit u vás! Buďte prostě všude! 17 | Motivace k návštěvě

Co měřit?  CTR bannerů, inzerátů, ů  Visibility (viditelnost), interakce s bannerem  Návratnost zdrojů  Cena za konverzi  Multikanálový prodej 18 | Motivace k návštěvě

Příklad 19 | Motivace k návštěvě

Co měřit?  Bounce rate  Přechod na produkt, přechod k objednávce  Události  Microkonverze 20 | Landing pages

Co zlepšit?  Je na vstupní stránce to co inzeruji?  Je jasné jak se dostat dál?  Rychlost webu  Struktura navigace  | Landing pages

Příklad 22 | Landing pages A B Tento filtr využívá více návštěvníků Větší konverzní poměr e-shopu +10 %

Co měřit? ■ Vložení do košíku ■ Cross-sell, upsell ■ Zobrazení stránky ■ Události ■ Konverzní poměr produktu 23 | Produkt

Co zlepšit? ■ Jedinečné produkty (výhradní zastoupení) ■ Nové produkty ve správný čas – inovace ■ Cenotvorba  Pricing na denní úrovni  Vhodné využití slevy ■ Logistika  Dostatečné množství skladem  Doprava zdarma 24 | Produkt

Příklad 25 | Produkt Zlepšení 2% A B

Příklad 26 | Produkt Zlepšení 7,3% A B

Co měřit? ■ Průchodnost objednávkou ■ Události ■ Cross-sell, upsell? ■ Mircrokonverze 27 | Objednávkový proces

Co zlepšit?  Nenutit zákazníkovi  Registraci  Příliš mnoho formulářů  Stačí jednoduché přihlášení  Platební metody   Prodejny  Využití prodejen pro osobní odběry  Remarketing a ing pro vytěžení opuštění košíku  Odvedení pozornosti  Neviditelné tlačítko  (Ne)Srozumitelnost formuláře a tlačítka 28 | Objednávkový proces

Příklad 29 | Objednávkový proces

Příklad 30 | Objednávkový proces

Příklad 31 | Objednávkový proces

Příklad 32 | Objednávkový proces

Příklad 33 | Objednávkový proces Změna ceny vedla ke zlepšení 50%

Co měřit? ■ Hodnotu objednávky ■ Spokojenost zákazníka ■ Heuréka.cz ■ Formulář ■ Výzva: měření off-line konverzí 34 | Objednávka

Lze dále zlepšit? ■ Věrnostní systém ■ ing ■ Personalizované y ■ Správné časování ■ Sběr ů ■ Opakovaný nákup ■ Remarketing ■ Výzkum zákaznického chování ■ Co ovlivní nákupní rozhodnutí? ■ Jak často nakupují, za kolik, proč jinde, proč u vás ■ Proč vás zákazníci opouštějí? 35 | Objednávka

Vliv jednotlivých bodů na konverzi  Produkt  Cena  Logistika  Propagace  Optimalizace webu  Zákazník  Business  Značka 36 |

Doporučení  Propojte všechny aktivity  Soustřeďte se na posilování značky  Budujte takové konkurenční výhody, které ostatní jednoduše nezískají  Produkt, cena, distribuce  Poznejte své zákazníky a dobře s nimi pracujte  Využijte nových technologií a nástrojů internetového marketingu  Nastavte bezchybnou komunikaci se zákazníkem  Neklaďte jim žádné bariéry při nákupu  Nastavte správně správné tachometry (KPI)  Neustále testujte a optimalizujte 37 |

Využijte nástroje!  Analytika  Google Analytics, Omniture,…  MYX, Clicktale  A/B testy  Google website optimizer  Optimizely  Mediální kampaně  Adform  ing  Silverpop 38 |

Děkujeme za pozornost Vaše otázky? Jakub Martinec ACOMWARE s.r.o |