 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
1/2 FUNGOVÁNÍ TRŽNÍ EKONOMIKY EKONOMIKA LESNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ.
Identifikátor materiálu: ICT AnotaceŽák se seznámí s daňovým systémem ČR AutorMgr. Ivona Kindlová JazykČeština Očekávaný výstupŽák je schopen na.
 VY_32_INOVACE_16_19  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_20  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
 VY_32_INOVACE_16_04  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_14  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Identifikátor materiálu: ICT AnotaceŽák se seznámí s problematikou peněz AutorMgr. Ivona Kindlová JazykČeština Očekávaný výstupŽák dokáže hovořit.
VY_32_INOVACE_16_05.  Název:Občanem státu   Anotace:Prezentace, která slouží k osvojení si informací, které vyplývají z občanství v ČR   Autor:Mgr.
VY_32_INOVACE_16_02 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
 VY_32_INOVACE_16_18  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Trh, práva spotřebitele - poptávka
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_409.
Ing. Hana Kročová EKONOMIKA Anotace Materiál seznamuje se základními pojmy nabídka, faktory ovlivňující nabídku, cena. Musí být doplněn.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
EKONOMIKA TRH Ing. Hana Kročová
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Druhy ekonomik, hospodářský proces, trh
Trh, práva spotřebitele – tržní mechanismus
Celkový a mezní produkt
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Stavba těla živočichů Savci
TRH A TRŽNÍ MECHANISMUS Kolektiv žáků 4.I. Nabídka Nabídka je ekonomický pojem vyjadřující objem výstupu výroby, které chce vyrábějící subjekt na trhu.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Seznámit žáky s pojmy ekonomie, ekonomika, konkurence, monopol. Vysvětlit odvětví a sektory NH, fungování výroby. Zopakovat význam peněz. Materiál slouží.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Digitální učební materiál
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Nabídka VY_32_INOVACE_40_800
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Transkript prezentace:

 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství

 Název:Principy tržního hospodářství   Anotace:Prezentace, která slouží k osvojení si znalostí z oblasti tržního hospodářství   Autor:Mgr. Petr Horehleď   Jazyk:Čeština   Očekávaný výstup:Žák správně rozlišuje pojmy poptávka a nabídka   Speciální vzdělávací potřeby:Žádné   Klíčová slova:Výroba, výrobní faktory, trh, poptávka, nabídka   Druh učebního materiálu:Prezentace   Druh interaktivity:Aktivita   Cílová skupina:Žák   Stupeň a typ vzdělání:Základní vzdělání – druhý stupeň – první období   Typická věková skupina:13 – 15 let   Celková velikost:337 kB

Principy tržního hospodářství

 Činnost, při které člověk přetváří přírodu, její předměty a síly v potřebné věci Výroba

1.Přírodní zdroje a půdu 2.Práci – činnost člověka 3.Kapitál – peníze, továrnu, stroje, statek, který byl vyroben, aby pomoci něj byly vyráběny další statky  Za jakým účelem chceme podnikat? Výrobní faktory

 Zisk - rozdíl mezi utrženými penězi a náklady (to, co zbyde)  Obchod – zahrnuje výrobu statků, tak i rozdělení výrobků mezi spotřebitele a směnu za peníze Zisk, obchod

 Je místo, kde střetává nabídka s poptávkou a vytváří se cena  Poptávka -Množství zboží, které je zákazník ochoten koupit za určitou cenu  Nabídka -Množství zboží, které je prodávající schopen prodat za určitou cenu Trh

 Logging_oregon.jpg Použité zdroje

 Janošková D., Ondráčková M., Čábalová D. Občanská výchova 9, Rodinná výchova 9 : příručka učitele, pro základní školy a víceletá gymnázia. 1.vyd. Plzeň : Fraus,2007.ISBN Použité zdroje